• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 14:59 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    wtf ik schrok door de muur
    w
    t
    f

    Ik ben zo blij met m'n aankopen van vandaag — ook al is het nog lang niet genoeg. (':


    Niet op klikken als je gevoelig bent voor sexueel related dingen.



    Wat de fuck deze man heeft echt een mentaal probleem, wat de fuck.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 18:30 ]

    MrGrey schreef:
    Niet op klikken als je gevoelig bent voor sexueel related dingen.

    (...)
    Wat de fuck deze man heeft echt een mentaal probleem, wat de fuck.


    Hij is echt lelijk en zo niet aantrekkelijk. Serieus :'D NO GO FOR ME. Vooral al hoe hij al aan dat mens zit enzo like bah. GIMMY SOME SPACE U FUCKTARD D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Hij is echt lelijk en zo niet aantrekkelijk. Serieus :'D NO GO FOR ME. Vooral al hoe hij al aan dat mens zit enzo like bah. GIMMY SOME SPACE U FUCKTARD D:


    lol gewoon die momenten dat hij zo serieus in de camera kijkt of aan zijn baard krabt
    of die knipoog op het einde HAHAHA

    /// IK HEB MIJN PAPA NU PAS VOOR HET EERST IN 2017 GEZIEN WAW


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Leora schreef:
    (...)

    Hij is echt lelijk en zo niet aantrekkelijk. Serieus :'D NO GO FOR ME. Vooral al hoe hij al aan dat mens zit enzo like bah. GIMMY SOME SPACE U FUCKTARD D:


    Ik vind hem echt een vies mannetje. Beetje op straat random mensen gaan vertellen over wat je in de slaapkamer met vrouwen doet. Daarbij probeert hij heel edgy te doen alsof hij geen emoties voelt en dat zijn relatie niet om liefde gaat. Hmm, het komt mij bekend voor. Misschien probeert hij een bepaalde man na te doen van een film/boekenserie.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    lol gewoon die momenten dat hij zo serieus in de camera kijkt of aan zijn baard krabt
    of die knipoog op het einde HAHAHA

    /// IK HEB MIJN PAPA NU PAS VOOR HET EERST IN 2017 GEZIEN WAW


    I can't breathe.

    Oplossing voor trage Q; mobiele versie via mijn laptop gebruiken. :') It's something.

    Hmm wat gaan we eens kijken vanavond... Ohja harry potter. :Y)

    MrGrey schreef:
    Niet op klikken als je gevoelig bent voor sexueel related dingen.

    (...)
    Wat de fuck deze man heeft echt een mentaal probleem, wat de fuck.

    Ik moet zeggen dat zijn uiterlijk me wel aanstaat. En bdsm is een plus ^^

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Ik moet zeggen dat zijn uiterlijk me wel aanstaat. En bdsm is een plus ^^


    *achum* Spoiler graag

    Ik vind hem niet echt de knapste. Je ziet duidelijk dat hij Fifty Shades heeft gekeken en/of gelezen en dat hij Christian Grey na wilt doen. Hij is echt aan het try-harden met sexy zijn. Daarbij vind ik hem gewoon een beetje raar dat hij mensen op straat wilt vertellen over zijn kinks terwijl hij ze niet eens kent.

    Toevoeging.

    Volgens mij begrijpt die beste man ook niet zo goed dat BDSM niet alleen maar slaan met een zweep is, maar dat het ook om liefde, aftercare en het vertrouwen van elkaar gaat. Hij probeert echt Christian Grey na te doen met: ''Oh nee, ik heb geen gevoelens'' ''Oh nee, ik doe niet aan liefde'' ''Oh nee!'' etc

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 19:02 ]

    MrGrey schreef:
    (...)

    Ik vind hem echt een vies mannetje. Beetje op straat random mensen gaan vertellen over wat je in de slaapkamer met vrouwen doet. Daarbij probeert hij heel edgy te doen alsof hij geen emoties voelt en dat zijn relatie niet om liefde gaat. Hmm, het komt mij bekend voor. Misschien probeert hij een bepaalde man na te doen van een film/boekenserie.


    Hahah ja maar ik houd wel van een dominante man hoor; maar dit gaat echt ver tbh x'D Ik bedoel; ik zou hem eens slaan met een zweep. Bam. DIE BITCH :<
    Maar ik vind hem like; weer eerlijk. GEEN EEN VROUW (of jongen) op de wereld gaat het leuk vinden als een vreemde je zomaar zo beet pakt. TBH. Ik bedoel dat is gewoon zo kansloos. Hij denkt echt dat hij heel wat is met zijn gele tanden en lelijke baard xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    MrGrey schreef:
    Toevoeging.

    Volgens mij begrijpt die beste man ook niet zo goed dat BDSM niet alleen maar slaan met een zweep is, maar dat het ook om liefde, aftercare en het vertrouwen van elkaar gaat.

    Nouja, je hebt natuurlijk meerdere bdsm soorten. Het kan om liefde gaan, maar het kan ook juist gaan om een persoon alleen maar te degraderen en vernederen, en alleen het deel van slaan en zweepjes.

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Nouja, je hebt natuurlijk meerdere bdsm soorten. Het kan om liefde gaan, maar het kan ook juist gaan om een persoon alleen maar te degraderen en vernederen, en alleen het deel van slaan en zweepjes.


    Dan is het meer een kink dan een BDSM relatie.

    Als je al je tumblr pagina's verwijderd, wordt je hele account verwijdert. Goed om te weten, nu ben ik alle likes en pagina's die ik volgde ook kwijt. Huilen.
    - So never EVER again delete your only tumblr page.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 19:38 ]