• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.
    Hehehehe


    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 11:55 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dit is clingy as fuck, maar ik moet het neer schrijven.

    M'n vriend is deze hele week bij me geweest en het was fantastisch. Gewoon dat ik hem nu kon knuffelen wanneer ik wilde, naast hem wakker kon worden en we samen konden gamen, gewoon asdfghkl fijn <3 Geen ruzies of spanningen omdat we elkaar te weinig zien en vaak alleen kunnen appen. I really love this guy en ben blij dat ik hem een 80325e kans heb gegeven, hoe stom dat ook klinkt. Als we dit volhouden, gaan we het wel redden.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dat ironische moment dat je droomt over het zingen van disney liedjes en vervolgens je wekker "I'll make a man out of you" is :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ik ben alweer ziek
    ik heb echt het immuunsysteem van een maansteen


    i put the fun in funeral

    Ik wil weer slapen.
    // fucking laatste vakantiedag alweer. Ik heb het gevoel alsof het alleen maar een weekend was , zo kort lijkt de vakantie.

    // De buurkinderen zijn ook weer lekker aan het stampen. Hun pa is al weer goed boos op ze.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 8:09 ]

    Ik wil niet ziek zijn. End my suffering


    This ain't no place for no better man.

    Waarom al die twijfels? Het ene moment zijn er niet en het andere kan ik ze onmogelijk stoppen. Get a grib Bes.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hangt whatsapp na zoveel uur vanzelf op?
    We waren namelijk aan het facecammen en zijn in slaap gevallen, maar beiden hebben we niet opgehangen xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bloed geprikt. Nu mag ik een hele week wachten op de resultaten en testuitslag. Ik hoop dat mijn ijzer goed is, zelfs nu ik al 2 dagen geen floradix meer gehad heb. Al zal het wel niet goed zijn, mijn lichaam kennende. Het neemt gewoon geen ijzer meer op.

    Hoe lang ik ook slaap, ik blijf moe.


    •

    Dikke dis. Lol

    /Hahah, de bloedprikvrouw werd boos op mijn zusje de laatste keer en zei 'dan had je maar niet zwanger moeten raken.'
    Ik lach me dood, deze vrouw is mijn spiritanimal (lol)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 9:37 ]

    Ik wil niet. Ik wil in bed blijven. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yesh, jou sinds heel lange tijd weer zien en dan gelijk vanavond weer op je verjaardag! Zoooo'n zin in! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik
    ga
    naar
    de
    primark
    voor onesies basically


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil terug naar Disneyland

    of een mopshonden-trui.
    alles met mopshonden basically lol


    Heaven is a place that we all have