• Het begon allemaal op een zomerse dag in Juli. Een plotselinge onweersbui trok over Amerka, waarna het veel schade aanbracht.
    Honderden inwoners van de stad, Flinton, kwamen bij elkaar op het kruispunt, om naar een vreemd uitziende blikseminslag te kijken. Echter was dit geen plek van de blikseminslag en al snel moesten mensen vluchten voor hun leven.
    Zogenoemde Tripods kwamen uit de grond gekropen en vernietigde alles wat op hun pad kwam. Amerika is niet meer zoals het was.

    Nu, twee weken verder is er nog een kleine samenleving over, dat met elkaar probeert te overleven. De groep bestaat uit families, vrienden en verdwaalde vreemdelingen. De groep bevind zich in de stad genaamd Holland. Ze hebben hun reis hier naartoe gezet als groep en pikken iedereen die ze vinden met zich mee. Holland is verlaten, maar er is nog geen aanval geweest, daarom besluit de groep hun reis hier te pauzeren, om zich op te laden voor hun vervolgreis.

    Rollen: geen limiet, maar houd het een beetje gelijk
    - Fleimkepa - Man -
    - Bellamy_Blake - Vrouw -
    - HoIIy - Vrouw -
    -
    -

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd: (minimaal 10)
    Familie: (overleg gerust met elkaar)
    Uiterlijk:
    Innerlijk: (mag in steekwoorden)
    Extra's: (eventuele wapens, wat de persoon binnen de groep doet etc.)


    Regels:
    - Derde persoon, verleden tijd
    - Bestuur elkaar niet
    - Teksten hoeven niet overgenomen te worden
    - Wissel af tussen personen
    - Als je meerdere rollen maak, verwaarloos ze niet

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 18:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Erg leuk idee, maar ik heb geen ervaring met msv's.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zou ik een vrouwelijke rol mogen? c:


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Zou ik ook een vrouwelijke rol mogen?


    obsessive rage

    Tilikum schreef:
    Erg leuk idee, maar ik heb geen ervaring met msv's.


    zou je het willen proberen? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Naam:
    Marshall (Marsh) Emerson
    Leeftijd:
    tweeëntwintig
    Familie:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra's:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 19:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    (...)

    zou je het willen proberen? ^^


    Als ik eerst even kijk hoe het in z'n werk gaat kan ik dan later nog inspringen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tilikum schreef:
    (...)

    Als ik eerst even kijk hoe het in z'n werk gaat kan ik dan later nog inspringen?

    Dat kan ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Naam • Roselie Pierson, haar bijnamen zijn Rose en Rosie.
    Leeftijd • Momenteel is ze negentien jaar oud.
    Familie • Als er iemand familie met Roselie wilt zijn, wil ik gerust de achternaam aanpassen c:
    Uiterlijk • Roselie heeft lange, bruine haren. Hierin heeft ze enkele lichtere plukken zitten, door het verven. Haar haren komen tot ongeveer bij haar borst en de lokken hebben lichte slag. Vaak laat ze de lokken gewoon los hangen. Haar ogen hebben een blauwe kleur en de kijkers dragen pretlichtjes met zich mee. Ze worden omringd door donkerbruine, lange wimpers.
    Innerlijk •
    Extra •

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 21:37 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Mag ik een jongen?

    Mag ik twee dames en een jongen?


    Girl - Lindsey Morgan
    Girl - Marie Avgeropoulos
    Boy -

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 19:03 ]


    Cinderella never asked for a prince, she asked for a night off and a dress.

    Bellamy_Blake schreef:



    Naam • Roselie Pierson, haar bijnamen zijn Rose en Rosie.
    Leeftijd • Momenteel is ze negentien jaar oud.
    Familie • Als er iemand familie met Roselie wilt zijn, wil ik gerust de achternaam aanpassen c:
    Uiterlijk • Roselie heeft lange, bruine haren. Hierin heeft ze enkele lichtere plukken zitten, door het verven. Haar haren komen tot ongeveer bij haar borst en de lokken hebben lichte slag. Vaak laat ze de lokken gewoon los hangen. Haar ogen hebben een blauwe kleur en de kijkers dragen pretlichtjes met zich mee. Ze worden omringd door donkerbruine, lange wimpers.
    Innerlijk •
    Extra •


    The 100, je gebruiksnaam dan ^^

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 19:04 ]


    Cinderella never asked for a prince, she asked for a night off and a dress.

    Iedereen mag zijn rol aanmaken


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Its not over,
    NAAM
    De meid kreeg bij haar geboorte de naam; Latifa Lancaster.

    LEEFTIJD
    Latifa is 17 jaar op de aarde en is geboren op een koude 28 december.

    INNERLIJK
    Latifa is niet het meisje-meisje type. De meid kent geen angst en heeft een liefde voor wapens. Ze zoekt vaak grenzen op en is wat sommige mensen noemen ''een levens genieter.'' Ze is echter wel een wantrouwig meisje, en moeilijk over te halen. Dat is ook de reden waarom de meid weinig vrienden heeft. Wat mensen niet van haar verwachten is dat Latifa een trouw meisje is. Ze beschermt haar vrienden en zou nooit tegen ze liegen. Verder gebruikt Latifa in bijna al haar antwoorden sarcasme en een vleugje droogheid. Haar humor is woorden gebruiken die niet bestaan.

    UITERLIJK
    [/face]

    OVERIG
    [face=times]Likes -
    Dislikes -
    Talenten -
    Wapens - Latifa heeft een revolver, ze laat hem nooit thuis.
    Huisdieren - Latifa heeft een hond gekregen van William, America.

    Jazmin


    Latifa vond haar tegelijk met William. Jazmin is niet Latifa haar echte tweelingzus, maar toch ziet ze haar als familie. Natuurlijk zoals echte zussen hebben Latifa en Jazmin wel eens ruzie, maar toch kunnen ze het goed met elkaar vinden.
    William


    [face=times]Latifa is het zusje van William. Haar vader had Latifa nooit gekend, en haar moeder overleed na haar geboorte. Daarom is ze altijd alleen met haar broer geweest, op haar negende vond haar broer Jazmin, een even oud meisje als Latifa. Aangezien haar ouders verdwenen waren nam haar broer haar onder haar hoede en zo had Latifa er een zusje bij. Latifa vertrouwt haar broer volledig en zou hem nooit bedriegen.



    We're going to fight.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 16:12 ]


    Cinderella never asked for a prince, she asked for a night off and a dress.

    Get knocked down,
    NAAM
    De meid kreeg bij haar geboorte de naam Jazmin Martinez.

    LEEFTIJD
    Jazmin is al 17 jaar bij ons op de aarde en is geboren op 19 mei.

    INNERLIJK
    Jazmin is een meid die niet met zich laat sollen. Ze weet best dat ze voor haarzelf kan zorgen, alleen geloven anderen dat niet. Jazmin is daarom net zoals Latifa best wantrouwig, alleen laat die meid dat niet graag merken. Jazmin is een kei in liegen, maar doet het alleen als het anderen goed uitkomt. Jazmin is totaal niet verlegen, de meid is vaak de prater in het gesprek. Jazmin is eigenlijk een slechte luisteraar, en echter best ongeduldig. Jazmin is niet degene met alleen slechte eigenschappen, ze heeft ook best wel veel goede. Ze is trouw en intelligent en heeft een goed inlevingsvermogen. Jazmin is ook nog al roekeloos en doet graag wat ze zelf wil.

    UITERLIJK
    OVERIG
    Likes -
    Dislikes -
    Talenten -
    Wapens -
    Huisdieren - Jazmin staat door haarzelf in contact met vlinders.
    Latifa


    Jazmin is goed bevriend met Latifa. Ze is dol op haar, maar kan toch nog wel vaak ruzie met haar hebben. Jazmin kent Latifa eigenlijk best goed en weet wanneer ze verdrietig is, dat is echter ook wederzijds. /spoiler]
    William


    Jazmin is dol op William. Hij heeft haar en Latifa opgevoed en is daarom heel erg op hem gesteld. Natuurlijk kunnen zij ook ruzie hebben, maar toch komt het daarna meestal wel goed.



    get back op.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 17:25 ]


    Cinderella never asked for a prince, she asked for a night off and a dress.

    Don't touch my sisters
    NAAM
    De jongen is geboren met de naam William Lancaster.

    LEEFTIJD
    William is al 21 jaar met ons op de aarde.

    INNERLIJK
    William is een doorzetter. Hij is hardwerkend en zou altijd zijn doel willen bereiken. Hij zou niet terugdeinzen voor iemand die hem zou proberen neer te halen. William neemt graag anderen mee op zijn succes. William is niet degene die anderen neer zou halen voor zijn lol, het is echter andersom. Hij zou ze omhoog helpen. William is eerlijk en loyaal. Moedig en trouw zijn zijn beste eigenschappen. William is niet bang om een klap te krijgen, hij is meestal degene die anderen uit elkaar haalt, maar zou nooit voor de lol iemand een mep verkopen.

    UITERLIJK
    OVERIG
    Latifa


    William /spoiler]
    Jazmin


    [face=times][/face]



    There you will regret.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 14:00 ]


    Cinderella never asked for a prince, she asked for a night off and a dress.