• 'Whatever it takes.'


    Welkom in de Degrassi fantopic. Ik had eens goed rond gespeurd tot ik besefte dat er van deze Canadese TV serie nog geen topic was.
    Ondanks de titel, hoeft hier niet enkel over Degrassi Next class, maar ook Next Generation de andere twee seizoenen gebabbeld worden. Voor seizoen 3 van Next Class word echter nog onder spoiler gesproken, tot seizoen 4 vrijkomt.

    Enjoy & have fun en schroom niet om je favoriete personage te noemen of andere random dingen ^^




    Degrassi students
    Username
    Leora
    Plisetsky
    Aisthesis

    Frodo
    Square'
    Greenlight22
    Marquand

    schuilnaam
    Naomi
    Shania
    Addie

    Bes
    Inge
    Maaike
    Gabriëla

    Favoriete char('s)
    Triles<3 & Cam/Maya
    Hunter & Frankie
    Miles, Winston, Grace, Hunter & Tristan
    Grace & Tristan
    Winston
    Yael, Hunter, Lola
    Miles, Zoe, Rasha, Hunter (W.A.)



    Ultimate ships

    Miles x Tristan = Triles
    Zoe x Rasha = Zasha

    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 23:15 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik moet hier nog steeds aan beginnen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    Ik moet hier nog steeds aan beginnen


    You should!! C: ga je dan aan Next Class beginnen of Next Generation?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    You should!! C: ga je dan aan Next Class beginnen of Next Generation?

    De eerste


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yess, ik join! : Plisetsky // Shania // favs zijn Hunter & Frankie :Y)
    Ik moet nog aan het nieuwe seizoen van Next Class beginnen c: (Dat is toch net uit ofzo?)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 19:45 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    adsel, verslaafde boi en miles, winston, grace en tristan
    heeeeeeeeeeele harde haat aan maya maar echt heeel hard
    en nuja zig is gewoon oliedom
    en lola voelt d'r hc dus haat
    en jonah is gewoon jonah lol


    Heaven is a place that we all have

    EN HUNTER HOLY SHIT WAAROM VERGAT IK HEM


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben gestopt nadat

    Adam dood ging
    . Maar luuuuv Degrassi!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MT. Hier wil ik ooit nog es aan beginnen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @ Shania ze zijn nu al bij seizoen 3 van Next Class C: dus je kan lekker binge-watchen. Seizoen is pas net vanaf 6 januari uit heheh C: maar ik heb het al kapot gekeken en deffy een aanrader too watch ^^. Ik vond (persoonlijk) s1 tegenvallen maar door mijn gayship kwam ik bij s2 terug.

    @Addie Heb je alle degrassi's gekeken? C: ik haatte eerst ook Maya; maar nu begrijp ik haar steeds meer tbh haha xd

    @Frodo

    Thats such a shame! ik begrijp het wel. Helemaal door Beccy x Adam en opeens Beccy met zijn broer gaat ik was ook zo van MiddleFinger. Ik had het tbh vooral bij Cam's dood. That was intense as fuck :c. U shud try it again ^^.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    @ Shania ze zijn nu al bij seizoen 3 van Next Class C: dus je kan lekker binge-watchen. Seizoen is pas net vanaf 6 januari uit heheh C: maar ik heb het al kapot gekeken en deffy een aanrader too watch ^^. Ik vond (persoonlijk) s1 tegenvallen maar door mijn gayship kwam ik bij s2 terug.

    Jaaa ik bedoelde seizoen 3, 1&2 heb ik al gekeken namelijk hehe c: Ik ben heel benieuwd maar nog niet echt tijd gehad om het te gaan kijken maar ik ga er zeker snel aan beginnen!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Leora schreef:
    @ Shania ze zijn nu al bij seizoen 3 van Next Class C: dus je kan lekker binge-watchen. Seizoen is pas net vanaf 6 januari uit heheh C: maar ik heb het al kapot gekeken en deffy een aanrader too watch ^^. Ik vond (persoonlijk) s1 tegenvallen maar door mijn gayship kwam ik bij s2 terug.

    @Addie Heb je alle degrassi's gekeken? C: ik haatte eerst ook Maya; maar nu begrijp ik haar steeds meer tbh haha xd

    @Frodo
    Thats such a shame! ik begrijp het wel. Helemaal door Beccy x Adam en opeens Beccy met zijn broer gaat ik was ook zo van MiddleFinger. Ik had het tbh vooral bij Cam's dood. That was intense as fuck :c. U shud try it again ^^.


    Jaaa omg Cam <3 maar om één of andere reden had ik meer iets met Adam's dood, ik hield echt van dat personage
    En ik heb wel een aantal afleveringen gezien, maar niet allemaal. Vond je Maia haar gezang nu echt niet overrated? :c en haar personage gewoon super irritant. Het broertje van Drake vond ik wel kei interessant


    OMG IK HERINNER ME NET dat ik het wel allemaal gezien heb!!!
    Ik ben gestopt na die busramp!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @ Shania Can't Wait till u do C:C: je kan op Netflix al ze allemaal zien en anders ook op Putlocker ^^. (putlocker wel iets slechtere kwaliteit)

    @ Frodo

    Cam was echt mijn favoriet. Nog steeds door de hele show heen c; Hij was zo relateable en in een seizoen maar zo goed neergezet. Ik had wel liever iets meer Cam tijd gewild, zodat het nog perfecter had kunnen worden, maar ik kan nog steeds enorm huilen erom na duizend keer gezien te hebben.

    Ik had met Adam dus iets minder. Ik vond het jammer dat Adam enkel dood ging omdat de actrise haar haar wilde laten groeien voor andere films en zo niet meer als Adam kon fungureren. Maar toch was het een hele sterke personage en onvergeetbaar C:C:

    OMG dan moet je echt s3 gaan kijken dearie. Het had echt best wel impact op me; door bepaalde personages.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik was laatst helemaal opnieuw begonnen met Next generation, ben alleen vergeten waar ik ook al weer was haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik was laatst helemaal opnieuw begonnen met Next generation, ben alleen vergeten waar ik ook al weer was haha


    Next generation kan ik haast wel dromen lol :'D dus als je zegt wat je nog herinnert kan ik je t wss zo geven x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb Netflix gelukkig :Y):Y)


    — Inner peace, it's hard to find. —