• Camp Lakewood


    Ruim vijftig jaar geleden richtte Nicholas Devonte, Camp Lakewood op. Met het strenge beleid had het ook maar één doel: Opstandige tieners veranderen in grote voorbeelden voor anderen. Iets wat toen erg goed lukte, te danken aan de strenge regels en keiharde begeleiders.
    Hierdoor staat Camp Lakewood al vele jaren bekend als een van de beste heropvoedingskampen van Amerika. Probleemjongeren worden massaal door hun ouders naar dit kamp gestuurd, in de hoop dat er nog iets te redden valt. Probleemjongeren die stuk voor stuk verschillend zijn. Ieder met hun eigen verhaal en hun eigen problemen. Lakewood heeft nog steeds de reputatie van het strenge beleid, al is dat geen reëel beeld meer na al die jaren. Dat er tegenwoordig dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen, vertelt niemand. Maar één ding is zeker, het kind wat je hierheen stuurt zal veranderd zijn als de weken voorbij zijn..

    Het kamp
    Het kamp is gelegen diep in de bossen, in de staat Montana. Naast een groot meer staan meerdere houten huisjes, die steeds plek bieden voor drie of vier personen. In twee grotere huizen verblijven de begeleiders. Elk huisje heeft een kleine badkamer met een wc en een douche.
    Er is maar één weg die naar het kamp leid en je moet eigenlijk wel met een bus. Lopen zou uren kunnen duren en de kans dat je verdwaald is groot.



    Rollen
    • Meisjes
    ~ Kyra Isabelle Avery - Cotrona
    ~ Dakota Roselie Pierson - Bellamy_Blake
    ~ Nerida Véronique Tremblay - Stiles
    ~ Lillyana Callow - Choctaw
    ~ Delilah Hylla Green - Granian
    ~ Lydia Jasmine Grace - Sunrises

    • Jongens VOL!
    ~ Tyler Elijah Ambrose - Cotrona
    ~ Ryder Erebus - Necessity
    ~ Sebastian Ryan Lewis - Granian
    ~ Arthur Alexander Miller - greenlight22
    ~ Rhonan Samuel Greenfield - UnpredictabIe
    [R] ~ Josiah

    Begeleiders Let op! Dit zijn dus lang niet altijd lieverdjes
    ~ Collin Daniel McGrath - Bellamy_Blake
    ~ Quentin Grenville - Sweetwine
    ~ Jordan Benjamin Quill - Vaiana
    ~ Zoanna Ignis Blackburn - Chrysante
    ~ Moira Brooks - Granian


    Regels
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch.
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Drie personages per account. Bij meerdere rollen minimaal 1 personage met een ander geslacht. Houd dit ook goed bij
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.


    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 22:07 ]


    El Diablo.

    Granian schreef:
    Ik denk dat dit Moira's tweede jaar wordt


    Heheh, heb je misschien suggesties tussen Moira en Jordan? c:

    Hanscom schreef:
    Dit is ook voor Q. z'n tweede jaar.


    We kunnen doen dat ze al eens met elkaar in discussie zijn gegaan en dat andere begeleiders hen uit elkaar moesten halen ofso :') ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik verander Q.'s leeftijd in drieeëndertig, dus dan heeft hij al vijf jaar ervaring op het kamp en wordt dit zijn zesde jaar.

    @Saar — prima, dan gingen ze bijna met elkaar op de vuist.


    Hanscom schreef:
    Ik verander Q.'s leeftijd in drieeëndertig, dus dan heeft hij al vijf jaar ervaring op het kamp en wordt dit zijn zesde jaar.

    @Saar — prima, dan gingen ze bijna met elkaar op de vuist.



