• En lullen maar XD


    The Kisslist:
    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adams
    3. Cadi
    4. Char
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo
    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 21:53 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    MabeI schreef:
    (...)

    Hier heb ik Noah wel voor?


    Wow dat is echt een match made in heaven bedenk ik me nu zo haha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    ^ Nog wel xd

    Oh, naast mannelijke vrienden, heb ik dit eventueel ook nog, moest het iemand interesseren:
    ♕ Een halfbroer/-zus uit een affaire van zijn vader waarvan hij het bestaan niet kende en vice-versa, tot een recente gebeurtenis.


    Mhm?

    Horsemen schreef:
    Ik heb Char er even heel rough opgezet, maar ik moet nu echt leren. Ik zoek nog, denk ik, dit voor Char:
          • Een vriend(in) waar ze al jaren mee bevriend is, dus waar ze echt ook goed mee omgaat
          • Frenemies, (m/v) ze doen alsof ze vrienden zijn voor ieders/haar reputatie, maar achter de schermen gaat het vaak mis
          • Enemies, spreekt voor zich
          (• Friends with benefits)


    Ik heb Matthew (tegen lijst) op zich en Flyn (voor lijst).
    Alleen ben ik even aan het denken hoe ze met Char zouden kunnen omgaan.
    Op zich zou Matthew wel erg flirterig tegen haar kunnen doen, maar dan is de vraag hoe ze daar op zal reageren. En eventueel wat betreft Flyn, wat zoek je nu nog?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    @Perffect, Voor Ann en Tim vind ik dat goed klinken!
    Misschien dat Tim en Rye kennisen zijn van de basisschool ofzo zelfs nog en compleet verward waren toen ze elkaar op de uni zagen?

    Voor Rhain en Rye kunnen ze inderdaad goede vrienden zijn en flirts misschien; dat dat misschien soms eindigt in een vrij/zoenpartij?

    @Horsemen; Ik heb Tim en Rhain, maar ik weet niet zo goed wat past; al zou Tim haar wel mad attractive vinden en Rhain voor Frenemies heel goed kunnen denk ik


    We've lived in the shadows for far too long.

    Granian schreef:
    @Perffect, Voor Ann en Tim vind ik dat goed klinken!
    Misschien dat Tim en Rye kennisen zijn van de basisschool ofzo zelfs nog en compleet verward waren toen ze elkaar op de uni zagen?

    Voor Rhain en Rye kunnen ze inderdaad goede vrienden zijn en flirts misschien; dat dat misschien soms eindigt in een vrij/zoenpartij?

    @Horsemen; Ik heb Tim en Rhain, maar ik weet niet zo goed wat past; al zou Tim haar wel mad attractive vinden en Rhain voor Frenemies heel goed kunnen denk ik


    Ohh dat is leuk! Ik ben het eens!

    Dat Tim en Rye vroeger altijd in de pauze spelen, maar daarna elkaar niet meer zagen en nu elkaar weer 'herontmoet' hebben?

    Ik krijg steeds meer zin in het speeltopic haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Lucy staat ook open voor relaties.

    Vrienden, vijanden, alles is welkom xD

    Misschien heb je zelf een leuk idee xD

    Perffect schreef:
    (...)

    Leuk! Vrienden dan of had je iets anders in gedachten?


    Jaa, of als je nog iets specifieks zoekt c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Relatielijstje Rhain
    Annelise Lilly Darnaut - "I guess you're a little prude, but yeah"
          Rhain respecteert het meisje, maar daar blijft het bij.
    Damon Tyler Johnson - "You're the forbidden fruit, better than paradise, but more painful too"
          Rhain is head over heels voor deze jongen, maar wil niks met hem doen zolang hij de open relatie heeft, omdat ze weet dat dat haar pijn gaat doen. Daarom flirt ze tot nu toe vooral hevig met hem.
    Cadi Alcina Andromache Pyralis - "Friend with an F for Fake"
          Rhain vindt Cadi zo fake als maar kan met haar open relatie en uiterlijk, maar ze kan niet ontkennen dat Cadi haar innerlijk dit zeker goed maakt en Rhain dan ook goede vrienden is met het meisje voor haar karakter.
    Jake Cooper - ""
          Voorstel; Rhain zou geen oppertunity voorbij laten gaan om deze jongen te kunnen zoenen, al weet ze dat ze niet het enige meisje is. Ze vindt de jongen erg leuk en vreselijk knap, maar durft zichzelf geen gevoelens voor de jongen te laten hebben omdat ze bang is dat ze zichzelf pijn doet - wat niet de bedoeling is.
    Elizabeth Watson - ""
          Voorstel;Ik denk dat Rhain en zij zich erg aan elkaar zouden irriteren, of Rhain zou zich tenminste irriteren aan haar.
    Liza Macy Kingston - ""
          Voorstel; Ik denk dat deze twee goede vrienden zouden kunnen zijn.

    Flyn Lucas Miller - "You're amazing, but get a grip"
          Vrienden
    Jo Wilson - "We're friends, but sometimes you just a good ol' bitchslap"
          Rhain en Jo gaan over het algemeen goed met elkaar om, maar het botst soms wel aardig.
    Noah Arthur Graves - "Lets be happy together."
          Goede vrienden, vooral omdat ze alle twee een heel vrolijke persoonlijkheid hebben.
    Remi Nevada Niven - "Don't for a minute think I traded you for that list"
          Rhain en Remi waren goede vriendinnen, maar het is allemaal wat afstandelijker sinds Rhain zich bezig houdt met de lijst

    Relatielijstje Timothy
    Annelise Lilly Darnaut- "There's nothing ungodly about pleasure girl"
          Tim heeft geen intentie om het meisje te daten, maar zolang hij een vrij man is kan hij het niet laten om haar de kunst van lust te leren
    Damon Tyler Johnson - "Come at me, bro"
          Tim en Damon zijn hele goede vrienden, misschien is Damon wel één van zijn beste vrienden, maar de twee kunnen het niet laten om elkaar uit te dagen.
    Cadi Alcina Andromache Pyralis - ""
          Tim is bevriend met het meisje en weet maar al te goed dat ze met elkaar aan het flirten zijn, toch wil hij niks meer zolang ze een open relatie heeft.
    Jake Cooper - ""
          Voorstel; Ik denk dat deze goede vrienden zouden kunnen zijn.
    Elizabeth Watson - ""
          Voorstel; Misschien Ex'en of flirts? Now and than some kissing? Maar ik denk niet dat Tim verder veel interesse zou hebben.
    Liza Macy Kingston - ""
          Voorstel; Tim zou Liza een zeer aantrekkelijk en lief meisje vinden, maar moeite hebben met met haar flirten omdat hij haar eerder als vriendin zou beschouwen.

    Flyn Lucas Miller - "You're okay"
          Tim gaat gewoon om met Flyn, maar weet niet altijd evengoed wat hij van de jongen vindt..
    Jo Wilson - "just don't get yourself hurt okay? Please."
          Jo en Tim zijn vrienden, al is Tim soms bang dat hij toch iets anders voor lust voelt - misschien geen liefde, maar zeker wel het gevoel dat hij haar moet beschermen van klootzaken, zelfs al is hij er zelf één.
    Noah Arthur Graves - "Stay out of my Way"
          Rivals
    Remi Nevada Niven - "you know I never meant to make you believe it wasn't important to me"
          Remi en Tim hebben gedate, maar Tim wilde haar nooit mee naar huis nemen, omdat hij zich schaamde voor het feit dat hij uit een arm gezin komt. Ze zijn nog steeds vrienden, maar Remi is nog wel steeds het meisje dat hij wil daten, al lijkt zij heel terughoudend.



