• Camp Lakewood


    Ruim vijftig jaar geleden richtte Nicholas Devonte, Camp Lakewood op. Met het strenge beleid had het ook maar één doel: Opstandige tieners veranderen in grote voorbeelden voor anderen. Iets wat toen erg goed lukte, te danken aan de strenge regels en keiharde begeleiders.
    Hierdoor staat Camp Lakewood al vele jaren bekend als een van de beste heropvoedingskampen van Amerika. Probleemjongeren worden massaal door hun ouders naar dit kamp gestuurd, in de hoop dat er nog iets te redden valt. Probleemjongeren die stuk voor stuk verschillend zijn. Ieder met hun eigen verhaal en hun eigen problemen. Lakewood heeft nog steeds de reputatie van het strenge beleid, al is dat geen reëel beeld meer na al die jaren. Dat er tegenwoordig dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen, vertelt niemand. Maar één ding is zeker, het kind wat je hierheen stuurt zal veranderd zijn als de weken voorbij zijn..

    Het kamp
    Het kamp is gelegen diep in de bossen, in de staat Montana. Naast een groot meer staan meerdere houten huisjes, die steeds plek bieden voor drie of vier personen. In twee grotere huizen verblijven de begeleiders. Elk huisje heeft een kleine badkamer met een wc en een douche.
    Er is maar één weg die naar het kamp leid en je moet eigenlijk wel met een bus. Lopen zou uren kunnen duren en de kans dat je verdwaald is groot.



    Rollen
    • Meisjes
    ~ Kyra Isabelle Avery - Cotrona
    ~ Dakota Roselie Pierson - Bellamy_Blake
    ~ Nerida Véronique Tremblay - Stiles
    ~ Lillyana Callow - Choctaw
    ~ Delilah Hylla Green - Granian
    ~ Lydia Jasmine Grace - Sunrises

    • Jongens VOL!
    ~ Tyler Elijah Ambrose - Cotrona
    ~ Ryder Erebus - Necessity
    ~ Sebastian Ryan Lewis - Granian
    ~ Arthur Alexander Miller - greenlight22
    ~ Rhonan Samuel Greenfield - UnpredictabIe
    [R] ~ Josiah

    Begeleiders Let op! Dit zijn dus lang niet altijd lieverdjes
    ~ Collin Daniel McGrath - Bellamy_Blake
    ~ Quentin Grenville - Sweetwine
    ~ Jordan Benjamin Quill - Vaiana
    ~ Zoanna Ignis Blackburn - Chrysante
    ~ Moira Brooks - Granian


    Regels
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch.
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Drie personages per account. Bij meerdere rollen minimaal 1 personage met een ander geslacht. Houd dit ook goed bij
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.


    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 22:07 ]


    El Diablo.

    Hylla, eerste indrukken
    Tyler Elijah Ambrose
    Cute I think, but so harsh, so so harsh on the outside. It's almost like you don't want friends <-- Hylla weet niet goed wat ze van de jongen vind, omdat hij zo koud en afstandelijk overkomt
    Nerida Tremblay
    You remind me of... Well me, a bit anyway, bit too much, but maybe we can go look for trouble <-- Hylla zou haar op het eerste gezicht echt geweldig vinden
    Lillyana       ' Lilly '       Callow
    I'm just going to tilt my head a little and wonder how much of a badass you even could be <-- Hylla vindt haar op het eerste gezicht niet zo indrukwekkend en vraagt zich dan ook af hoe zo'n lief uitziend meisje op het kamp terecht is gekomen.
    Ryder Erebus
    Are all boys in here cold distant and damaged? Yeah? Yeah <-- Hylla zou absoluut niet snappen waarom hij - net als alle andere jongens - zo koud en afstandelijk moet doen.
    Arthur Alexander Miller
    I like music, you do music well, that's good. You cute too, even better, but pls, calm the confidence <-- Hylla zou hem op zich heel erg kunnen waarderen, maar niet als hij zich te zelfverzekerd op stelt, daar zou ze vooral helemaal gek van worden
    Rhonan "Rho" Samuel Greenfield
    I swear all those boys and their confidence and coldness, like its offensive, and then you're what, like fifteen? I can't even properly flirt with you, it'd almost like you don't want anyone to get close <-- Hylla is vreselijk geïrriteerd doordat de knapste mensen te jong of veel te oud voor haar zijn, maar ook het feit dat hij zich zo superieur op moet stellen zou bij Hylla niet al te goed vallen
    Jordan Benjamin Quill
    You just wait right there until I'm legal <-- pittig duidelijk denk ik
    Lydia Jasmine Grace
    Well aren't you the cutest little tough act I've seen today <-- Hylla heeft niks met mooie meisje die waarschijnlijk, naar haar visie, een glas champagne te veel hebben gedronken met oud en nieuw, schandalig hoor.
    Kyra Isabelle Avery
    How am I supposed to judge you for being a tough act while you're so Goddamn cute, that's like, so unfair < - - dit is toch wel Hylla's girl crush, Al vind Hylla dat ze er niet uit ziet als iemand die in een heropvoedingskamp thuis hoort
    Collin Daniel McGrath
    I don't think you'd make such a great mentor <-- Hylla vindt hem op het eerste gezicht te mild, te niet indrukwekkend naar haar mening om echg invloed in zo'n kamp te hebben, But she's waiting to be proven wrong
    Quentin Grenville
    I thought older men were supposed to be gross and hairy? You don't look so gross to me <-- Hylla raakt seriously gefrustreerd van hoe knap deze begeleiders zijn, though she would like to punch him in the face for being an asshole

    Eerste indrukken enzo vanuit Hylla's perspectief

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 11:54 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rho is de jongste volgens mij XD Hij mag Hylla nu al niet, right?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    UnpredictabIe schreef:
    Rho is de jongste volgens mij XD Hij mag Hylla nu al niet, right?