    Is goed ! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hmm, ik denk dat Moira het met de meeste andere begeleiders wel kan vinden
    -Jordan zou ze sowieso wel kunnen waarderen kwa innerlijk, misschien zelfs als houvast als ze het zelf even niet meer weet. Jordan zou toch zeker wel haal safe haven zijn geweest tijdens haar eerste jaar
    -Collin zou ze ook erg aardig vinden, maar misschien ergens lichtelijk jaloers zijn, omdat hij een gezin heeft. Ze zou in hem wss nog wel een vriend vinden in plaats van alleen een collega
    -Q zou haar mixed feelings geven - aan de ene kant aangetrokken door zijn charmante uiterlijk en lichaam en aan de andere kant repulsed door zijn narcistische karakter, maar ze zou zeker wel nieuwsgierig zijn of ze hem kan veranderen, Like the naive school cheerleader she used to be
    -Zoë zou ze een beetje raar vinden en waarschijnlijk ook heel erg mee botsen in karakter - ik denk voor dat Moira haar pogingen om positief en lacherig te zijn zouden botsen en dit Moira nogal moedeloos zou maken, waardoor ze Zoë zou ontwijken


    We've lived in the shadows for far too long.

    Neri haar innerlijk is uitgewerkt c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben momenteel bezig met mijn meid, maar weet niet precies wat ik met haar wil..dus ergens twijfel ik om haar te laten vallen. Idk.. ;/


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Hebben julie er trouwens een probleem mee als ik niet zo'n indrukkenlijstje maak? Het is niet persen dat ik er te lui voor ben het is meer dat ik zulke dingen liever in de loop van de RPG bepaal.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Zoals in haar beschrijving al vermeld, is dit Zoë's eerste jaar


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Ik moest stiekem wel lachen om Sebastians indruk van Ryder. "You're weird."


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    greenlight22 schreef:
    Hebben julie er trouwens een probleem mee als ik niet zo'n indrukkenlijstje maak? Het is niet persen dat ik er te lui voor ben het is meer dat ik zulke dingen liever in de loop van de RPG bepaal.

    Nee hoor ^^


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    greenlight22 schreef:
    Hebben julie er trouwens een probleem mee als ik niet zo'n indrukkenlijstje maak? Het is niet persen dat ik er te lui voor ben het is meer dat ik zulke dingen liever in de loop van de RPG bepaal.


    Het is natuurlijk niet verplicht (; Veel mensen vinden dit wel altijd leuk/belangrijk/whatever om te doen


    El Diablo.

    Lillyana       ' Lilly '       Callow




    Tyler Elijah Ambrose
    You look like the leader of my squad. Tyler heeft volgens Lilly wel wat weg van een oud bekende van haar squad van vroeger, waar ze heel goed mee overweg kon. Hierdoor ziet ze wel iets in hem.
    Nerida Véronique Tremblay
    What are you doing here? Lilly weet niet waardoor Neri op het kamp zit. Ze lijkt zo'n voorbeeld kind voor andere.
    Ryder Erebus
    Don't know what to think about you, but you wear nice colours
    Arthur Alexander Miller
    You're cute. Lilly ziet wel wat zitten in Arthur, maar iets in haar zegt dat deze knappe jongen niet is wat hij lijkt.
    Rhonan Samuel Greenfield
    You look fine for me. Rho lijkt volgens Lilly wel een potentiële vriend om het kamp vol te kunnen houden, ondanks zijn jonge leeftijd.
    Jordan Benjamin Quill
    Superman, Jordan staat op het lijstje van aantrekkelijke mannen van Lilly, maar hij krijgt wel minpunten voor het feit dat hij een kampbegeleider is.
    Lydia Jasmine Grace
    Are you a barbiegirl? Lilly heeft al snel een mening over Lydia wanneer ze haar ziet. Het flirterige type dat geen grenzen kent. I hate it...
    Kyra Isabelle Avery
    You look fine for me
    Delilah Hylla Green
    Please let your inside be different then your outside and you're fine
    Sebastian Ryan Lewis
    Hello Mister Handsome
    Collin Daniel McGrath
    You just look like an outsider...
    Quentin Grenville
    A badboy? I think its suits you
    Moira Brooks
    An example for the other mentors
    Zoanna “Zoë” Ignis Blackburn
    Just leave me alone



    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 17:51 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    @Choctaw Je hebt onder Neri 'You look like the leader of my squad', net als bij Tyler. Foutje? ^^


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Ik snap stiekem niet waarom Neri een voorbeeld kind is ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrysante schreef:
    @Choctaw Je hebt onder Neri 'You look like the leader of my squad', net als bij Tyler. Foutje? ^^

    Thanks <3


    Do I look like Mother Teresa?