    Ik weet dat ik de 'nieuwere' personages nog mis, die komen er nog op, maar ik ben echt lui. De dikgedrukte voorstellen was volgens mij nog niet op gereageerd, but correct me if I'm wrong pls...

    Nog mensen die voorstellen hebben als het gaat om personages die ik nog niet besproken/voorgesteld heb?


    We've lived in the shadows for far too long.

    JoSnape schreef:
    (...)

    Was sean voor of tegen de lijst? Tegen toch?

    Tegen inderdaad ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik heb Chris bijgevuld en hij is nu helemaal af. Zal zometeen een lijstje maken met de relaties die ik al heb (:


    El Diablo.

    GusWaters schreef:
    (...)
    Volgens mij zouden Sean en Matthew heel goed met elkaar overeen komen, dus hele goede vrienden of beste vrienden of zo?


    Beste vrienden zou hij wel leuk vinden ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    GusWaters schreef:
    Ik heb even zo een lijstje gemaakt met paginanummers etc. omdat dat inderdaad wel handig is (heb iedereen ook ineens volgens paginanummer geordend)
    Als er iets niet klopt, stuur dan een berichtje of zo dan pas ik het aan

    Jongens voor de lijst
    Damon Tyler Johnson - Choctaw (.4)
    Jake Cooper - Lunea (.5)
    Timothy Louis Queen - Granian (.6)
    Flyn Lucas Miller - GusWaters (.6)
    Cristiano Elijah Santiago - Cotrona (.7)
    Noah Arthur Graves - Mabel (.7)

    Meisjes voor de lijst
    Cadi Alcina Andromache Pyralis - WrittenWords (.5)
    Elizabeth Watson - MyDreams (.6)
    Liza Macy Kingston - Douceur (.6)
    Rhainnon Winter Solece - Granian (.6)
    Poppy Dalia Rhymes - Westwick (.7)
    Jo Wilson - JoSnape (.7)
    Chardonnay Louise St. Clare - Horsemen (.8)

    Jongens tegen de lijst
    Aidan Sean Adams - Lunea (.7)
    Rye Jørgen Coleman - Perffect (.9)
    Matthew Austin Parker - GusWaters (.9)
    Text - Greenlight22 (.Text)

    Meisjes tegen de lijst
    Annelise Lilly Darnaut - Perffect (.4)
    Lucy Julia Williams - Grimmlove (.7)
    Remi Nevada Niven - Brinvi (.7)
    Charlie Zahra Whelan - Soco (.8)
    Rozelyn Johnson - lilangel (.8)
    Melaina Middlemans - Trishanakru (.8)



    Sorry, ik was sporten, dankje voor het lijstje.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Granian schreef:

    Relatielijstje Rhain
    Annelise Lilly Darnaut - "I guess you're a little prude, but yeah"
          Rhain respecteert het meisje, maar daar blijft het bij.
    Damon Tyler Johnson - "You're the forbidden fruit, better than paradise, but more painful too"
          Rhain is head over heels voor deze jongen, maar wil niks met hem doen zolang hij de open relatie heeft, omdat ze weet dat dat haar pijn gaat doen. Daarom flirt ze tot nu toe vooral hevig met hem.
    Cadi Alcina Andromache Pyralis - "Friend with an F for Fake"
          Rhain vindt Cadi zo fake als maar kan met haar open relatie en uiterlijk, maar ze kan niet ontkennen dat Cadi haar innerlijk dit zeker goed maakt en Rhain dan ook goede vrienden is met het meisje voor haar karakter.
    Jake Cooper - ""
          Voorstel; Rhain zou geen oppertunity voorbij laten gaan om deze jongen te kunnen zoenen, al weet ze dat ze niet het enige meisje is. Ze vindt de jongen erg leuk en vreselijk knap, maar durft zichzelf geen gevoelens voor de jongen te laten hebben omdat ze bang is dat ze zichzelf pijn doet - wat niet de bedoeling is.
    Elizabeth Watson - ""
          Voorstel;Ik denk dat Rhain en zij zich erg aan elkaar zouden irriteren, of Rhain zou zich tenminste irriteren aan haar.
    Liza Macy Kingston - ""
          Voorstel; Ik denk dat deze twee goede vrienden zouden kunnen zijn.

