• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.
    Hehehehe


    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 11:55 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ergens zou ik graag een film over Ezio willen zien...

    Ik weet niet wat ik moet


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moana is echt life.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Moet echt alles in januari gebeuren tijdens blok/examens. Ik weet niet he, maar misschien moet je ok rekening houden met de 3 die het druk hebben en niet enkel met de turds die gewoon vakantie hebben, ik bedoel maar. Echt kotsbeu dat dat gebeurd met belangrijke dingen. Ik heb echt zin om Chiro volgend jaar te droppen zoals het nu gebeurd

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 21:20 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Blijkbaar zou mijn tante vandaag uitgerekend zijn. Jammer dat ze 5 maanden geleden al een miskraam had.

    Damn, ik had verwacht dat de verf lichter van kleur zou zijn :c


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    There's nothing as hard as saying goodbye.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    En toen had Bazart er een fan bij. Het is al zo erg dat ik Chaos bijna uit mijn hoofd ken, oeps.


    16 - 09 - '17

    Ja want dit is natuurlijk allemaal weer mijn schuld? Ik ga er niet eens tegenin, ben het toch allemaal niet waard.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Echt allemaal de boom in. Niet tijdens mijn examens


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I'm a horrible person 🌟


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Verkeerd gestemd en geen punten gekregen. Wauw, gaat ook lastig als er TBA staat omdat de teams nog niet aangepast zijn.

    ChickenNugget schreef:
    I'm a horrible person 🌟


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben op weg naar opa en oma, wat al een hele stap is. Maarja, ik kan niet eeuwig weg blijven..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hoe snel ga ik spijt krijgen van username verandering :')


    Caution first, always.