• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    all because i liked a girl

    Wervelwind schreef:
    Ik vind het altijd zo moeilijk met het wachten om hoofdstukken te activeren. Als ik iets klaar heb, wil ik het meteen online zetten voor feedback. :p
    Maar ik vind het zelf vervelend als schrijvers te veel hoofdstukken per week online zetten, dus laat ik nog maar even wachten...

    Lukt het schrijven bij jullie wat?


    Naja juist chill, kun je een beetje rustig aan doen omdat je al zoveel stukken tekst hebt! Bij mij gaat het eigenlijk wel oke het schrijven, zou eigenlijk meer tijd moeten besteden aan het leren van mijn tentamens....

    Eugh, vet vervelend dat de vakantie voorbij is. Ik heb tot vrijdag gewoon geen enkele avond vrij om rustig te schrijven :c

    To go or not to go, that's the question.
    En dit is het verkeerde topic. Goedemorgen Laura.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 21:02 ]

    WenseKronik schreef:
    (...)


    Ik heb mijn proloog naar bèta reader gestuurd maar nog niks gehoord.. Ben bang dat het te lang gaat duren en dat mensen dan minder geïnteresseerd raken in je verhaal.


    Ja mijn probleem ermee is dat het zo lang duurt en dat het niet meer helemaal van mij is of zo... Ik bedoel, natuurlijk wil ik het zo foutloos en goed mogelijk, maar het voelt een beetje als valsspelen :,,)

    Ungoliant schreef:
    (...)

    Ja mijn probleem ermee is dat het zo lang duurt en dat het niet meer helemaal van mij is of zo... Ik bedoel, natuurlijk wil ik het zo foutloos en goed mogelijk, maar het voelt een beetje als valsspelen :,,)


    Naah valsspelen, weetje ik vind het vervelend dat mensen mijn stukjes moeten lezen terwijl er spelling en grammaticale fouten inzitten. Vanwege mijn dyslexie voornamelijk. Dus zelf kan ik de fouten er ook niet uithalen...

    Een bètareader gebruiken is geen valsspelen, hoor. (: Het is gewoon om je even te helpen, haha. Vooral voor spelling, grammatica, zinsbouw enzovoorts is het handig. Ik gebruik het persoonlijk niet, omdat ik van mezelf als studente Nederlands verwacht dat ik best een aardig woordje Nederlands kan schrijven. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Verdigris schreef:
    Eugh, vet vervelend dat de vakantie voorbij is. Ik heb tot vrijdag gewoon geen enkele avond vrij om rustig te schrijven :c


    Ik had deze "vakantie" juist weinig schrijftijd. Ik ben blij als het na de 17e is. Dan pas krijg ik weer wat meer vrijheid om te schrijven.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb echt moeite met een goede verhaallijn te verzinnen, jeetje. Heb er al 6 verzonnen, maar ben er gewoon niet tevreden over.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    Ik heb echt moeite met een goede verhaallijn te verzinnen, jeetje. Heb er al 6 verzonnen, maar ben er gewoon niet tevreden over.


    Probeer ander iets te combineren?

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Probeer ander iets te combineren?


    Inderdaad, de leukste componenten uit de verschillende verhaallijnen halen en die in één verhaal stoppen?


    + Hebben jullie soms ook schrik om niet bij de 40.000 te raken? Er is al zoveel gebeurd in mijn verhaal en ik zit nog maar bij 7.000 :c geen idee hoe ik het ga vullen zodat ik bij de 40.000 geraak.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 16:13 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Inderdaad, de leukste componenten uit de verschillende verhaallijnen halen en die in één verhaal stoppen?


    + Hebben jullie soms ook schrik om niet bij de 40.000 te raken? Er is al zoveel gebeurd in mijn verhaal en ik zit nog maar bij 7.000 :c geen idee hoe ik het ga vullen zodat ik bij de 40.000 geraak.


    Ik heb daar persoonlijk nooit last van. Ik moet juist uitkijken dat ik de boel niet te lang/oneindig maak.


    Happy Birthday my Potter!

    Frodo schreef:
    (...)

    Inderdaad, de leukste componenten uit de verschillende verhaallijnen halen en die in één verhaal stoppen?


    + Hebben jullie soms ook schrik om niet bij de 40.000 te raken? Er is al zoveel gebeurd in mijn verhaal en ik zit nog maar bij 7.000 :c geen idee hoe ik het ga vullen zodat ik bij de 40.000 geraak.

    Niet echt, als je een uitgebreide karakterontwikkeling hebt en een storyline die zich goed ontwikkeld kom je er best makkelijk aan. Tenminste, naar mijn idee c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Probeer ander iets te combineren?


    Ik probeer het, maar elke keer denk ik weer "Oh, maar dit is dan wel heel cliché."
    Royalty is ook zo een moeilijk thema om origineel te zijn en de ideeën die ik had qua maîtresse zijn al ingeleverd. Niet exact hetzelfde, maar dat vind ik dan zo jammer haha.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Pickett schreef:
    (...)
    Niet echt, als je een uitgebreide karakterontwikkeling hebt en een storyline die zich goed ontwikkeld kom je er best makkelijk aan. Tenminste, naar mijn idee c:


    Er moet nog een heleboel gebeuren hoor en ik ben nog làng niet bij het einde, maar toch zit ik er een beetje mee.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Douleur schreef:
    (...)

    Ik probeer het, maar elke keer denk ik weer "Oh, maar dit is dan wel heel cliché."
    Royalty is ook zo een moeilijk thema om origineel te zijn en de ideeën die ik had qua maîtresse zijn al ingeleverd. Niet exact hetzelfde, maar dat vind ik dan zo jammer haha.


    Grappig dat ik zojuist de boel heb opgegeven wat betreft studiewerk en maar gewoon lekker even in mijn verhaal ben gedoken en letterlijk zojuist de volgende zin heb opgeschreven: "Een origineel begin bestond niet meer. Alles leek al gedaan."


    Happy Birthday my Potter!