    Flyn Lucas Miller - "You're amazing, but get a grip"
          Vrienden
    Jo Wilson - "We're friends, but sometimes you just a good ol' bitchslap"
          Rhain en Jo gaan over het algemeen goed met elkaar om, maar het botst soms wel aardig.
    Noah Arthur Graves - "Lets be happy together."
          Goede vrienden, vooral omdat ze alle twee een heel vrolijke persoonlijkheid hebben.
    Remi Nevada Niven - "Don't for a minute think I traded you for that list"
          Rhain en Remi waren goede vriendinnen, maar het is allemaal wat afstandelijker sinds Rhain zich bezig houdt met de lijst

    Relatielijstje Timothy
    Annelise Lilly Darnaut- "There's nothing ungodly about pleasure girl"
          Tim heeft geen intentie om het meisje te daten, maar zolang hij een vrij man is kan hij het niet laten om haar de kunst van lust te leren
    Damon Tyler Johnson - "Come at me, bro"
          Tim en Damon zijn hele goede vrienden, misschien is Damon wel één van zijn beste vrienden, maar de twee kunnen het niet laten om elkaar uit te dagen.
    Cadi Alcina Andromache Pyralis - ""
          Tim is bevriend met het meisje en weet maar al te goed dat ze met elkaar aan het flirten zijn, toch wil hij niks meer zolang ze een open relatie heeft.
    Jake Cooper - ""
          Voorstel; Ik denk dat deze goede vrienden zouden kunnen zijn.
    Elizabeth Watson - ""
          Voorstel; Misschien Ex'en of flirts? Now and than some kissing? Maar ik denk niet dat Tim verder veel interesse zou hebben.
    Liza Macy Kingston - ""
          Voorstel; Tim zou Liza een zeer aantrekkelijk en lief meisje vinden, maar moeite hebben met met haar flirten omdat hij haar eerder als vriendin zou beschouwen.

    Flyn Lucas Miller - "You're okay"
          Tim gaat gewoon om met Flyn, maar weet niet altijd evengoed wat hij van de jongen vindt..
    Jo Wilson - "just don't get yourself hurt okay? Please."
          Jo en Tim zijn vrienden, al is Tim soms bang dat hij toch iets anders voor lust voelt - misschien geen liefde, maar zeker wel het gevoel dat hij haar moet beschermen van klootzaken, zelfs al is hij er zelf één.
    Noah Arthur Graves - "Stay out of my Way"
          Rivals
    Remi Nevada Niven - "you know I never meant to make you believe it wasn't important to me"
          Remi en Tim hebben gedate, maar Tim wilde haar nooit mee naar huis nemen, omdat hij zich schaamde voor het feit dat hij uit een arm gezin komt. Ze zijn nog steeds vrienden, maar Remi is nog wel steeds het meisje dat hij wil daten, al lijkt zij heel terughoudend.



    Ik weet dat ik de 'nieuwere' personages nog mis, die komen er nog op, maar ik ben echt lui. De dikgedrukte voorstellen was volgens mij nog niet op gereageerd, but correct me if I'm wrong pls...

    Nog mensen die voorstellen hebben als het gaat om personages die ik nog niet bespreken/voorgesteld heb?


    Voor Jake zijn ze beide primaa!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Cotrona schreef:
    Ik heb Chris bijgevuld en hij is nu helemaal af. Zal zometeen een lijstje maken met de relaties die ik al heb (:


    I need friends for Noah.


    Mhm?

    MabeI schreef:
    (...)

    I need friends for Noah.


    Ik weet niet of Sean iets is al wou je die (ik weet niet of dat nog steeds is) gaan pesten in eerste instantie.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."