• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    all because i liked a girl

    Yes. Finally. Ik heb door wat er mis zit in mijn story. Intentie en obstakel. Dat is het.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lol, nu al een hele verbetering met toen ik meedeed in 2015: mijn hoofdstuk 1.2 staat in januari online in plaats van na 4 maanden stilte in juni :')
    Hebben jullie een soort schrijfschema/activatieschema voor het hele jaar gemaakt of schrijven/activeren jullie gewoon?


    Happy Birthday my Potter!

    Hahahaha ik ben er net achter gekomen dat de achternaam van mijn hoofdpersonages mega erg lijkt op de naam van één van de personages uit H_NGM_N puur toevallig en zonder enig idee dat dit het geval was :') Dus nu ga ik straks weer even op achternamen zoektocht om dat aan te passen ;p

    Edit: Zo, nu heten mijn personages Vinogradov in plaats van Fyodorov haha.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2017 - 11:32 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Lol, nu al een hele verbetering met toen ik meedeed in 2015: mijn hoofdstuk 1.2 staat in januari online in plaats van na 4 maanden stilte in juni :')
    Hebben jullie een soort schrijfschema/activatieschema voor het hele jaar gemaakt of schrijven/activeren jullie gewoon?


    Ik kan me nooit aan mijn activatieschema houden omdat ik meestal te enthousiast ben om een week te wachten.(cat)
    Voorlopig schrijf ik gewoon wanneer ik tijd/zin heb, het is meestal als de deadline dichterbij komt dat ik echt met schema's begin te werken. Al probeer ik wel per week minstens 1000 woorden te schrijven zodat ik toch altijd wel iets heb om te activeren.


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Ik kan me nooit aan mijn activatieschema houden omdat ik meestal te enthousiast ben om een week te wachten.(cat)
    Voorlopig schrijf ik gewoon wanneer ik tijd/zin heb, het is meestal als de deadline dichterbij komt dat ik echt met schema's begin te werken. Al probeer ik wel per week minstens 1000 woorden te schrijven zodat ik toch altijd wel iets heb om te activeren.


    Hahaha. Oh well. Beter snel activeren dan eeuwen niet activeren.


    Happy Birthday my Potter!

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Ik kan me nooit aan mijn activatieschema houden omdat ik meestal te enthousiast ben om een week te wachten.(cat)
    Voorlopig schrijf ik gewoon wanneer ik tijd/zin heb, het is meestal als de deadline dichterbij komt dat ik echt met schema's begin te werken. Al probeer ik wel per week minstens 1000 woorden te schrijven zodat ik toch altijd wel iets heb om te activeren.


    Dit, maar dan ook echt precies dit. Dan heb je een prachtig schema voor de aankomende maand en dan wil je je hoofdstukken zo graag activeren dat je plots twee weken voorloopt.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik heb eindelijk een beetje een idee voor mijn SOTY. Ik weet niet wanneer ik het online kan zetten want studie en zo maar ik ben er tot nu toe best tevreden over. :3 De twee hoofdpersonages hebben een naam en de protagonist heeft een missie, de antagonist komt nog. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    Ik heb eindelijk een beetje een idee voor mijn SOTY. Ik weet niet wanneer ik het online kan zetten want studie en zo maar ik ben er tot nu toe best tevreden over. :3 De twee hoofdpersonages hebben een naam en de protagonist heeft een missie, de antagonist komt nog. ^^


    Goed bezig!


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben bezig aan twee nieuwe personages vormgeven, twee hulp-antagonisten. Maken jullie al je personages heel specifiek, met bepaalde trekjes, uiterlijke kenmerken en allemaal een eigen background story of hebben jullie dat enkel voor de belangrijkste personages?


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Ik ben bezig aan twee nieuwe personages vormgeven, twee hulp-antagonisten. Maken jullie al je personages heel specifiek, met bepaalde trekjes, uiterlijke kenmerken en allemaal een eigen background story of hebben jullie dat enkel voor de belangrijkste personages?



    Ik maak ze niet heel speciafiek. Het zijn ook maar mensen en je kan die nooit helemaal uitschrijven. Is mijn mening.

    WenseKronik schreef:
    (...)


    Ik maak ze niet heel speciafiek. Het zijn ook maar mensen en je kan die nooit helemaal uitschrijven. Is mijn mening.


    Haha, daar verschillen we dan compleet van mening, want ik vind juist dat ieder mens uniek is, gedreven wordt door zijn eigen achtergrond en unieke trekjes heeft, dat is wat karakters voor mij juist echt, tastbaar en menselijk maakt.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 14:45 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik begin weer een beetje een idee te krijgen voor SOTY, maar is er iemand die zich aanbiedt om het even door te lezen om te zien bij welk thema het het meest past? Het is namelijk deels Royalty deels Gothic


    all because i liked a girl

    Hypergraphia schreef:
    Ik begin weer een beetje een idee te krijgen voor SOTY, maar is er iemand die zich aanbiedt om het even door te lezen om te zien bij welk thema het het meest past? Het is namelijk deels Royalty deels Gothic


    Bekijk anders jouw rode draad, welk van de thema's komt als grootste naar boven?

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Bekijk anders jouw rode draad, welk van de thema's komt als grootste naar boven?


    Dat is dus een beetje mijn probleem ik zie niet welk thema het grootst aar boven komt :')


    all because i liked a girl

    De crew heeft nu ook een motivatie-actie voor SOTY ^^ motivatietopic van de crew!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys