• Camp Lakewood


    Ruim vijftig jaar geleden richtte Nicholas Devonte, Camp Lakewood op. Met het strenge beleid had het ook maar één doel: Opstandige tieners veranderen in grote voorbeelden voor anderen. Iets wat toen erg goed lukte, te danken aan de strenge regels en keiharde begeleiders.
    Hierdoor staat Camp Lakewood al vele jaren bekend als een van de beste heropvoedingskampen van Amerika. Probleemjongeren worden massaal door hun ouders naar dit kamp gestuurd, in de hoop dat er nog iets te redden valt. Probleemjongeren die stuk voor stuk verschillend zijn. Ieder met hun eigen verhaal en hun eigen problemen. Lakewood heeft nog steeds de reputatie van het strenge beleid, al is dat geen reëel beeld meer na al die jaren. Dat er tegenwoordig dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen, vertelt niemand. Maar één ding is zeker, het kind wat je hierheen stuurt zal veranderd zijn als de weken voorbij zijn..

    Het kamp
    Het kamp is gelegen diep in de bossen, in de staat Montana. Naast een groot meer staan meerdere houten huisjes, die steeds plek bieden voor drie of vier personen. In twee grotere huizen verblijven de begeleiders. Elk huisje heeft een kleine badkamer met een wc en een douche.
    Er is maar één weg die naar het kamp leid en je moet eigenlijk wel met een bus. Lopen zou uren kunnen duren en de kans dat je verdwaald is groot.



    Rollen
    • Meisjes
    ~ Kyra Isabelle Avery - Cotrona
    ~ Dakota Roselie Pierson - Bellamy_Blake
    ~ Nerida Véronique Tremblay - Stiles
    ~ Lillyana Callow - Choctaw
    ~ Delilah Hylla Green - Granian
    ~ Lydia Jasmine Grace - Sunrises

    • Jongens VOL!
    ~ Tyler Elijah Ambrose - Cotrona
    ~ Ryder Erebus - Necessity
    ~ Sebastian Ryan Lewis - Granian
    ~ Arthur Alexander Miller - greenlight22
    ~ Rhonan Samuel Greenfield - UnpredictabIe
    [R] ~ Josiah

    Begeleiders Let op! Dit zijn dus lang niet altijd lieverdjes
    ~ Collin Daniel McGrath - Bellamy_Blake
    ~ Quentin Grenville - Sweetwine
    ~ Jordan Benjamin Quill - Vaiana
    ~ Zoanna Ignis Blackburn - Chrysante
    ~ Moira Brooks - Granian


    Regels
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch.
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Drie personages per account. Bij meerdere rollen minimaal 1 personage met een ander geslacht. Houd dit ook goed bij
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.


    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 22:07 ]


    El Diablo.

    Alvast MT c:


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Mt c:

    Jordan staat open voor relaties eheh


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Kennen de personages elkaar dan al? Of komen ze net aan op het kamp?


    We've lived in the shadows for far too long.

    MT


    Do I look like Mother Teresa?

    MT


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    De personages zullen net aankomen op kamp dus (de meesten) zouden elkaar niet kennen. De begeleiders kunnen elkaar natuurlijk wel al kennen, behalve als het hun eerste jaar zal zijn. First Impressions kan natuurlijk altijd (:


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    De personages zullen net aankomen op kamp dus (de meesten) zouden elkaar niet kennen. De begeleiders kunnen elkaar natuurlijk wel al kennen, behalve als het hun eerste jaar zal zijn. First Impressions kan natuurlijk altijd (:


    Hehe oki c: dan maak ik zo meteen wel een first impression lijstje en werk ik Jordans innerlijk beter uit ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zal rond 4 uur beginnen met mijn rollen (of ze verder uitwerken) aangezien ik vandaag wilde besteden aan mijn profielwerkstuk/sectorwerkstuk en mijn wiskunde huiswerk c: aangezien ik anders mijn laatste weekend alles maken en doen, maar daar heb ik niet zo zin in c;


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Hylla is af, Seb is bijna af, yaay


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik zag het, ziet er gaaf uit ^^


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Mt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Mt c:

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Okay, Lilly is ook eindelijk af


    Do I look like Mother Teresa?