• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 14:59 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oké, op zulke momenten vind ik het dus niet leuk dat zo'n beetje mijn hele familie iets met kunst doet of er iets mee te maken heeft. Kan ik niet gewoon een keer krijgen "wow dat heb je goed gedaan!" in plaats van gelijk een heel kritische beeldvorming over hoe het beter had gekund en wat er allemaal niet goed aan is.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Oké, op zulke momenten vind ik het dus niet leuk dat zo'n beetje mijn hele familie iets met kunst doet of er iets mee te maken heeft. Kan ik niet gewoon een keer krijgen "wow dat heb je goed gedaan!" in plaats van gelijk een heel kritische beeldvorming over hoe het beter had gekund en wat er allemaal niet goed aan is.


    Je hebt het mega goed gedaan Paddiecakes. En ik lees ook veel, volg literatuur vakken en ben awesome dus luister naar the Legend of Evans.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ik heb twee ideeën liggen, maar die wil ik zelf ooit uitwerken haha.

    Heh verdorie haha. Ik wil misschien iets met Zuko doen

    Krolock schreef:
    (...)
    Heh verdorie haha. Ik wil misschien iets met Zuko doen

    *gaat misschien een avatar rpg openen*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Goldstein schreef:
    (...)

    Je hebt het mega goed gedaan Paddiecakes. En ik lees ook veel, volg literatuur vakken en ben awesome dus luister naar the Legend of Evans.

    Always.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Krolock schreef:
    (...)
    Heh verdorie haha. Ik wil misschien iets met Zuko doen


    Zuko <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien is het maar een goed idee om weer op te rotten van deze site. Maar dan bedenk ik me weer dat ik geen leven heb en binnen een maand weer terug ben lmao


    This ain't no place for no better man.

    Ik ben op zoek naar de naam van een game waarin het begint met een vrouw die door een arabisch land loopt in een hoofddoek en dan een dak op gaat, weten jullie die misschien? Vage omschrijving I know, maar ik heb alleen maar de gameplay van het begin te zien.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Ik ben op zoek naar de naam van een game waarin het begint met een vrouw die door een arabisch land loopt in een hoofddoek en dan een dak op gaat, weten jullie die misschien? Vage omschrijving I know, maar ik heb alleen maar de gameplay van het begin te zien.

    Battlefield 1?
    Idk xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    (...)
    Battlefield 1?
    Idk xd

    Nope, dat is hem niet. Ik zat ook al te kijken naar dishonored maar dat is hem ook niet. Ik geloof wel dat het een game van afgelopen jaar is, maar dat weet ik ook niet zeker. Ik dacht dat het een nieuw deel was van een game, maar again, not sure.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Slow down brother, slow down brother, if you cant go on... still not sure of ik Douwe Bob een smerige viezige kakker vind of dat ie nou knap is.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Pickett schreef:
    Ik ben op zoek naar de naam van een game waarin het begint met een vrouw die door een arabisch land loopt in een hoofddoek en dan een dak op gaat, weten jullie die misschien? Vage omschrijving I know, maar ik heb alleen maar de gameplay van het begin te zien.


    UNCHARTED
    UNCHARTED 4 THE LOST LEGACY
    XD

    ja ja ja
    het is wel alleen een DLC though, die nog niet uit is

    ik weet de kleinste details van uncharted 4, omg shame on me :')

    Kawasaki schreef:
    (...)

    UNCHARTED
    UNCHARTED 4 THE LOST LEGACY
    XD

    ja ja ja
    het is wel alleen een DLC though, die nog niet uit is

    Jaaaa ik heb hem zojuist gevonden, maar alsnog bedankt! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dat hij onze eerste date nog weet :3