• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    ER IS EEN NIEUW TOPIC

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 8:52 ]


    all because i liked a girl

    Nu we toch bezig zijn over namen: hebben jullie nog bijzondere associaties bij de namen Zoran en Pepca?


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Nu we toch bezig zijn over namen: hebben jullie nog bijzondere associaties bij de namen Zoran en Pepca?

    Bij Zoran denk ik aan van die Zelda water wezens, deze zeg maar.

    Scythe schreef:
    (...)
    Bij Zoran denk ik aan van die Zelda water wezens, deze zeg maar.


    Oh dat valt nog mee, haha. Zelf associeer ik het soms een beetje met Zorro, maar ik heb nog niks gevonden dat écht hetzelfde is of het hele personage zou ruïneren.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Nu we toch bezig zijn over namen: hebben jullie nog bijzondere associaties bij de namen Zoran en Pepca?


    Bij Pepca denk ik aan pepsi cola. Of een vogeltje :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Bij Pepca denk ik aan pepsi cola. Of een vogeltje :'D

    Haha ja, dit had ik ook! Ik moest ook eerst denken aan cola.

    Tot nu toe heb ik dit;


    En ik ben zoooo geneigd om het te activeren want ik heb er superveel zin in, maar ik MOET eerst van mezelf een voorraad schrijven omdat ik ook nog bezig ben met andere verhalen. En ik zie het anders al helemaal gebeuren dat ik dingen ga verwaarlozen. :')

    Krolock schreef:
    Tot nu toe heb ik dit;


    En ik ben zoooo geneigd om het te activeren want ik heb er superveel zin in, maar ik MOET eerst van mezelf een voorraad schrijven omdat ik ook nog bezig ben met andere verhalen. En ik zie het anders al helemaal gebeuren dat ik dingen ga verwaarlozen. :')

    Het klinkt echt cool! Ben heel benieuwd. c:

    Frodo schreef:
    (...)

    Bij Pepca denk ik aan pepsi cola. Of een vogeltje :'D


    Haha oh dat vind ik ook leuke associaties.


    Happy Birthday my Potter!

    Krolock schreef:
    Tot nu toe heb ik dit;


    En ik ben zoooo geneigd om het te activeren want ik heb er superveel zin in, maar ik MOET eerst van mezelf een voorraad schrijven omdat ik ook nog bezig ben met andere verhalen. En ik zie het anders al helemaal gebeuren dat ik dingen ga verwaarlozen. :')


    Wow dit is echt goed. Ik wil dat van mij ook graag activeren maar ik moet de lay-out nog veranderen waar ik stiekem niet zo goed in ben.
    En Mare zou nog wat aan de cover die ze gemaakt heeft veranderen.

    ^Thanks both. ^^

    Krolock schreef:
    Tot nu toe heb ik dit;


    En ik ben zoooo geneigd om het te activeren want ik heb er superveel zin in, maar ik MOET eerst van mezelf een voorraad schrijven omdat ik ook nog bezig ben met andere verhalen. En ik zie het anders al helemaal gebeuren dat ik dingen ga verwaarlozen. :')


    ooh dat klinkt heel gaaf ! en een prachtige cover

    Krolock schreef:
    Tot nu toe heb ik dit;


    En ik ben zoooo geneigd om het te activeren want ik heb er superveel zin in, maar ik MOET eerst van mezelf een voorraad schrijven omdat ik ook nog bezig ben met andere verhalen. En ik zie het anders al helemaal gebeuren dat ik dingen ga verwaarlozen. :')


    Die klinkt wel heeeeel erg leuk :9~


    The soul needs autumn.

    Nu ik al die flapteksten/samenvattingen zo lees, vind ik mijn verhaal opeens mega onorigineel. Maar ja onorigineel gaat ook, dan gaat niemand in ieder geval kunnen zeggen dat ze mijn plottwisten niet snappen (cat)


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Nu ik al die flapteksten/samenvattingen zo lees, vind ik mijn verhaal opeens mega onorigineel. Maar ja onorigineel gaat ook, dan gaat niemand in ieder geval kunnen zeggen dat ze mijn plottwisten niet snappen (cat)


    Ik vind dat van jou juist origineel en dat van mij totaal niet :')


    all because i liked a girl

    Krolock schreef:
    Tot nu toe heb ik dit;


    En ik ben zoooo geneigd om het te activeren want ik heb er superveel zin in, maar ik MOET eerst van mezelf een voorraad schrijven omdat ik ook nog bezig ben met andere verhalen. En ik zie het anders al helemaal gebeuren dat ik dingen ga verwaarlozen. :')


    Super vet. Het doet mij ergens denken aan Beauty and the beast alleen dan origineler, duisterder en cooler c:


    Happy Birthday my Potter!