• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.
    Hehehehe


    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 11:55 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I should go to sleep, and forget about my pathetic life. 🌈


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Borderlands schreef:
    Hoe snel ga ik spijt krijgen van username verandering :')



    I'll see you on the dark side of the moon

    Percival schreef:
    (...)


    Blijkbaar was ik toch niet wie ik dacht dat ik was. Get it.


    Caution first, always.

    Borderlands schreef:
    (...)
    Blijkbaar was ik toch niet wie ik dacht dat ik was. Get it.


    Ohhhhh :>

    Zou wel een leukere onthulling zijn geweest.


    I'll see you on the dark side of the moon

    I should stop crying. I am so pathetic that I am crying now. What the fuck?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    HARAMBE IN SMITE mijn leven is compleet XD *drums out for Raijin*

    Nu hopen dat ik alles op tijd binnen heb anders heb ik echt een inmens groot probleem..


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Als je je echt zou afvragen wat me heeft gemaakt wie ik ben, kan je de reden voor een groot deel gaan zoeken bij jezelf. Zowel bij m'n goede als slechte eigenschappen. Ja, je hebt het lastig. Ja, je hebt een hartinfarct gehad, en ja, het is oké. Het is oké dat je je niet goed voelt, maar dat houdt niet in dat ik verdomme telkens weer de persoon moet zijn die het maar moet incasseren.

    For Christ's sake, ik heb je nooit uitgelachen in je wezen. Ik heb nooit gezegd dat wat je zei, belachelijk was. Ik heb melk over m'n toetsenbord gemorst, ja, en jezelf in die godverdomse slachtofferrol steken ("oh, dan is het duidelijk, dan is het wel mijn fout") van het moment dat ik ook nog maar iets durf te zeggen dat niet in je kraam past, is me beu. Je hebt de laatste maanden gespendeerd aan zeggen dat je niet meer over je heen laat lopen - wel, weet je wat? Ik doe het ook niet meer. Ik heb een fout gemaakt, het is niet nodig om daar een hele ravage over te geven ZO'N DINGEN GEBEUREN. IK BEN NIET PERFECT. IK. HEB. OOK. GEVOELENS. Misschien zou je je dat eens moeten herinneren.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    deze gek heeft écht letterlijk een account aangemaakt om mij te kleineren.
    1 tweet en dat ik gericht naar mij.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 22:15 ]

    I love me new phone, ook al is ie tering groot


    i put the fun in funeral

    but of course, nobody cares


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Deze stap was te groot. Ik was/ben hier niet klaar voor.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Time to rewatch Skins. It's been too long.


    kindness is never a burden.

    Voordat Q weer down is: hoerenspel

    Tarjei schreef:
    Time to rewatch Skins. It's been too long.

    Hahaha awesome! Ik heb het pas nog gedaan :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt