• En lullen maar XD


    The Kisslist:
    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adams
    3. Cadi
    4. Char
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo
    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 21:53 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    GusWaters schreef:
    Hieronder vind je het lijstje van relaties van Flyn (voor de kisslist). Alles dat al ongeveer in het forum vermeld was, staat er gewoon in (je mag nog altijd berichten sturen als je het liever verandert). Bij de personen waarmee nog niets afgesproken was heb ik er in het rood voorstel voor gezet.
    Voorstel:
    Voorstel:Damon: Flyn en Damon kennen elkaar wel, maar daar houdt het ook ongeveer bij op. Flyn voelt niet meteen de behoefte om beter bevriend te worden met Damon, al kan hij hem wel appreciëren.
    Annelise: Flyn en Annelise zijn al een tijdje bevriend en dat is één van de redenen waarom ze nu nog met elkaar omgaan. Annelise is namelijk fel tegen de lijst en Flyn is voor. Ze verschillen redelijk veel van elkaar in hun opvattingen maar kunnen hun vriendschap dat laten omhelzen. Toch zal Flyn niet opgeven om er voor te zorgen dat Annelise wat losser wordt.
    Jake: Flyn en Jake drinken en roken regelmatig samen.
    Voorstel:Cadi: Flyn heeft al veel gehoord over Cadi en weet niet welke geruchten hij moet geloven en welke niet. Hij heeft nooit geprobeerd om een echte conversatie met haar te starten en dat is hij ook niet meteen van plan.
    Timothy: Flyn en Timothy kunnen op zich best goed met elkaar overweg, toch weet Flyn niet altijd even goed hoe hij zich moet gedragen in het bijzijn van Timothy.
    Rhain: Rhain en Flyn zijn bevriend. Flyn waardeert Rhains energie en opgewektheid, hij wordt altijd vrolijk als hij haar ziet. Rhain wijst hem er bovendien af en toe op dat hij minder lichtgeraakt moet zijn en dat kan Flyn achteraf gezien meestal wel appreciëren.
    Voorstel:Liza: Eerlijk gezegd echt geen idee, dus als jij iets weet, hoor ik het graag
    Voorstel:Elizabeth: Flyn vindt dat Elizabeth iets mysterieus heeft. Hij weet niet goed waarom maar dat trekt wel zijn aandacht.
    Voorstel:Aiden: geen idee eigenlijk
    Voorstel:Poppy: geen idee eigenlijk
    Voorstel:Cristiano: Flyn zou zeker naar hem opkijken maar misschien hebben de twee in het begin toen ze elkaar voor het eerst ontmoet hebben nogal een ongelukkige, genante ontmoeting gehad waardoor Flyn niet meer weet hoe hij tegen hem moet reageren?
    Voorstel:Lucy: Flyn bewondert haar behulpzaamheid,... en probeert vaak in haar buurt rond te hangen, maar hij is voor de kiss-list dus daarom zijn hun gesprekken vaak nogal oppervlakkig
    Voorstel:Remi: geen idee eigenlijk
    Voorstel:Noah: Volgens mij zou Flyn een dubbel gevoel hebben bij Noah. Ergens kijkt hij naar hem op omdat hij zo veel gezag uitstraalt, maar langs de andere kant vindt hij hem soms echt een eikel.
    Voorstel:Jo: Geen idee eigenlijk, stel maar iets voor
    Voorstel:Rozelyn: geen idee eigenlijk
    Voorstel:Melaina: geen idee eigenlijk
    Voorstel:Chardonnay: geen idee eigenlijk
    Voorstel:Rye: Flyn is gefascineerd door Rye. Het feit alleen al dat hij zijn eigen kledingstijl en daar ook voor durft uit te komen, vindt Flyn geweldig.



    Over Jo,
    Wat voor iemand heeft Flyn nog nodig?
    Heeft hij juist een vriend(in) nodig of meer dan iemand. Een hatelijk persoon, wat heeft hij nodig nog?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)

    Over Jo,
    Wat voor iemand heeft Flyn nog nodig?
    Heeft hij juist een vriend(in) nodig of meer dan iemand. Een hatelijk persoon, wat heeft hij nodig nog?


    Wel hij heeft nog niet echt een vijand haha en verder heeft hij nog niemand die bijvoorbeeld altijd met hem flirt of iemand die met hem naar bed geweest is. Hij heeft zo veel nog niet eigenlijk :p dus kies maar


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)

    Wel hij heeft nog niet echt een vijand haha en verder heeft hij nog niemand die bijvoorbeeld altijd met hem flirt of iemand die met hem naar bed geweest is. Hij heeft zo veel nog niet eigenlijk :p dus kies maar

    Oké,
    Ik denk niet dat Jo erg vijandig doet tegen mensen die voor de lijst zijn dus dat is niet erg logisch.
    Flirten kan altijd en misschien een keertje naar bed geweest ofzo?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Perffect schreef:

    Ennn voor Annelise zoek ik eventueel nog iemand
    - Die haar 'pest' omdat ze nog maagd is (man vrouw maakt niet uit)
    - Die haar lust laat voelen (hitsige zoenpartijen die normaliter leiden naar seks) (dit moet wel eigenlijk een man zijn)

    - Nog vrienden die ook een groepje zijn...?


    ^Heeft iemand nog interesse ?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    JoSnape schreef:
    (...)
    Oké,
    Ik denk niet dat Jo erg vijandig doet tegen mensen die voor de lijst zijn dus dat is niet erg logisch.
    Flirten kan altijd en misschien een keertje naar bed geweest ofzo?

    Ja is goed


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Matthew is zo cute


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    @GusWaters
    Voorstel voor Damon en Flyn keur ik goed ;)


    Do I look like Mother Teresa?

    Ik zoek nog relaties voor Matthew (pagina 9) => alles is welkom dus stel maar voor
    Onder eerste spoiler vind je een aantal steekwoorden die hem beschrijven (dan moet je niet de hele tijd terug naar het andere topic)


    •Tegen de lijst
    •Fantasierijk
    •Ondoordacht
    •Oversociaal
    •Avontuurlijk
    •Naïef
    •Vrolijk

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 14:20 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Ik zoek nog relaties voor Matthew (pagina 9) => alles is welkom dus stel maar voor
    Onder eerste spoiler vind je een aantal steekwoorden die hem beschrijven (dan moet je niet de hele tijd terug naar het andere topic)

    •Tegen de lijst
    •Fantasierijk
    •Ondoordacht
    •Oversociaal
    •Avontuurlijk
    •Naïef
    •Vrolijk


    Misschien iets met Rozelyn? Wat maakt me niet zoveel uit, vrienden, vijanden, lovers (lol)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Misschien iets met Rozelyn? Wat maakt me niet zoveel uit, vrienden, vijanden, lovers (lol)

    Volgens mij kunnen ze wel bevriend zijn, want ik zou echt geen reden zien waarom ze vijanden van elkaar kunnen zijn tenzij er vroeger iets tussen hen gebeurd is haha.
    Dus vrienden?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)
    Volgens mij kunnen ze wel bevriend zijn, want ik zou echt geen reden zien waarom ze vijanden van elkaar kunnen zijn tenzij er vroeger iets tussen hen gebeurd is haha.
    Dus vrienden?


    Vrienden is wel goed ja ;)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    GusWaters schreef:
    Ik zoek nog relaties voor Matthew (pagina 9) => alles is welkom dus stel maar voor
    Onder eerste spoiler vind je een aantal steekwoorden die hem beschrijven (dan moet je niet de hele tijd terug naar het andere topic)

    •Tegen de lijst
    •Fantasierijk
    •Ondoordacht
    •Oversociaal
    •Avontuurlijk
    •Naïef
    •Vrolijk


    Ik denk met Jo niet zo'n goede relatie, Jo is namelijk voor de lijst


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    GusWaters schreef:
    Ik zoek nog relaties voor Matthew (pagina 9) => alles is welkom dus stel maar voor
    Onder eerste spoiler vind je een aantal steekwoorden die hem beschrijven (dan moet je niet de hele tijd terug naar het andere topic)

    •Tegen de lijst
    •Fantasierijk
    •Ondoordacht
    •Oversociaal
    •Avontuurlijk
    •Naïef
    •Vrolijk


    Iets met Annelise? Vrienden?
    (tegen de lijst, gelovig, lief, zorgzaam)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 14:48 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Een update ^^ Ik heb naar alles in het praattopic gekeken, dus dit is tegelijk ook een reactie (: Niets staat muurvast, dus als je het ergens niet mee eens bent, of je wil iets uitdiepen; mijn gb staat altijd voor je open!

