• En lullen maar XD


    The Kisslist:
    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adams
    3. Cadi
    4. Char
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo
    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 21:53 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Granian schreef:

    Relatielijstje Rhain
    Annelise Lilly Darnaut - ""
          Voorstel; Ik denk dat zij en Rhain iets te veel verschillen om echt vrienden te zijn, maar Rhain zou zeker niet onaardig zijn.
    Damon Tyler Johnson - ""
          Voorstel; Rhain zou head over heels voor hem zijn, maar zolang hij een open relatie heeft hem als 'verboden fruit' beschouwen. Waardoor als hij ook met haar zou flirten ze misschien om elkaar heen zouden draaien tot Rhain op een gegeven moment weg zou lopen omdat ze hem niet wil geven wat hij wil zolang hij een open relatie heeft?
    Cadi Alcina Andromache Pyralis - "Friend with an F for Fake"
          Rhain vindt Cadi zo fake als maar kan met haar open relatie en uiterlijk, maar ze kan niet ontkennen dat Cadi haar innerlijk dit zeker goed maakt en Rhain dan ook goede vrienden is met het meisje voor haar karakter.
    Jake Cooper - ""
          Voorstel; Rhain zou geen oppertunity voorbij laten gaan om deze jongen te kunnen zoenen, al weet ze dat ze niet het enige meisje is. Ze vindt de jongen erg leuk en vreselijk knap, maar durft zichzelf geen gevoelens voor de jongen te laten hebben omdat ze bang is dat ze zichzelf pijn doet - wat niet de bedoeling is.
    Elizabeth Watson - ""
          Voorstel;Ik denk dat Rhain en zij zich erg aan elkaar zouden irriteren, of Rhain zou zich tenminste irriteren aan haar.
    Liza Macy Kingston - ""
          Voorstel; Ik denk dat deze twee goede vrienden zouden kunnen zijn.
    Flyn Lucas Miller - ""
          Voorstel; Ik denk dat ze wel vrienden kunnen zijn, maar Rhain hem vaak verteld om wat minder lichtgevoelig te reageren
    Jo Wilson - ""
          Voorstel; Ik denk dat Jo over het algemeen goed bij Rhain past, al botsen ze hier en daar wel
    Noah Arthur Graves - ""
          Voorstel; Ik denk dat Rhain hem nou weer net niet zo aardig vinden, al wel heel hot.
    Remi Nevada Niven - ""
          Voorstel; Ik denk dat Remi en Rhain goede vrienden kunnen zijn, behalve dan dat Rhain voor de lijst is

    Relatielijstje Timothy
    Annelise Lilly Darnaut- ""
          Voorstel; Ik denk dat Tim haar aardig zou vinden, maar niet zo zeer op een flirterige manier en dus oprecht gewoon aardig zou zijn als ze vrienden zijn.
    Damon Tyler Johnson - ""
          Voorstel; Ik denk dat Tim en Damon het op zich goed zouden kunnen vinden - maar hun dominante karakters zouden botsen, waardoor ze misschien vrienden kunnen zijn die elkaar vooral uitdagen
    Cadi Alcina Andromache Pyralis - ""
          Tim is bevriend met het meisje en weet maar al te goed dat ze met elkaar aan het flirten zijn, toch wil hij niks meer zolang ze een open relatie heeft.
    Jake Cooper - ""
          Voorstel; Ik denk dat deze goede vrienden zouden kunnen zijn.
    Elizabeth Watson - ""
          Voorstel; Misschien Ex'en of flirts? Now and than some kissing? Maar ik denk niet dat Tim verder veel interesse zou hebben.
    Liza Macy Kingston - ""
          Voorstel; Tim zou Liza een zeer aantrekkelijk en lief meisje vinden, maar moeite hebben met met haar flirten omdat hij haar eerder als vriendin zou beschouwen.
    Flyn Lucas Miller - ""
          Voorstel; Ik denk dat ondanks dat Tim hem ergens een beetje apart zou vinden, maar zeker geen naar persoon en wel met hem om zou gaan.
    Jo Wilson - ""
          Voorstel; Ik denk dat Tim op haar zou vallen, gewoon leuk vinden, en misschien ook niet zo blij mee zou dat ze voor the Kisslist is (Hypocriet), maar zijn gevoelens vooral voor zichzelf zou houden Dus misschien gewoon vrienden en dat hij soms heel raar doet of zenuwachtig reageert.
    Noah Arthur Graves - ""
          Voorstel; Tim zou misschien best wel botsen met Noah door hun karakters. Dus rivalen, of enemies of iets in die richting?
    Remi Nevada Niven - ""
          voorstel; Haar zou Tim geeneens over twijfelen als het gaat om het hebben van gevoelens, maar omdat ze tegen de lijst is heb ik zo het gevoel dat hij niet haar favoriete persoon is



    Ik vind beide goed!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Uhmm even een vraagje wel meiden die voor the Kisslist zijn staan nu ook al daadwerkelijk in the Kisslist?

    Dan zet ik dat even in de beginpost neer, het kan echter niet iedereen zijn want dat is nogal onrealistisch ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lunea schreef:
    Uhmm even een vraagje wel meiden die voor the Kisslist zijn staan nu ook al daadwerkelijk in the Kisslist?

    Dan zet ik dat even in de beginpost neer, het kan echter niet iedereen zijn want dat is nogal onrealistisch ^^


    Is het goed dat Jo ergens op 6/7 staat? Dan heeft ze ook nog een doel om naar iets verder te werken


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Lunea schreef:
    Uhmm even een vraagje wel meiden die voor the Kisslist zijn staan nu ook al daadwerkelijk in the Kisslist?

    Dan zet ik dat even in de beginpost neer, het kan echter niet iedereen zijn want dat is nogal onrealistisch ^^


    Wil je Liza er ook op zetten? Plek maakt niet gek veel uit

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 16:05 ]


    chaos makes the muse

    Lunea schreef:
    Uhmm even een vraagje wel meiden die voor the Kisslist zijn staan nu ook al daadwerkelijk in the Kisslist?

    Dan zet ik dat even in de beginpost neer, het kan echter niet iedereen zijn want dat is nogal onrealistisch ^^


    Mag Cadi ergens op plaats 3/4/5? Het liefst niet veel lager, aangezien ze op het punt staat het uit te maken met Damon maar daarmee zou wachten als ze heel laag staat of eruit ligt

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 16:26 ]

    Mag Elizabeth er ook op?
    Ik vind het niet erg waar ze staat

    Iemand trouwens nog ideeën voor Elizabeth?
    (Relaties)


    When you see me, I'm not here

    MyDreams schreef:
    Mag Elizabeth er ook op?
    Ik vind het niet erg waar ze staat

    Iemand trouwens nog ideeën voor Elizabeth?
    (Relaties)


    Mijn ideeën staan op de vorige pagina

    Rhain wishes to be on the list too, Het liefst ergens tussen 2 en 6


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hoelang bestaat de lijst al?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 16:32 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Brinvi schreef:
    Hoelang bestaat de lijst al?


    Best wel een tijdje, ongeveer 2 jaar ofzo...


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Okee is even kijken dan.

    The Kisslist:
    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adam
    3. Cadi
    4. Madison Macbeth
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo
    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain


    (Dit is dan de voorlopige lijst, ik wist niet alle achternamen uit mijn hoofd dus vandaar alleen de voornamen (:.)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Chris staat, op geschiedenis en extra na. Dus hij zoekt relaties ^^


    El Diablo.

    ^ Ik heb Remi voor je c:?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb Rhain en Tim^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Cotrona schreef:
    Chris staat, op geschiedenis en extra na. Dus hij zoekt relaties ^^


    Ik heb Cadi in de aanbieding?