    Idk, ze kennen elkaar niet d: het zijn gewoon korte beschrijvingen van Hylla's eerste reactie en Hyll vind hem veel te knap voor het feit dat hij nog maar vijftien is en irriteert zich aan hoe zelfverzekerd en koud alle jongens overkomen op het kamp

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 15:00 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Granian schreef:
    (...)

    Idk, ze kennen elkaar niet d: het zijn gewoon korte beschrijvingen van Hylla's eerste reactie en Hyll vind hem veel te knap voor het feit dat hij nog maar vijftien is en irriteert zich aan hoe zelfverzekerd en koud alle jongens overkomen op het kamp

    Rip

    Rho heeft zijn oordelen nogal snel klaar, dat stuur ik dan wel, ma het eten.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Granian, ik heb wat je bij Ryder hebt neergezet meerdere keren doorgelezen en ik snap nog steeds niet wat je bedoelt :')

    Herkennen jullie die frustratie als je je persoon in je hoofd helemaal goed hebt en hij op papier gewoon niet lukt? Nou, daar heb ik nu dus last van :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    JORDAN BENJAMIN QUILL

    BEGELEIDER

    🗻



    Tyler Elijah Ambrose

    Quit that stupid attidute and you'll be fine Jordan vind het hele badboy immago een schreeuw om aandacht en zal de jongen wel helpen hiermee.

    Nerida Tremblay

    You seem fine - verandert wanneer wat meer uitgeschreven ^^-

    Lillyana       ' Lilly '       Callow

    Oh god, she reminds me of someone Lilly doet Jordan iets denken aan zijn tienerzelf en weet niet echt wat met haar te doen.

    Ryder Erebus

    Silence isn't a good thing, Jordan weet nog niet meteen wat hij met de jongen aan moet.

    Arthur Alexander Miller

    Since when is playing minecraft illegal? Op het eerste zicht lijkt Arthur wel oké voor Jordan.

    Sebastian Ryan Lewis

    You are giving me a headache Jordan begrijpt niet echt waarom tieners hun leven verprutsen, oké hij heeft zelf ook fouten gemaakt... Maar toch, why are you so much trouble?

    Rhonan "Rho" Samuel Greenfield

    Don't underestimate me kiddo Rho lijkt echt het type knul die denk dat hij Jordan kan overmeesteren en te slim af zal zijn, echter mag Jordan hem niet en laat hem zijn eigen karma beleven.

    Delilah Hylla Green

    Little miss had it all, in het leven kun je niet alles krijgen. Jordan zal haar op zich wel mogen, maar ze heeft eens een goede klap realiteit nodig.

    Lydia Jasmine Grace

    Verantwoordelijkheid komt pas wanneer je onafhankelijk bent, en zo te zijn ben jij dit niet. Jordan zal wel merken dat Lydia rebels is zolang ze maar geen koppige onzin zegt vind hij het best.

    Kyra Isabelle Avery

    Is there even a problem? , Jordan weet niet precies hoeveel drug ze neemt, maar ziet haar niet als een slecht iemand hierdoor.






    Tada :') ik ben slecht met impressies oh god.

    Jordan is btw nu volledig af ^^ innerlijk is uitgewerkt etc


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik probeer mijn rol vanavond te maken.


    Rho onderschat iedereen __-__


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Quentin (mannelijke begeleider) staat — hij is een asshole die alleen van zichzelf houdt en zowel meisjes als jongens op het kamp omkoopt met drank, drugs en sigaretten voor seks.


    Hanscom schreef:
    Quentin (mannelijke begeleider) staat — hij is een asshole die alleen van zichzelf houdt en zowel meisjes als jongens op het kamp omkoopt met drank, drugs en sigaretten voor seks.



    I really like Quiten hahah :'D (hij is echt een goed uitgewerkt karakter c: )

    Eventough, Jordan zal hem absoluut niet mogen eheh


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hanscom schreef:
    Quentin (mannelijke begeleider) staat — hij is een asshole die alleen van zichzelf houdt en zowel meisjes als jongens op het kamp omkoopt met drank, drugs en sigaretten voor seks.

    Geweldig XD Maar Rho doet niet aan seks hij is dammit vijftien


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Vaiana schreef:
    (...)


    I really like Quiten hahah :'D (hij is echt een goed uitgewerkt karakter c: )

    Eventough, Jordan zal hem absoluut niet mogen eheh


    Woah — dank je wel, Saar. Vanuit jou is dat echt een massive compliment, haha. In mijn ogen zijn jóúw rollen juist altijd überawesome.
    En nee, die twee kunnen elkaar beter uit de weg gaan. (': Wat moeilijk is bij collega's, dus dat worden leuke situaties.


    UnpredictabIe schreef:
    (...)
    Geweldig XD Maar Rho doet niet aan seks hij is dammit vijftien


    Geen verdovende middelen voor hem dan. :Y)


    Hanscom schreef:
    (...)

    Geen verdovende middelen voor hem dan. :Y)

    Hij rookt alleen :') Ik zie heel droog voor me dat hij gaat stelen, maar dat zou eerder iets voor mij zijn en niet voor hem.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Hylla vindt het kamp ineens echt niet zo erg


    We've lived in the shadows for far too long.