• En lullen maar XD


    The Kisslist:
    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adams
    3. Cadi
    4. Char
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo
    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 21:53 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Damon en Jo zijn goede vrienden van elkaar en chillen meestal bij elkaar wanneer ze beide niks te doen hebben. Dat leidt soms wel eens in een nachtje met elkaar in bed?


    Ja klinkt leuk! ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik ga straks alles bekijken van voorstellen etc want ik moet studeren (dus zal echt pas in de avond zijn) maar ga er maar vanuit dat het allemaal goed is wat jullie tot nu toe hebben voorgesteld :D


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Choctaw schreef:
    Okay ff alles weer langs gaan xD

    Oude vrienden, maar na de lijst totaal uit elkaar gegroeid? Ze kunnen elkaar nog wel zien of luchten, maar daar blijft het (tot nu toe) bij


    Dat is een leuk idee! Ik ga hem nog wel even lezen. Wat bedoel je met tot nu toe? Haha

    Edit: oehh. Misschien dat Annelise ook zo is van: ik vond de onzekere Damon leuker.?

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 12:24 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Dat is een leuk idee! Ik ga hem nog wel even lezen. Wat bedoel je met tot nu toe? Haha

    Edit: oehh. Misschien dat Annelise ook zo is van: ik vond de onzekere Damon leuker.?

    Personage's kunnen toch veranderen in de loop van de RPG? :P
    Oeh, dat klinkt inderdaad leuk!


    Do I look like Mother Teresa?

    Ik moet vandaag opruimen en dergelijke, maar als iemand een idee heeft met Noah, mag je me zeker contacteren!


    Mhm?

    MabeI schreef:
    Ik moet vandaag opruimen en dergelijke, maar als iemand een idee heeft met Noah, mag je me zeker contacteren!


    Ik ga even kijken xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    @Mabel Ik denk dat Jo Noah een best oké vind.
    Had jij iets in gedachten?

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 15:33 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    MabeI schreef:
    Ik moet vandaag opruimen en dergelijke, maar als iemand een idee heeft met Noah, mag je me zeker contacteren!


    Jake zou een hele erge hekel aan hem hebben. Hij kan maar niet begrijpen dat Noah aandacht krijgt van meiden en toch de klootzak uit kan hangen.
    Dus misschien een haatrelatie tussen de twee?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Relatielijstje Rhain
    Annelise Lilly Darnaut - "I guess you're a little prude, but yeah"
          Rhain respecteert het meisje, maar daar blijft het bij.
    Damon Tyler Johnson - "You're the forbidden fruit, better than paradise, but more painful too"
          Rhain is head over heels voor deze jongen, maar wil niks met hem doen zolang hij de open relatie heeft, omdat ze weet dat dat haar pijn gaat doen. Daarom flirt ze tot nu toe vooral hevig met hem.
    Cadi Alcina Andromache Pyralis - "Friend with an F for Fake"
          Rhain vindt Cadi zo fake als maar kan met haar open relatie en uiterlijk, maar ze kan niet ontkennen dat Cadi haar innerlijk dit zeker goed maakt en Rhain dan ook goede vrienden is met het meisje voor haar karakter.
    Jake Cooper - ""
          Voorstel; Rhain zou geen oppertunity voorbij laten gaan om deze jongen te kunnen zoenen, al weet ze dat ze niet het enige meisje is. Ze vindt de jongen erg leuk en vreselijk knap, maar durft zichzelf geen gevoelens voor de jongen te laten hebben omdat ze bang is dat ze zichzelf pijn doet - wat niet de bedoeling is.
    Elizabeth Watson - ""
          Voorstel;Ik denk dat Rhain en zij zich erg aan elkaar zouden irriteren, of Rhain zou zich tenminste irriteren aan haar.
    Liza Macy Kingston - ""
          Voorstel; Ik denk dat deze twee goede vrienden zouden kunnen zijn.

