• 'Whatever it takes.'


    Welkom in de Degrassi fantopic. Ik had eens goed rond gespeurd tot ik besefte dat er van deze Canadese TV serie nog geen topic was.
    Ondanks de titel, hoeft hier niet enkel over Degrassi Next class, maar ook Next Generation de andere twee seizoenen gebabbeld worden. Voor seizoen 3 van Next Class word echter nog onder spoiler gesproken, tot seizoen 4 vrijkomt.

    Enjoy & have fun en schroom niet om je favoriete personage te noemen of andere random dingen ^^




    Degrassi students
    Username
    Leora
    Plisetsky
    Aisthesis

    Frodo
    Square'
    Greenlight22
    Marquand

    schuilnaam
    Naomi
    Shania
    Addie

    Bes
    Inge
    Maaike
    Gabriëla

    Favoriete char('s)
    Triles<3 & Cam/Maya
    Hunter & Frankie
    Miles, Winston, Grace, Hunter & Tristan
    Grace & Tristan
    Winston
    Yael, Hunter, Lola
    Miles, Zoe, Rasha, Hunter (W.A.)



    Ultimate ships

    Miles x Tristan = Triles
    Zoe x Rasha = Zasha

    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 23:15 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    @ Shania Can't Wait till u do C:C: je kan op Netflix al ze allemaal zien en anders ook op Putlocker ^^. (putlocker wel iets slechtere kwaliteit)

    @ Frodo

    Cam was echt mijn favoriet. Nog steeds door de hele show heen c; Hij was zo relateable en in een seizoen maar zo goed neergezet. Ik had wel liever iets meer Cam tijd gewild, zodat het nog perfecter had kunnen worden, maar ik kan nog steeds enorm huilen erom na duizend keer gezien te hebben.

    Ik had met Adam dus iets minder. Ik vond het jammer dat Adam enkel dood ging omdat de actrise haar haar wilde laten groeien voor andere films en zo niet meer als Adam kon fungureren. Maar toch was het een hele sterke personage en onvergeetbaar C:C:

    OMG dan moet je echt s3 gaan kijken dearie. Het had echt best wel impact op me; door bepaalde personages.


    *gaat NU seizoen 3 kijken*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    *gaat NU seizoen 3 kijken*


    YEESSSHH C:C:C: Zal ik je btw op het lijstje zetten? (ook meteen naar Chloe bedoeld) Hoe meer zielen hoe meer vreugd ^^

    @ Yolanda JIJ MOET GAAN KIJKEN UCH D:D:D: net zoals Kelleh ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh ja, voor in het lijstje: Frodo - Bes - Tristan & Grace


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh wauw, wij hebben sinds een paar dagen Netflix en dit was een van de eerste dingen die ik daar tegenkwam, dus ik heb echt nét een (onbedoelde) Next Class marathon gehouden. Ik denk dat Winston mijn favoriet is, want hij is zo ongeveer het meest pure en onschuldige personage in de serie, haha. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh wauw, wij hebben sinds een paar dagen Netflix en dit was een van de eerste dingen die ik daar tegenkwam, dus ik heb echt nét een (onbedoelde) Next Class marathon gehouden. Ik denk dat Winston mijn favoriet is, want hij is zo ongeveer het meest pure en onschuldige personage in de serie, haha. (nerd)


    Alsof ik het aanvoelde dat jij het net gedaan had hahahah :'D Heb je dus heel Next Class nu gezien? ^^ s1-s3?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Alsof ik het aanvoelde dat jij het net gedaan had hahahah :'D Heb je dus heel Next Class nu gezien? ^^ s1-s3?


    Inderdaad, het is bijna eng, haha. En jep, alles! Ik heb net gisteravond de finale van het derde seizoen gekeken. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moet nog een aflevering van seizoen 3 zien, vind het echt tof, hoewel ik wel dikke haat heb aan echt half de krakters en hun relatie's, want het is zoveel drama en geheimen dan ben ik echt zo van vertel het ze gewoon rechtuit ofzo.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    @Squaree NAICCC C:C:C: heb ik het dan goed dat je Next Gen nooit gezien had? Haha ik keek dat vroeger altijd op Ketnet lol :'D #TBT.

    @Maaike Ik heb wel vaak het gevoel dat dat is omdat veel mensen Next Gen niet gezien hebben c; Vooral bij sommige personages zoals Maya & Tristan. (Zig vond ik nooit echt boeiend lol) Maar Wifeeehh niet zo gemeen doen jij. x'D Wie is je fav?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Please zeg dat Lola en Miles niet samen komen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Please zeg dat Lola en Miles niet samen komen.


    My thoughts exactly when I saw that..... :c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    @Squaree NAICCC C:C:C: heb ik het dan goed dat je Next Gen nooit gezien had? Haha ik keek dat vroeger altijd op Ketnet lol :'D #TBT.

    @Maaike Ik heb wel vaak het gevoel dat dat is omdat veel mensen Next Gen niet gezien hebben c; Vooral bij sommige personages zoals Maya & Tristan. (Zig vond ik nooit echt boeiend lol) Maar Wifeeehh niet zo gemeen doen jij. x'D Wie is je fav?


    Ja ik heb wel alleen next class gezien, want Maya komt op mij echt veeeeeeel te dramatisch over. Uhhm ik vind Hunter leuk, Lola ook, Miles en Winston is ook wel een cutie. Edit: en Yael hoe kan ik Yael vergeten.

    Ik vond in de eerste twee seizoenen Jonah best wel gay overkomen ik weet niet waarom, zijn looks ofzo, hij ziet er nu tien keer beter uit.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 21:05 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ja, ik ga even joinen! c:
    Mijn naam is Gabriëla (Gab, Gabs etc)
    Mijn faves zijn: Miles, Zoë, Rasha, Frankie, Hunter, Lola, Zig en Grace.


    Danmarks Dynamite.

    @naomi, sorry maar maya is zo'n hoe pls stop ze voelt haar zoooooo hoog


    Heaven is a place that we all have

    @ Gabi Leuk ^^ ik zet je na school erbij c:

    @ Addie i get Where u coming from. Ik haatte haar vooral door Triles break up, omdat ze haar neus er perse in moest steken, but door season 3 en season 12 Bitter Sweet Symphonie ben ik haar meer begrijpen en is ze, naar mijn mening, een best goed en uitgespeeld personage geweest.

    Zou ik anders gewoon kopjes van de namen van de personages neer zetten en daar usernames onder kalken waar iedereen fan van is haha :'D.
    IIedereen heeft zoveel favs. ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    God ik haat Lola. Waarom kan ze Tiny en Shay niet gewoon met rust laten + ze is zó attention seeking.

    Dankzij dit topic ben ik weer helemaal into Degrassi, valt het op? :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien