• En lullen maar XD


    The Kisslist:
    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adams
    3. Cadi
    4. Char
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo
    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 21:53 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Perffect schreef:
    (...)

    Ik ga even lezen!
    Edit: Ik denk niet dat mijn rollen echt bij de jouwe passen haha.

    Even voor de duidelijkheid :
    Rye is niet tegen seks of zo, maar gewoon puur tegen een lijst.


    Ik denk het ook niet echt nee, zal er nog even over brainstormen


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Voor Rozelyn zoek ik nog:
    - Een beste vriend/vriendin
    - Een jeugd vriend die voor de lijst is (bij voorkeur man, vrouw mag ook) zodat ze een soort van haat liefde verhouding krijgen, ze kennen elkaar door en door (vanaf kleins af aan) en kunnen heel goed met elkaar, maar de kisslist zorgt voor struggles in paradise

    Iemand? ;$


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Trishanakru schreef:
    (...)

    Ik twijfel of ze hem mag of niet, heb jij een idee?


    Hmm, ja lastig. Ze hebben wel wat overeenkomsten, beide wees.. Misschien hebben ze ooit vroeger in hetzelfde weeshuis gezeten dat ze toch een bepaalde connectie hebben ofzo?


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Misschien nog een kickboks buddy for Blaze?


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    undentified schreef:
    Misschien nog een kickboks buddy for Blaze?


    Oh, ik wil Noah daar wel voor aanbieden, want ik heb hem geen hobby's gegeven xd


    Mhm?

    undentified schreef:
    Misschien nog een kickboks buddy for Blaze?


    JA IK HEB REMI PLS.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Mabel & @Brinvi met z'n drieën?


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    undentified schreef:
    @Mabel & @Brinvi met z'n drieën?


    Voor mij is dat goed, maar als Cheryl het liever niet heeft, dan zoek ik voor Noah wel iets anders, hoor (: Voor mij is het niet nodig.


    Mhm?

    Wilt iemand nog vrienden zijn met Char? cc:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Horsemen schreef:
    Wilt iemand nog vrienden zijn met Char? cc:


    Rozelyn misschien? Eigenlijk zoek ik een beste vriendin voor haar, maar vrienden kan je nooit genoeg hebben ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    MabeI schreef:
    (...)

    Voor mij is dat goed, maar als Cheryl het liever niet heeft, dan zoek ik voor Noah wel iets anders, hoor (: Voor mij is het niet nodig.


    Dan moet Cheryl maar even kijken ;)


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Ik heb jullie gesprekken niet gevold en het topic niet door gekeken want ik heb geen zin om 20 pagina's te lezen.

    Wie wil er een relatie met Chantal? Ze is net klaar. En staat dus op pagina 9.

    Ik zat net even te denken, is het misschien ook handig om te weten wat je precies moet doen om welke plek op the kisslist te krijgen? Aangezien je (lijkt me) voor de tiende plek wel wat anders moet doen dan voor de vijfde of eerste?


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    MabeI schreef:
    (...)

    Voor mij is dat goed, maar als Cheryl het liever niet heeft, dan zoek ik voor Noah wel iets anders, hoor (: Voor mij is het niet nodig.


    Natuurlijk is dat goed ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brinvi schreef:
    (...)

    Natuurlijk is dat goed ^^


    Awesome ^^
    Ik zal het volgende praattopic openen, aangezien dat mocht en ik dus de laatste reactie heb xd

    HIERZO
    Als er iets extra in moet bij de beginpost, laat het me maar weten xd


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 23:29 ]


    Mhm?