• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 14:59 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hoofdpijn maar nog zoveel te doen. Ugh. Come on Megs.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sommige van mijn studiegenoten zijn echt zo dom....
    De hertentamens staan in het rooster en sommigen schieten gelijk in paniek van wtf is dit nu weer? Als je even de tijd neemt om te kijken en even goed nadenkt, dan merk je vanzelf dat het hertentamens zijn. Diepe zucht.


    Stenenlikker

    Update over mijn flitsende start van het nieuwe jaar: ik vergat blijkbaar de snooze op mijn telefoon aan te zetten toen hij me om half elf wekte en werd om twee uur weer wakker, las toen een 10k Stucky Jurassic Park AU, ontbeet terwijl ik een YouTube filmpje keek dat veel langer was dan nodig, ging douchen, en zit nu eindelijk helemaal klaar voor een volle dag werk en om alle berichtjes die ik nog heb liggen te beantwoorden - een uur voor het avondeten. Not so flitsend after all.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Niks lukt ook. verdomme. Waarom probeer ik het überhaupt nog?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 17:24 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zometeen op de trein naar mijn beste vriendin en dan naar Frankrijk ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    okay ik ga dit ding nu kopen en er is niets of niemand die me stopt


    This ain't no place for no better man.

    Bryant schreef:
    okay ik ga dit ding nu kopen en er is niets of niemand die me stopt

    GO YOU!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik was vergeten hoe frustrerend tekenen kan zijn :')


    Stenenlikker

    Rant coming.

    Er is letterlijk niets dat me kwader maakt dat het Palestijns-Israëlische conflict. Naast het feit dat het een probleem ís, wordt er zoveel haat gezaaid door beide partijen, maar om de één of andere reden moet Israël altijd "beschermd" worden. Ffs. Begrijp me niet verkeerd, ik wens de joden hun eigen staat toe. Of het nou een super goed idee was om die staat daar te placeren, daar spreek ik me niet over uit, maar men leeft nu wel al bijna zeventig jaar in oorlog omdat ze elkaar allebei niet willen aanvaarden.

    STOP godverdomme met nederzettingen te bouwen. Wat verwachten jullie? Dat ze hun hele leven onder onderdrukking gaan leven? Het kan me nu heel even geen ene reet schelen wat er in jullie Tenach staat, net zoals het me totaal niet kan schelen wat er in de Koran staat. Menselijkheid gaat daar boven. Het aanzetten tot haat gebeurt van elke kant gadverdamme en het moet er echt eens mee gedaan zijn. Je kunt niet verwachten dat je land kunt blijven innemen en geen reactie krijgt. Dat is totale bullshit. En ik stel de Israëlische regering hier in het vizier, niet Israël of de joden. Als je echt vrede wilt, is praten de enige oplossing. Geweld los je niet op met geweld. Dat veroorzaakt enkel meer doden, meer oorlog en meer spanningen.

    Rant out.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Foooood


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Waarom is de T van Toledo dezelfde T als de T van Tumblr, zijn de kleine dingetjes errond bijna de exacte kleur blauw ;-;


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    okAY I DID IT AND NOW I'M EXCITED
    Wacht volgens mij is het niet helemaal goed gegaan, lmao. We zien wel ^^;;


    This ain't no place for no better man.

    I rate that 5/7 on the smoothness scale holy f*ck.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    okay way too excited to watch assassins creed movie in a few hours

    my skin is very angry at me


    i put the fun in funeral