• En lullen maar XD


    The Kisslist:
    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adams
    3. Cadi
    4. Char
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo
    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 21:53 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    ^ Ik heb Timothy, maar volgens mij had ik hem al ergens voorgesteld voor die zoenpartijen

    Voor Rye heb ik ook Tim en Rhain, voor Tim weet ik zo snel niks, jij? Vrienden zou op zich wel kunnen idk?
    Rhain zou wel zijn fwb kunnen zijn of een hele goede vriendin ofzo, dat past nog wel denk ik


    We've lived in the shadows for far too long.

    Voor Matthew ben ik nog op zoek naar:
    -iemand die gebruik maakt van zijn naïviteit zonder dat hij het zelf beseft
    -iemand waar hij gek mee kan doen
    -iemand met wie hij vaak flirt, maar moet niet serieus zijn
    -kom maar op met die gekke ideeën van jullie (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Granian schreef:
    ^ Ik heb Timothy, maar volgens mij had ik hem al ergens voorgesteld voor die zoenpartijen

    Voor Rye heb ik ook Tim en Rhain, voor Tim weet ik zo snel niks, jij? Vrienden zou op zich wel kunnen idk?
    Rhain zou wel zijn fwb kunnen zijn of een hele goede vriendin ofzo, dat past nog wel denk ik


    Ow echt?! Daar heb ik overheen gelezen denk ik. Ik had de verkeerde in mijn hoofd oeps.
    Het dominante zou Annelise wel fijn vinden, het liegen niet (nu herinner ik het me weer, want over dat liegen heb ik wel al eens iets geschreven). Maar ik denk dat hij haar wel lust "kan leren" (ze zal dan wel eens weglopen 'oh help me god' en dan de volgende dag weer preuts zijn haha) are you up to that?

    Ik ga ze even nog eens lezen om te kijken of ze bij Rye passen!

    Edit: Rhain en Rye kunnen sowieso vrienden zijn, maar hij zal zich een beetje ergeren aan de moeite die ze doet voor de lijst, misschien dat hij soms wel opmerkingen als "je bent toch wel knap en leuk, ook zonder die kutlijst" heeft. En hij zou hard kunnen reageren als ze fel reageert of juist heel sussend, hangt ervanaf welke bui hij is.
    Let me know wat je vindt (eventueel een sekspartij zo kan ook of dat ze een flirt hebben?)

    Timothy kan ook wel een vriend of kennis zijn van Rye. Al lang misschien?

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 19:09 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    GusWaters schreef:
    Voor Matthew ben ik nog op zoek naar:
    -iemand die gebruik maakt van zijn naïviteit zonder dat hij het zelf beseft
    -iemand waar hij gek mee kan doen
    -iemand met wie hij vaak flirt, maar moet niet serieus zijn
    -kom maar op met die gekke ideeën van jullie (:


    Ik denk dat Rye en Matt wel vrienden kunnen zijn? Allebei vrolijk en open en gezellig?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Oeh handig!

    Voor Rye zoek ik nog (p.9)
    - Vrienden/vriendinnen
    - Een girl die hem leuk vindt/evt vriendinnetje
    - eventueel een fwb (als hij geen GF heeft dan)
    - Verzin iets leuks

    Belangrijk aan hem is:
    Hij kan met bijna iedereen wel overweg maar échte vrienden maakt hij lastig. Dus zijn goede vrienden hebben een heel lang proces doorgestaan voor hij helemaal into ze was. Als goede vriend is hij loyaal en leuk.
    Hij is tegen de lijst om hij vindt dat het een onmenselijk uitvloeisels is van de consumptiemaatschappij, waar hij nogal tegen is. Echte luxepaardjes zal hij dus niet als vrienden beschouwen.
    Hij stuurt filosofie, doet het tweede jaar voor de tweede keer en vindt het leuk als je uniek bent.


    Ik heb Remi c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Perffect schreef:
    (...)

    Ik denk dat Rye en Matt wel vrienden kunnen zijn? Allebei vrolijk en open en gezellig?

    Ja klinkt goed, dat wordt een leuk duo :P


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Perffect schreef:
    (...)

    True haha. Maar Rye zal hem wel altijd respectvol negeren haha. Is dat goed?


    Hahaha, prima xd Dat zal dan wel wederzijds zijn, op misschien af en toe wat droge opmerkingen na (x


    Mhm?

    Perffect schreef:
    (...)

    Ow echt?! Daar heb ik overheen gelezen denk ik. Tim is met de tatoeages toch? Dat vindt Annelise eigenlijk niet zo, maar misschien dat ze elkaar eerst aardig vinden en ze een beetje hem dan niet meer ziet als badguy met tatoeages?

    Ik ga ze even nog eens lezen om te kijken of ze bij Rye passen!


    Ik ben me van ga tatoeages bewust :')


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb wel echt even wat betere mannelijke vrienden nodig voor Noah. Hij is trouwens enkel een eikel tegen mensen die hij niet mag, het is niet zo dat hij zich constant lullig gedraagt. Dat schrijft sowieso ook niet zo leuk xd


    Mhm?

    Granian schreef:
    (...)

    Ik ben me van ga tatoeages bewust :')


    Ik heb m'n bericht aangepast, had de verkeerde in mijn hoofd haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    GusWaters schreef:
    (...)
    Ja klinkt goed, dat wordt een leuk duo :P


    Hihi tof!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb Char er even heel rough opgezet, maar ik moet nu echt leren. Ik zoek nog, denk ik, dit voor Char:
          • Een vriend(in) waar ze al jaren mee bevriend is, dus waar ze echt ook goed mee omgaat
          • Frenemies, (m/v) ze doen alsof ze vrienden zijn voor ieders/haar reputatie, maar achter de schermen gaat het vaak mis
          • Enemies, spreekt voor zich
          (• Friends with benefits)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 19:11 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Brinvi schreef:
    (...)

    Ik heb Remi c: ?


    Leuk! Vrienden dan of had je iets anders in gedachten?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Horsemen schreef:
    Ik heb Char er even heel rough opgezet, maar ik moet nu echt leren. Ik zoek nog, denk ik, dit voor Char:
          • Een vriend(in) waar ze al jaren mee bevriend is, dus waar ze echt ook goed mee omgaat
          • Frenemies, (m/v) ze doen alsof ze vrienden zijn voor ieders/haar reputatie, maar achter de schermen gaat het vaak mis
          • Enemies, spreekt voor zich
          (• Friends with benefits)


    Hier heb ik Noah wel voor?


    Mhm?

    Horsemen schreef:
    Ik heb Char er even heel rough opgezet, maar ik moet nu echt leren. Ik zoek nog, denk ik, dit voor Char:
          • Een vriend(in) waar ze al jaren mee bevriend is, dus waar ze echt ook goed mee omgaat
          • Frenemies, (m/v) ze doen alsof ze vrienden zijn voor ieders/haar reputatie, maar achter de schermen gaat het vaak mis
          • Enemies, spreekt voor zich
          (• Friends with benefits)


    Rye kan wel met haar omgaan maar beschouwt haar niet als een vriendin?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.