• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    all because i liked a girl

    Schrijven jullie het liefst in volgorde? Of de scenes waar je het meeste inspiratie voor hebt eerst?


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik faceclaims niet zo heel leuk, ik prefereer eerder dit of dit soort afbeeldingen dan.
    Maar langs de andere kant, als die personen er echt uitzien zoals jij het personage voorstelt, houdt niemand je tegen om ze niet aan je lezers te tonen.
    Faceclaims zijn soms handig als een schrijver/schrijfster niet veel weggeeft over het uiterlijk van het personage, maar zelf gebruik ik ze altijd eerder als een richtlijn.

    Dit is hem, het is niet super duidelijk, maar ja je ziet wel redelijk hoe de personages eruit zien...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wervelwind schreef:
    Schrijven jullie het liefst in volgorde? Of de scenes waar je het meeste inspiratie voor hebt eerst?

    Ik schrijf eigenlijk altijd in volgorde.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wervelwind schreef:
    Schrijven jullie het liefst in volgorde? Of de scenes waar je het meeste inspiratie voor hebt eerst?


    Ik begin altijd vooraan en dan na zo'n 1000 a 2000 woorden is mijn inspiratie weg (want mijn beginstukken zijn altijd beroerd) en ga ik willekeurige scenes schrijven :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Pickett schreef:
    (...)
    Dit is hem, het is niet super duidelijk, maar ja je ziet wel redelijk hoe de personages eruit zien...



    Ik vind het wel een heel mooie banner. Als jij de banner wilt posten, moet je dat vooral doen. Je lezers kunnen dan zelf uitmaken of ze de faceclaim gebruiken of niet.^^


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Ik vind het wel een heel mooie banner. Als jij de banner wilt posten, moet je dat vooral doen. Je lezers kunnen dan zelf uitmaken of ze de faceclaim gebruiken of niet.^^

    Thanks (: ik denk er nog even over na.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Meerdere mensen die een moodboard hebben voor hun verhaal?

    WenseKronik schreef:
    Meerdere mensen die een moodboard hebben voor hun verhaal?

    Yush c: of nja een pinterest bord.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    WenseKronik schreef:
    Meerdere mensen die een moodboard hebben voor hun verhaal?

    Jup pinterest bord, maar gebruik 'm nog niet veel. Er staan nu vooral plaatjes op die ik misschien wil gebruiken voor een cover.

    WenseKronik schreef:
    Meerdere mensen die een moodboard hebben voor hun verhaal?


    Nee, maar ik denk dat ik er wel aan ga beginnen!

    Nu ik door de duinen naar de zee ren en het geruis van de branding mij tegemoet komt, begin ik het mij pas echt te realiseren.

    Mijn eerste zin staat op papier.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mensen die interesse hebben in een wordwar vanavond? :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    WenseKronik schreef:
    Meerdere mensen die een moodboard hebben voor hun verhaal?


    Ik heb een WeHeartIt collectie, of is dat een moodboard?


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Ik heb een WeHeartIt collectie, of is dat een moodboard?


    Ik maak mijn moodboards ook op WHI, dus denk het wel (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb mijn proloog online gezet en ik ben er eigenlijk best wel blij mee.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.