    Flyn Lucas Miller - "You're amazing, but get a grip"
          Vrienden
    Jo Wilson - "We're friends, but sometimes you just a good ol' bitchslap"
          Rhain en Jo gaan over het algemeen goed met elkaar om, maar het botst soms wel aardig.
    Noah Arthur Graves - "Lets be happy together."
          Goede vrienden, vooral omdat ze alle twee een heel vrolijke persoonlijkheid hebben.
    Remi Nevada Niven - "Don't for a minute think I traded you for that list"
          Rhain en Remi waren goede vriendinnen, maar het is allemaal wat afstandelijker sinds Rhain zich bezig houdt met de lijst

    Relatielijstje Timothy
    Annelise Lilly Darnaut- "There's nothing ungodly about pleasure girl"
          Tim heeft geen intentie om het meisje te daten, maar zolang hij een vrij man is kan hij het niet laten om haar de kunst van lust te leren
    Damon Tyler Johnson - "Come at me, bro"
          Tim en Damon zijn hele goede vrienden, misschien is Damon wel één van zijn beste vrienden, maar de twee kunnen het niet laten om elkaar uit te dagen.
    Cadi Alcina Andromache Pyralis - ""
          Tim is bevriend met het meisje en weet maar al te goed dat ze met elkaar aan het flirten zijn, toch wil hij niks meer zolang ze een open relatie heeft.
    Jake Cooper - ""
          Voorstel; Ik denk dat deze goede vrienden zouden kunnen zijn.
    Elizabeth Watson - ""
          Voorstel; Misschien Ex'en of flirts? Now and than some kissing? Maar ik denk niet dat Tim verder veel interesse zou hebben.
    Liza Macy Kingston - ""
          Voorstel; Tim zou Liza een zeer aantrekkelijk en lief meisje vinden, maar moeite hebben met met haar flirten omdat hij haar eerder als vriendin zou beschouwen.

    Flyn Lucas Miller - "You're okay"
          Tim gaat gewoon om met Flyn, maar weet niet altijd evengoed wat hij van de jongen vindt..
    Jo Wilson - "just don't get yourself hurt okay? Please."
          Jo en Tim zijn vrienden, al is Tim soms bang dat hij toch iets anders voor lust voelt - misschien geen liefde, maar zeker wel het gevoel dat hij haar moet beschermen van klootzaken, zelfs al is hij er zelf één.
    Noah Arthur Graves - "Stay out of my Way"
          Rivals
    Remi Nevada Niven - "you know I never meant to make you believe it wasn't important to me"
          Remi en Tim hebben gedate, maar Tim wilde haar nooit mee naar huis nemen, omdat hij zich schaamde voor het feit dat hij uit een arm gezin komt. Ze zijn nog steeds vrienden, maar Remi is nog wel steeds het meisje dat hij wil daten, al lijkt zij heel terughoudend.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 20:11 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    ]Granian schreef:

    Relatielijstje Rhain
    Annelise Lilly Darnaut - ""
          Voorstel; Ik denk dat zij en Rhain iets te veel verschillen om echt vrienden te zijn, maar Rhain zou zeker niet onaardig zijn.
    Damon Tyler Johnson - ""
          Voorstel; Rhain zou head over heels voor hem zijn, maar zolang hij een open relatie heeft hem als 'verboden fruit' beschouwen. Waardoor als hij ook met haar zou flirten ze misschien om elkaar heen zouden draaien tot Rhain op een gegeven moment weg zou lopen omdat ze hem niet wil geven wat hij wil zolang hij een open relatie heeft?
    Cadi Alcina Andromache Pyralis - "Friend with an F for Fake"
          Rhain vindt Cadi zo fake als maar kan met haar open relatie en uiterlijk, maar ze kan niet ontkennen dat Cadi haar innerlijk dit zeker goed maakt en Rhain dan ook goede vrienden is met het meisje voor haar karakter.
    Jake Cooper - ""
          Voorstel; Rhain zou geen oppertunity voorbij laten gaan om deze jongen te kunnen zoenen, al weet ze dat ze niet het enige meisje is. Ze vindt de jongen erg leuk en vreselijk knap, maar durft zichzelf geen gevoelens voor de jongen te laten hebben omdat ze bang is dat ze zichzelf pijn doet - wat niet de bedoeling is.
    Elizabeth Watson - ""
          Voorstel;Ik denk dat Rhain en zij zich erg aan elkaar zouden irriteren, of Rhain zou zich tenminste irriteren aan haar.
    Liza Macy Kingston - ""
          Voorstel; Ik denk dat deze twee goede vrienden zouden kunnen zijn.
    Flyn Lucas Miller - ""
          Voorstel; Ik denk dat ze wel vrienden kunnen zijn, maar Rhain hem vaak verteld om wat minder lichtgevoelig te reageren
    Jo Wilson - ""
          Voorstel; Ik denk dat Jo over het algemeen goed bij Rhain past, al botsen ze hier en daar wel
    Noah Arthur Graves - ""
          Voorstel; Ik denk dat Rhain hem nou weer net niet zo aardig vinden, al wel heel hot.
    Remi Nevada Niven - ""
          Voorstel; Ik denk dat Remi en Rhain goede vrienden kunnen zijn, behalve dan dat Rhain voor de lijst is

    Relatielijstje Timothy
    Annelise Lilly Darnaut- ""
          Voorstel; Ik denk dat Tim haar aardig zou vinden, maar niet zo zeer op een flirterige manier en dus oprecht gewoon aardig zou zijn als ze vrienden zijn.
    Damon Tyler Johnson - ""
          Voorstel; Ik denk dat Tim en Damon het op zich goed zouden kunnen vinden - maar hun dominante karakters zouden botsen, waardoor ze misschien vrienden kunnen zijn die elkaar vooral uitdagen
    Cadi Alcina Andromache Pyralis - ""
          Tim is bevriend met het meisje en weet maar al te goed dat ze met elkaar aan het flirten zijn, toch wil hij niks meer zolang ze een open relatie heeft.
    Jake Cooper - ""
          Voorstel; Ik denk dat deze goede vrienden zouden kunnen zijn.
    Elizabeth Watson - ""
          Voorstel; Misschien Ex'en of flirts? Now and than some kissing? Maar ik denk niet dat Tim verder veel interesse zou hebben.
    Liza Macy Kingston - ""
          Voorstel; Tim zou Liza een zeer aantrekkelijk en lief meisje vinden, maar moeite hebben met met haar flirten omdat hij haar eerder als vriendin zou beschouwen.
    Flyn Lucas Miller - ""
          Voorstel; Ik denk dat ondanks dat Tim hem ergens een beetje apart zou vinden, maar zeker geen naar persoon en wel met hem om zou gaan.
    Jo Wilson - ""
          Voorstel; Ik denk dat Tim op haar zou vallen, gewoon leuk vinden, en misschien ook niet zo blij mee zou dat ze voor the Kisslist is (Hypocriet), maar zijn gevoelens vooral voor zichzelf zou houden Dus misschien gewoon vrienden en dat hij soms heel raar doet of zenuwachtig reageert.
    Noah Arthur Graves - ""
          Voorstel; Tim zou misschien best wel botsen met Noah door hun karakters. Dus rivalen, of enemies of iets in die richting?
    Remi Nevada Niven - ""
          voorstel; Haar zou Tim geeneens over twijfelen als het gaat om het hebben van gevoelens, maar omdat ze tegen de lijst is heb ik zo het gevoel dat hij niet haar favoriete persoon is



    Ik vind het goed.
    Ja Jo en Riahn kunnen inderdaad wel botsen, maar ze kunnen wel gewoon soms met elkaar optrekken?
    En van Tim vind ik ook goed, vrienden is wel logisch ;-)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    @Granian, voor zowel Rhain als Timothy ben ik het met je voorstellen eens! :)


    Do I look like Mother Teresa?

    Granian schreef:
    Rhain
    Voorstel; Ik denk dat zij en Rhain iets te veel verschillen om echt vrienden te zijn, maar Rhain zou zeker niet onaardig zijn.

    Timothy
    Voorstel; Ik denk dat Tim haar aardig zou vinden, maar niet zo zeer op een flirterige manier en dus oprecht gewoon aardig zou zijn als ze vrienden zijn.


    Annelise zal ook gewoon respectvol doen naar Rhain, en gewoon vrienden met Timothy is goedd, het liegen zou ze echt not done vinden, dus zolang hij dat niet tegen haar doet is hun relatie goed haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    @Mabel, misschien dat Annalise Noah een keer aardig ziet doen en dat een beetje probeert te laten zien dat je niet alleen maar asshole hoeft te zijn?

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 15:31 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Oh wow dit topic gaat snel (,:
    Ik ga vanavond alles even rustig lezen, maar Liza staat in ieder geval open voor relaties!


    chaos makes the muse

    Poppy is klaar! (p.7) & ze zoekt relaties!


    I was an angel living in the garden of evil