• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Murasakibara schreef:
    (...)
    It is. Weet je uit welke anime het komt?

    Eh, ik heb geen idee eigenlijk. Even kijken. Ik heb het even opgezocht, echter is het een beetje.. totáál de tegenovergestelde van cute. Er stond: Infinite Stratos. Niet voor jonge kindjes? ^-^'


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Guess I was meant to be a loner after all, as you can't trust anyone these days. Not family, nor friends. Hell, I can't even trust myself.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nobody said it was easy
    It's such a shame for us to part
    Nobody said it was easy
    No one ever said it would be this hard

    Oh, take me back to the start


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Please God, I'm not someone who prays, but please have mercy on me and just let me die?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Can you please fuck off? Thank you.


    Mhm?

    heb mijn broertje beloofd morgen met hem naar de stad te gaan maar ben al twee en een halve week niet uit huis geweest en ga alleen al dood vanbinnen bij de gedachte om naar buiten te moeten

    ik blijf maar niet begrijpen waarom je het ok vindt dat ze jou steeds claimt terwijl ze dan echt geen kloten doet wat nut heeft dat dan lol

    oja ik ben er nog?? oh wait nvm je was te druk bezig met plannen maken met anderen en bent oops per ongeluk mij vergeten/overgeslagen
    maar je zal het toch nooit uit jezelf voorstellen


    have fun anyway lol

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 0:24 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I love my friends, all of them.
    💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 1:09 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Never felt more dead inside lol.


    This ain't no place for no better man.

    Szczur schreef:
    Never felt more dead inside lol.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Life hack: don't trust men.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Too depressing.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 1:06 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    5 en een half uur


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Time to sleep.


    This ain't no place for no better man.

    ChickenNugget schreef:
    I love my friends, all of them.
    💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

    I love me too
    Jk jk love you too ♥♥♥


    — Inner peace, it's hard to find. —