• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    all because i liked a girl

    Bakugou schreef:
    (...)
    Jawel, maar ik moet alles nog activeren haha :')


    Op die manier haha

    Dan is het nog een zaliger gevoel, als je gewoon een hele voorraad hebt staan en enkel op de activeer-knop hoeft te drukken!


    The soul needs autumn.

    Ik ben nog niet klaar met mijn huidige SOTY of ik zit al met een idee voor volgend jaar in mijn hoofd... Vorig jaar was dat dus ook zo, echt erg! (cat)


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Ik ben nog niet klaar met mijn huidige SOTY of ik zit al met een idee voor volgend jaar in mijn hoofd... Vorig jaar was dat dus ook zo, echt erg! (cat)

    Je kent het thema toch nog niet? :') Gwn doorzetten, you can do this!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Bakugou schreef:
    (...)
    Je kent het thema toch nog niet? :') Gwn doorzetten, you can do this!


    Ja maar het is altijd gemakkelijk om gewoon enkele dingen aan je verhaallijn aan te passen zodat ze wel binnen één van de thema's vallen. (;

    Ja ja, i knooow! maar het is zo moeilijk om terug te schrijven als je er even uit bent geweest.^^


    The soul needs autumn.

    Ik sta echt te popelen om een nieuw verhaal te beginnen, maar langs de andere kant wil ik eerst mijn SOTY afschrijven en eigenlijk heb ik geen tijd om te schrijven want volgende week donderdag is de deadline voor mijn masterproef en dan heb ik examens... (krul)

    Waarom krijg ik altijd zo veel inspiratie op momenten dat ik geen tijd heb om het uit te werken??


    The soul needs autumn.

    Hoe gaat het schrijven bij iedereen? (ik heb het gevoel alsof ik hier veel te veel tegen mezelf praat)


    The soul needs autumn.

    Wel, momenteel heb ik het zo druk met school dat ik geen tijd heb om te schrijven. Maar ik heb zo veel ideeën en ik kan het niet opschrijven. :(
    Dat is echt vervelend. Ik hoop dat mijn examens nu echt snel voor bij zullen zijn.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2017 - 14:15 ]


    Wonder is the beginning of all wisdom

    Wervelwind schreef:
    Hoe gaat het schrijven bij iedereen? (ik heb het gevoel alsof ik hier veel te veel tegen mezelf praat)


    Ik heb in nog geen 24 uur ineens 2 hoofdstukjes van beide boven de 1000 woorden geschreven. Lang leve werk en vakantie ofzo?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb per ongeluk het Word-document van mijn verhaal verwijderd, samen met dat van een ander verhaal van me.(huil)
    Ik had het op mijn usb staan zodat ik overal kan schrijven. Tijdens het schoonmaken van mijn usb-stick was ik dat dus helemaal vergeten en ik heb hem gewoon helemaal leeggemaakt ):


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Ik heb per ongeluk het Word-document van mijn verhaal verwijderd, samen met dat van een ander verhaal van me.(huil)
    Ik had het op mijn usb staan zodat ik overal kan schrijven. Tijdens het schoonmaken van mijn usb-stick was ik dat dus helemaal vergeten en ik heb hem gewoon helemaal leeggemaakt ):

    Is er geen enkele manier om het terug te halen via een soort prullenmand ofzo?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Shouto schreef:
    (...)
    Is er geen enkele manier om het terug te halen via een soort prullenmand ofzo?


    Als je iets van je usb-stick haalt is het definitief weg jammer genoeg. Gelukkig heb ik de laatste weken de gewoonte gekregen om eerst op papier te schrijven, maar toch nu moet ik alles van Q overzetten naar Word ugh...


    The soul needs autumn.

    Vandaag weer aan mijn verhaal geschreven sinds januari ofzo. Omg. (cat)

    Krolock schreef:
    Vandaag weer aan mijn verhaal geschreven sinds januari ofzo. Omg. (cat)

    *Groot applaus*
    Hopelijk kun je er aan blijven schrijven c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Shouto schreef:
    (...)
    *Groot applaus*
    Hopelijk kun je er aan blijven schrijven c:

    Haha, ik hoop het ook. ^^

    Hoe gaat het met de rest?