• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    all because i liked a girl

    Klinkt deze zin vreemd? (Het gaat over iemand die intimiderend in iemands anders ogen kijkt). Ik vond het eerst wel mooi klinken, maar nu ik het zo herlees klinkt het misschien een beetje geforceerd.
    Hij boorde ze intimiderend diep in de hare, als een alfa mannetje dat zijn plek stilzwijgend opeiste.


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Klinkt deze zin vreemd? (Het gaat over iemand die intimiderend in iemands anders ogen kijkt). Ik vond het eerst wel mooi klinken, maar nu ik het zo herlees klinkt het misschien een beetje geforceerd.
    Hij boorde ze intimiderend diep in de hare, als een alfa mannetje dat zijn plek stilzwijgend opeiste.


    Ik vind het tweede deel sowieso echt perfect. Het eerste deel weet ik niet. Die intimiderend diep vind ik persoonlijk iets minder lekker lopen. Maar op zich vind ik het zeker geen slechte zin en nogmaals mijn complimemten over het tweede deel <3


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ik vind het tweede deel sowieso echt perfect. Het eerste deel weet ik niet. Die intimiderend diep vind ik persoonlijk iets minder lekker lopen. Maar op zich vind ik het zeker geen slechte zin en nogmaals mijn complimemten over het tweede deel <3


    Ja, ik vond ook dat het eerste stuk wat minder las. Ik denk dat ik gewoon het woord diep ga weglaten.
    Super bedankt voor de hulp (en het compliment).^^


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Ja, ik vond ook dat het eerste stuk wat minder las. Ik denk dat ik gewoon het woord diep ga weglaten.
    Super bedankt voor de hulp (en het compliment).^^


    Zonder de diep vind ik hem inderdaad echt een stuk beter. Echt een hele mooie zin c:


    Happy Birthday my Potter!

    Potver de potver. Ik ben nu al drie dagen aan het denken over een baan voor een personage en ik twijfel nu gewoon nog steeds.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    Potver de potver. Ik ben nu al drie dagen aan het denken over een baan voor een personage en ik twijfel nu gewoon nog steeds.


    Wat zijn de opties? ^^


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Wat zijn de opties? ^^


    Mag ik je een PB sturen? Anders staat er 'geheime' info van mijn verhaal online hahah. Want dat komt pas later en anders weten mensen het al hahaha

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 12:51 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    Mag ik je een PB sturen? Anders staat er 'geheime' info van mijn verhaal online hahah. Want dat komt pas later en anders weten mensen het al hahaha


    Ja hoor!


    The soul needs autumn.

    Wat is het hier stil!(cat)

    Hoe ver staat iedereen? Nog steeds evenveel motivatie?


    The soul needs autumn.

    K' ben zo slecht in het maken van een verhaal.. grappig genoeg heb ik nu wél een proloog maar geen verhaallijn/plot.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Ik moet eerst even mijn Go fanfic story afronden dit weekend. Maandag ga ik weet flink aan de bak en ik heb er zin in ghehehe.


    Happy Birthday my Potter!

    Yay, mjn verhaal staat online, heb eindelijk beetje een plot/verhaallijn uitgestippelt.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Ik kom geen meter vooruit.. M'n zinnen willen gewoon niet en ik kom niet waar ik naartoe wil :c

    Ik heb 6 verschillende prologen geschreven en ik kan gewoon niet kiezen.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Oké, ik heb een proloog kunnen kiezen!!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe