• En lullen maar XD


    The Kisslist:
    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adams
    3. Cadi
    4. Char
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo
    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 21:53 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    CHRIS' RELATIONSHIPS
    Cadi Alcina Andromache Pyralis
    Chris kent Cadi al bijna zijn hele leven. Ze was al sinds jongs af aan haar buurmeisje en toen de kinderen waren trokken ze veel met elkaar op. Nog steeds kunnen ze het erg goed vinden. Cadi is een van de weinige mensen die hij door en door weet te vertrouwen en hem echt goed kent.

    Annelise Lilly Darnaut
    Annelise is al een tijdje de girlfriend van Chris. Hij voelt ook wel wat voor haar en houdt er veel van om tijd met haar door te brengen. Het feit dat ze zich wil bewaren tot het huwelijk ergert hem wel, al laat hij dat niet merken. Dit is dan ook de grote reden dat hij stiekem niet van andere dames af kan blijven.

    Rhainnon Winter Solece
    Een meisje waar hij niet echt gevoelens voor heeft, maar wel een beetje voelt als soulmate en dan ook volledig vertrouwt
    [...]

    Timothy Louis Queen
    Best friend
    [...]

    Maybe I forgot someone, idk. Hij staat verder ook nog open voor relaties ^^


    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 21:03 ]


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    CHRIS' RELATIONSHIPS
    Cadi Alcina Andromache Pyralis
    Chris kent Cadi al bijna zijn hele leven. Ze was al sinds jongs af aan haar buurmeisje en toen de kinderen waren trokken ze veel met elkaar op. Nog steeds kunnen ze het erg goed vinden. Cadi is een van de weinige mensen die hij door en door weet te vertrouwen en hem echt goed kent.

    Annelise Lilly Darnaut
    Annelise is al een tijdje de girlfriend van Chris. Hij voelt ook wel wat voor haar en houdt er veel van om tijd met haar door te brengen. Het feit dat ze zich wil bewaren tot het huwelijk ergert hem wel, al laat hij dat niet merken. Dit is dan ook de grote reden dat hij stiekem niet van andere dames af kan blijven.

    Liza Macy Kingston
    Liza is zijn ex, maar dit betekent zeker niet dat hij van haar af kan blijven

    Rhainnon Winter Solece
    Een meisje waar hij niet echt gevoelens voor heeft, maar wel een beetje voelt als soulmate en dan ook volledig vertrouwt
    [...]

    Timothy Louis Queen
    Best friend
    [...]

    Maybe I forgot someone, idk. Hij staat verder ook nog open voor relaties ^^




    Got Char for ya?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    @ Lunea; ik denk niet dat ze elkaar echt liggen om vrienden te zijn (: Sean is gewoon veel te lief en aardig (:
    @ Cotrona: Ik zie Chris en Noah nog wel echt vrienden zijn, al zijn Timothy en Noah wel rivalen, but idk?


    Mhm?

    Cotrona schreef:
    CHRIS' RELATIONSHIPS
    Cadi Alcina Andromache Pyralis
    Chris kent Cadi al bijna zijn hele leven. Ze was al sinds jongs af aan haar buurmeisje en toen de kinderen waren trokken ze veel met elkaar op. Nog steeds kunnen ze het erg goed vinden. Cadi is een van de weinige mensen die hij door en door weet te vertrouwen en hem echt goed kent.

    Annelise Lilly Darnaut
    Annelise is al een tijdje de girlfriend van Chris. Hij voelt ook wel wat voor haar en houdt er veel van om tijd met haar door te brengen. Het feit dat ze zich wil bewaren tot het huwelijk ergert hem wel, al laat hij dat niet merken. Dit is dan ook de grote reden dat hij stiekem niet van andere dames af kan blijven.

    Liza Macy Kingston
    Liza is zijn ex, maar dit betekent zeker niet dat hij van haar af kan blijven

    Rhainnon Winter Solece
    Een meisje waar hij niet echt gevoelens voor heeft, maar wel een beetje voelt als soulmate en dan ook volledig vertrouwt
    [...]

    Timothy Louis Queen
    Best friend
    [...]

    Maybe I forgot someone, idk. Hij staat verder ook nog open voor relaties ^^




    Liza valt weg, Douceur had het te druk.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    MT.

    Net mijn rol gemaakt, Blaze it is. Iemand interesse in een vorm van relatie?


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    undentified schreef:
    MT.

    Net mijn rol gemaakt, Blaze it is. Iemand interesse in een vorm van relatie?


    Ik heb Cadi in de aanbieding?

    Horsemen schreef:
    (...)

    Got Char for ya?


    Suree, any ideas?

    MabeI schreef:
    @ Lunea; ik denk niet dat ze elkaar echt liggen om vrienden te zijn (: Sean is gewoon veel te lief en aardig (:
    @ Cotrona: Ik zie Chris en Noah nog wel echt vrienden zijn, al zijn Timothy en Noah wel rivalen, but idk?


    Jaa zeker (: Goede vrienden/beetje partners in crime?

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 21:10 ]


    El Diablo.

    undentified schreef:
    MT.

    Net mijn rol gemaakt, Blaze it is. Iemand interesse in een vorm van relatie?


    Chris?


    El Diablo.

    @undentified: Ik heb Noah in de aanbieding (:
    @Cotrona: Yes please ^^


    Mhm?

    @undentified: Ik heb Jake en Sean voor je, de een voor en de ander tegen de lijst. Volgens mij pagina 5 en 7 maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
    @Cotrona: Ik heb ook nog Jake en Sean ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    undentified schreef:
    MT.

    Net mijn rol gemaakt, Blaze it is. Iemand interesse in een vorm van relatie?


    Ik heb Melaina in de aanbieding.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Ik heb Cadi in de aanbieding?


    Hun naam betekenissen matchen in ieder geval al ;) Wat had je in gedachten?


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    @Lunea Any idea? (:


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    (...)

    Suree, any ideas?


    Not really, ben echt leeg op dit moment hahah


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    undentified schreef:
    MT.

    Net mijn rol gemaakt, Blaze it is. Iemand interesse in een vorm van relatie?


    Rozelyn misschien?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.