    Relatielijste/indrukken lijst

    ♕ Annelise Lilly Darnaut: -
    Je had voorgesteld dat ze zijn aardige/rustige dag had gezien, waardoor ze dat nu weer wil bovenhalen bij hem, dus dan ga ik daar op verder. Hij zou het persoonlijk nog wel vervelend vinden, en haar een preutse 'trut' (zijn woorden, niet de mijne) vinden.
    (also, that name is confusing the fudge out of me xd)

    ♕ Cadi Alcina Andromoche Pyralis: +/-
    Ze hebben een beetje een haat-liefde relatie, waarbij de haat vooral karakterieel ligt en de liefde lichamelijk.
    ♕ Elizabeth Watson: ?
    ?
    ♕ Liza Macy Kingston: +
    Waarschijnlijk een positieve relatie?
    ♕ Rhiannon Winter Solece: +
    Een goede vriendin waarin hij niet meteen geïnteresseerd is zoals in andere meisjes. Niet omdat hij haar onaantrekkelijk vindt, maar gewoon omdat hij haar als een echte vriendin beschouwt en dus geen zin heeft om drama met haar te hebben.
    ♕ Jo Wilson: +
    Een positieve relatie?
    ♕ Remi Nevada Niven: ?
    In bespreking
    ♕ Lucy Julia Williams: ?
    ?
    ♕ Poppy Dalia Rhymes: +
    Poppy heeft een crush op Noah en dat weet hij maar al te goed. Hij zet haar dan ook vaak naar zijn hand en gebruikt haar op die manier, aangezien Noah geen wederzijdse gevoelens heeft. Dat komt ook vooral omdat hij geen moeite doet om haar écht te leren kennen en iemand zou hem daarvoor eens goed op zijn plaats moeten zetten, want God, wat heb ik voor een klootzak gemaakt xd
    ♕ Chardonnay Louise St. Claire: ?
    ?
    ♕ Melaina Middlemans: ?
    ?
    ♕ Charlie Zahra Whelan: ?
    ?
    ♕ Rozelyn Johnson: +
    Rozelyn heeft eveneens een crush op Noah, maar van haar weet hij het niet. Omdat ze dezelfde studies doen - ongeveer toch - heeft hij wat van zijn cursussen doorgegeven (hij moest er toch vanaf) en geeft hij ook wat bijles aan haar. Verder kent hij haar echter niet zo goed en om één of andere reden is er bij hem nog geen andere relatievorm opgekomen dan enkel zakelijk.
    ♕ : ?
    ?

    ♕ Damon Tyler Johnson: + (of -)
    Ze zijn waarschijnlijk vrienden, al zal dat eerder door de gedeelde populariteit komen, dan door hun karakter, omdat hun dominantie nog wel kan botsen.
    ♕ Timothy Louis Queen: -
    Waarschijnlijk negatief?
    ♕ Flyn: + / -
    Misschien dat ze in dezelfde kringen omgaan en dus wel een soort respect voor elkaar hebben, maar niet dat ze echt vrienden zijn?
    ♕ Christiano Elijah Santiago: ?
    ?
    ♕ Aidan Sean Adams: -
    Eén van Noah's 'slachtoffers'. Noah heeft niet veel op met hem en dat laat hij graag merken, waardoor hij de jongen geregeld wel eens een steek geeft of hem op een andere manier kleineert.
    ♕ Rye Jørgen Coleman: -
    Waarschijnlijk een negatieve relatie?
    ♕ Matthew Austin Parker: -
    Waarschijnlijk negatief, ook omdat Noah zijn naïviteit wel eens in zijn voordeel wil gebruiken.
    ♕ Jake Cooper: -
    Jake vindt Noah nogal een lul, dus Noah is zelf ook niet zo dol op de jongen.


    Eventuele relaties:
    ♕ Een halfbroer/-zus uit een affaire van zijn vader waarvan hij het bestaan niet kende, tot een recente gebeurtenis.
    ♕ Een beste vriend
    ♕ Een beste vriendin = het enige meisje waarmee hij geen seks wil, ondanks dat ze misschien wel aantrekkelijk is. (Remi?)
    ♕ Een jongen die hem als een puppy achterna loopt en waaraan Noah zich soms ergert, maar uiteindelijk wel veel aan heeft, en die hij eigenlijk beter zou moeten behandelen.
    ♕ Iemand wiens hart hij gebroken heeft en dit had een grotere invloed op die persoon dan Noah verwacht had, waardoor hij zich zelfs schuldig zou voelen, moest hij dit weten.
    ♕ Iemand die hij regelmatig pest/kleineert/treitert (en zich hier niet gemakkelijk tegen kan verdedigen, anders zou Noah het niet blijven doen want dan is de 'fun' eraf.)
    ♕ Iemand die een crush op hem heeft zonder dat hij het weet.
    ♕ Iemand die een crush op hem heeft en waarvan hij daar zo gebruik van maakt.


    I also need a squad for Nono. Hij is er nog wel het type voor...

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 17:53 ]


    Mhm?

    Ik heb Rozelyn nog wat aangepast (super saaie les dus mooi even tijd voor ;$)

    @Mabel Rozelyn en Noah lijkt me goed?

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 15:12 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.