• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 14:59 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Metamorphoses schreef:
    'ik snap niet, wat is die factor?'

    'dus als je een vierkantsvergelijking hebt dan bereken je de nulpunten en dan gebruik je die formule a(x-x1)(x-x2) en dan zijn die haakjes die factoren die je nodig hebt; ontbinding in factoren'

    'nee ik snap het niet wat heeft dat ermee te maken'

    'ja dat gebruik je-'

    *wordt onderbroken*

    'JA IK SNAP HET HOOR LEG MIJ GEWOON DIT UIT'

    holy shit niet tegen me roepen ik was bezig
    *probeert zin opnieuw te hernemen*

    'JA DAT HEB JE AL GEZEGD'

    'kan je niet roepen tegen me? ik probeer alleen te helpen
    mag ik even uitspreken'

    *sarcastische lach*

    ok i'm out.
    beetje respect mag wel
    doe het dan maar zelf


    Geen energie meer aan verspillen :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Irritant dit...

    Also: ik heb zin om een avatar fanfic te schrijven. Maar waarover

    Hoe is het mogelijk dat ik zelf L/XL heb, mijn vriend M heeft en ik in zijn kleding pas?
    I mean, we hebben best wel dezelfde lichaamsbouw en hij past M en ik alleen in L en XL en zijn M. Wtf.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krolock schreef:
    Irritant dit...

    Also: ik heb zin om een avatar fanfic te schrijven. Maar waarover


    Ik heb twee ideeën liggen, maar die wil ik zelf ooit uitwerken haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Fleimkepa schreef:
    Hoe is het mogelijk dat ik zelf L/XL heb, mijn vriend M heeft en ik in zijn kleding pas?
    I mean, we hebben best wel dezelfde lichaamsbouw en hij past M en ik alleen in L en XL en zijn M. Wtf.

    Mannenmaten zijn over het algemeen anders hoor. Een mannensmall is neit te vergelijken met een vrouwensmall ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ik ben bijna klaar met de surprise video voor mijn zusje. omg ik word er zelfs emotioneel van ben benieuwd hoe mijn zusje erop gaat reageren xD

    Murasakibara schreef:
    (...)
    Mannenmaten zijn over het algemeen anders hoor. Een mannensmall is neit te vergelijken met een vrouwensmall ^^


    Dat is het dus, ik koop altijd mannenkleding voor mezelf xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wtf are you doing?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 16:00 ]


    Stenenlikker

    Only good thing about today is seeing him tonight. Yay.


    The truth is out there.

    Fleimkepa schreef:
    (...)

    Dat is het dus, ik koop altijd mannenkleding voor mezelf xd

    Dan het stereotype Duitse maten zijn groter? Idunno. Zoals Italiaanse dingen altijd veel te klein zijn :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nou, mama is niet echt bepaald enthousiast over het feit dat ik gewonnen heb met soty. Ze vindt dat mijn story een stuk beter kan en dat ik er eerst nog maar eens aan moet gaan werken voordat ik het aan andere laat zien. Thanks for the support i guess? xd


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Murasakibara schreef:
    (...)
    Dan het stereotype Duitse maten zijn groter? Idunno. Zoals Italiaanse dingen altijd veel te klein zijn :'D


    Haha, dat zou kunnen! XD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh ik wil zo graag een playlist maken voor mn characters maar ik ben niet thuis :')


    This ain't no place for no better man.

    Zijn sommige mensen nou gewoon zo dom of doen ze maar alsof!?

    Ik functioneer nou eenmaal anders dan jullie, ik functioneer gewoon op mijn eigen manier.
    Even applaus dat jij je rijbewijs in één keer heb gehaald, maar ik kan niet binnen 4 weken een nieuw gebied leren kennen en gelijk mijn staats-examen halen.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Fleimkepa schreef:
    (...)

    Dat is het dus, ik koop altijd mannenkleding voor mezelf xd


    In Duitsland is de kleding sowieso altijd groter dan in NL eh. Ookal neem je dezelfde maat. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •