• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    all because i liked a girl

    Yess, ik zit (achter de schermen, met mijn voorraadje) nu ook aan 21K! Ik de laatste drie dagen echt gewoon 12K geschreven, maar ik heb opeens weer zoveel zin en inspiratie en ik word er gewoon mega gelukkig van c: Hoe zit het met jullie? Nog mensen (buiten Wervelwind) die de magische 20K gepasseerd zijn/naderen?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Waits schreef:
    Yess, ik zit (achter de schermen, met mijn voorraadje) nu ook aan 21K! Ik de laatste drie dagen echt gewoon 12K geschreven, maar ik heb opeens weer zoveel zin en inspiratie en ik word er gewoon mega gelukkig van c: Hoe zit het met jullie? Nog mensen (buiten Wervelwind) die de magische 20K gepasseerd zijn/naderen?


    Lekker bezig! Helaas ben ik mijn goede start kwijt. Ik heb mijn prioriteit op school op dit moment en daardoor gaat het niet goed met schrijven. Zit nu op 10k met alles. Voelt echt beetje kut om niet telkens te kunnen schrijven. Plus ik laat het ook nakijken door bèta-readers ivm dyslexie. Dus daar gaat ook weer tijd overheen en dan heb ik ongeveer 1x in de twee weken een hoofdstuk dat ik kan plaatsen.
    Dus motivatie is beetje laag, want al mijn aandacht gaat naar school.

    Waits schreef:
    Yess, ik zit (achter de schermen, met mijn voorraadje) nu ook aan 21K! Ik de laatste drie dagen echt gewoon 12K geschreven, maar ik heb opeens weer zoveel zin en inspiratie en ik word er gewoon mega gelukkig van c: Hoe zit het met jullie? Nog mensen (buiten Wervelwind) die de magische 20K gepasseerd zijn/naderen?


    Jep, maar ook achter de schermen (: ik maak me wel een beetje zorgen of ik de 40K ook echt ga halen. Hoe zit dat bij jullie?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Jep, maar ook achter de schermen (: ik maak me wel een beetje zorgen of ik de 40K ook echt ga halen. Hoe zit dat bij jullie?

    Ik ben de 40K ondertussen al voorbij. Ik hoop deze week mijn verhaal af te ronden (achter de schermen haha XD). Dus ik ben wel tevreden.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Frodo schreef:
    (...)

    Jep, maar ook achter de schermen (: ik maak me wel een beetje zorgen of ik de 40K ook echt ga halen. Hoe zit dat bij jullie?


    Het is nog maar april en je zit al over de helft! Ik zou me daar niet al te veel zorgen over maken. (:

    Mijn schrijven ligt momenteel volledig stil (ben ook door mijn voorraad heen), ik hoop dat ik vanaf midden juni weer volop kan schrijven. Ik had nooit kunnen inschatten dat mijn thesisjaar zo zwaar zou zijn uh


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Het is nog maar april en je zit al over de helft! Ik zou me daar niet al te veel zorgen over maken. (:

    Mijn schrijven ligt momenteel volledig stil (ben ook door mijn voorraad heen), ik hoop dat ik vanaf midden juni weer volop kan schrijven. Ik had nooit kunnen inschatten dat mijn thesisjaar zo zwaar zou zijn uh


    Zolang je maar doorgaat want je verhaal is echt top.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mag je je eigen story nomineren voor story of the year?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    Mag je je eigen story nomineren voor story of the year?

    SOTY is geen verkiezing, maar een wedstrijd. Voor de volledige informatie kan je de link volgen in de beginpost (:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Bry schreef:
    (...)
    SOTY is geen verkiezing, maar een wedstrijd. Voor de volledige informatie kan je de link volgen in de beginpost (:


    Thanks


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik heb vandaag voor het eerst in een maand ofzo weer kunnen schrijven, halleluja!
    Hoe gaat het bij jullie?


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Ik heb vandaag voor het eerst in een maand ofzo weer kunnen schrijven, halleluja!
    Hoe gaat het bij jullie?

    Dat is goed nieuws! Hopelijk gaat het nu even snel als in het begin :p
    Ik ben al klaar, is echt een zalig gevoel :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik zit nog in de examens, maar vanaf volgende week gaat het ook weer eens schrijven worden.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Bakugou schreef:
    (...)
    Dat is goed nieuws! Hopelijk gaat het nu even snel als in het begin :p
    Ik ben al klaar, is echt een zalig gevoel :')


    Ik hoop het ook en woow proficiat! Maar dan niet met De prins en de stalknecht, toch? (Wat ik trouwens zeker ga bijlezen als mijn thesisdeadline voorbij is want I love River)


    The soul needs autumn.

    Ik loop een paar maand achter met schrijven. :') Wordt hoog tijd dat ik weer in het ritme kom.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Ik hoop het ook en woow proficiat! Maar dan niet met De prins en de stalknecht, toch? (Wat ik trouwens zeker ga bijlezen als mijn thesisdeadline voorbij is want I love River)

    Jawel, maar ik moet alles nog activeren haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.