• 'Whatever it takes.'


    Welkom in de Degrassi fantopic. Ik had eens goed rond gespeurd tot ik besefte dat er van deze Canadese TV serie nog geen topic was.
    Ondanks de titel, hoeft hier niet enkel over Degrassi Next class, maar ook Next Generation de andere twee seizoenen gebabbeld worden. Voor seizoen 3 van Next Class word echter nog onder spoiler gesproken, tot seizoen 4 vrijkomt.

    Enjoy & have fun en schroom niet om je favoriete personage te noemen of andere random dingen ^^




    Degrassi students
    Username
    Leora
    Plisetsky
    Aisthesis

    Frodo
    Square'
    Greenlight22
    Marquand

    schuilnaam
    Naomi
    Shania
    Addie

    Bes
    Inge
    Maaike
    Gabriëla

    Favoriete char('s)
    Triles<3 & Cam/Maya
    Hunter & Frankie
    Miles, Winston, Grace, Hunter & Tristan
    Grace & Tristan
    Winston
    Yael, Hunter, Lola
    Miles, Zoe, Rasha, Hunter (W.A.)



    Ultimate ships

    Miles x Tristan = Triles
    Zoe x Rasha = Zasha

    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 23:15 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Plisetsky schreef:
    (...)
    I know, I saw it all. Maar die foto's waren daarnaast wel heel naar om te zien. Ik snap haar ook wel, maar ik vind de foto's heel naar om te zien, vooral toen ze Tristan's situatie nadeed in dat bed..


    Thoughts about the season:
    I really really liked it. Ik moest serieus huilen toen Tristan 'Okay' zei. Klinkt heel stom maar het was zo'n goed ding in al het verdrietige in de laatste episode, en het hele seizoen overall. Even though I didn't mind Lola & Miles, ben ik wel blij dat hij toch Tristan koos. I mean, OTP, am I right?!
    Ik ben wel blij dat Maya het gaat halen, ik schrok wel echt heel erg toen ze zo naar boven ging en al die dingen deed. Thank God dat Zig en Esme naar boven gingen! Also: Rasha & Zoë zijn zo leuk samen!


    Wat vind je van Esme tho? Aangezien je Lola ook leuk vindt en ik totaal niet (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Wat vind je van Esme tho? Aangezien je Lola ook leuk vindt en ik totaal niet (:

    Esme vind ik best grappig to be honest. Ik moest wel lachen toen dat ze Winston 'the time of his life' wilde geven in de parking lot cccc: Also I tend to like the ''bitches'' dus dat legt denk ik wel uit waarom ik Esme en Lola (al is Lola minder dan Esme) leuke personages vind.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Is Degrassi: next class goed te volgen zonder Degrassi: the next generation zelf gezien te hebben?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    gleggie schreef:
    Is Degrassi: next class goed te volgen zonder Degrassi: the next generation zelf gezien te hebben?


    Hee, ja het is goed te volgen ^^ er zitten een hoop nieuwe personages in dus dat is geen probleem. Alleen Maya, Tristan en Zig hebben nogal een geschiedenis maar ik ben niet te min om deze te geven als je het vraagt. Daarnaast (als je wilt ofc) kan je altijd eerst season 1 t/m 3 kijken om daarna aan te sluiten aan next gen c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Hee, ja het is goed te volgen ^^ er zitten een hoop nieuwe personages in dus dat is geen probleem. Alleen Maya, Tristan en Zig hebben nogal een geschiedenis maar ik ben niet te min om deze te geven als je het vraagt. Daarnaast (als je wilt ofc) kan je altijd eerst season 1 t/m 3 kijken om daarna aan te sluiten aan next gen c;


    Oké, dan ga ik er binnenkort eens aan beginnen. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Leora schreef:
    (...)

    Next generation kan ik haast wel dromen lol :'D dus als je zegt wat je nog herinnert kan ik je t wss zo geven x'D


    Ik heb het net opgezocht, begin seizoen 3. Heb wel al heel veel afleveringen gezien van de andere seizoenen maar wil het nu op volgorde bekijken haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Also I would like to add Lola to my fav's.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ga topic zo gauw mogenlijk bijwerken girls ^^.

    Ohja en iemand ideeën voor shipnames Zoe x Rasha & Grace & Jonah want ik kon ze nog niet online vinden :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik ga topic zo gauw mogenlijk bijwerken girls ^^.

    Ohja en iemand ideeën voor shipnames Zoe x Rasha & Grace & Jonah want ik kon ze nog niet online vinden :Y)

    Zasha :Y)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    (...)
    Zasha :Y)


    U mi Queen C:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    The saddest thing in S3
    Every thing Maya complained about Cam? He should have fought? He should have asked for help? He never even said goodbye?

    Maya did all those things. She ran out of fight. They all turned her away. She made her goodbyes.


    ^ Dis c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ^ Dis c;

    :C that really is the saddest thing..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Leora schreef:
    Ik ga topic zo gauw mogenlijk bijwerken girls ^^.

    Ohja en iemand ideeën voor shipnames Zoe x Rasha & Grace & Jonah want ik kon ze nog niet online vinden :Y)


    Gronah *wenkbrauwwiebel*

    Of Jonace.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @Begin seizoen 2

    Poor Hunter! :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Frodo yaaas ik werk topic vanaaf helemaal bij met jouw gekozen shipname dit heb ik echt niet al tien keer eerder belooft ofzo hahaha

    @Yolanda voor mij hoeft seizoen 1 & 2 niet onder spoiler. Die zijn al zo lang uit hahah ;'D but indeed ^^ indeed. Ik vind alleen jammer dat het niet super goed is uitgewerkt (naar mijn mening)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya