• 'Whatever it takes.'


    Welkom in de Degrassi fantopic. Ik had eens goed rond gespeurd tot ik besefte dat er van deze Canadese TV serie nog geen topic was.
    Ondanks de titel, hoeft hier niet enkel over Degrassi Next class, maar ook Next Generation de andere twee seizoenen gebabbeld worden. Voor seizoen 3 van Next Class word echter nog onder spoiler gesproken, tot seizoen 4 vrijkomt.

    Enjoy & have fun en schroom niet om je favoriete personage te noemen of andere random dingen ^^




    Degrassi students
    Username
    Leora
    Plisetsky
    Aisthesis

    Frodo
    Square'
    Greenlight22
    Marquand

    schuilnaam
    Naomi
    Shania
    Addie

    Bes
    Inge
    Maaike
    Gabriëla

    Favoriete char('s)
    Triles<3 & Cam/Maya
    Hunter & Frankie
    Miles, Winston, Grace, Hunter & Tristan
    Grace & Tristan
    Winston
    Yael, Hunter, Lola
    Miles, Zoe, Rasha, Hunter (W.A.)



    Ultimate ships

    Miles x Tristan = Triles
    Zoe x Rasha = Zasha

    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 23:15 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik zit ziek thuis met nogal erge buikgriep; perfecte tijd om Degrassi te kijken c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb zojuist de aller eerste aflevering van Degrassi Next Class gekeken. Be proud. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Update after season 3 ep 1:

    Lola en Miles are friends!! This is adorable. Plus Lola's blauwe haar is zoooooooo mooi!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 12:13 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik ga terug beginnen met s3 kijken though


    Heaven is a place that we all have

    Seizoen 3 aflevering 6 spoiler

    TRISTAN TRISTAN TRISTAN OMG MN BABY is wakkeeeer!!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    season 3 spoiler:

    Ik vond Lola en Miles zo'n leuke friendship oef. c:


    Danmarks Dynamite.

    Leora schreef:
    @Squaree NAICCC C:C:C: heb ik het dan goed dat je Next Gen nooit gezien had? Haha ik keek dat vroeger altijd op Ketnet lol :'D #TBT.

    @Maaike Ik heb wel vaak het gevoel dat dat is omdat veel mensen Next Gen niet gezien hebben c; Vooral bij sommige personages zoals Maya & Tristan. (Zig vond ik nooit echt boeiend lol) Maar Wifeeehh niet zo gemeen doen jij. x'D Wie is je fav?


    Ja, klopt! Ik kende de hele serie alleen van naam tot ik het begin deze week op Netflix zag staan. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Seizoen 3, episode 5 spoiler:

    LOLA EN MILES WOT. Why do I like this? I feel weird want ik vind het zielig voor Tristan maar Lola en Miles... :c maar then again: tristan en miles..


    Also my faves are switching like big time. what is happening? Well, er komen nieuwe bij.. Hunter en Frankie zijn nog steeds de leukste maar lola is veel leuker dit seizoen.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 14:26 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    Seizoen 3, episode 5 spoiler:
    LOLA EN MILES WOT. Why do I like this? I feel weird want ik vind het zielig voor Tristan maar Lola en Miles... :c maar then again: tristan en miles..


    C'mon, team tristan :c Lola is zo'n aandachtstrekker


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    C'mon, team tristan :c Lola is zo'n aandachtstrekker

    I don't knowwww.. Ze is veel leuker dan vorige seizoenen vind ik - ze draagt alleen wel heel veel drama met zich mee.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    (...)
    I don't knowwww.. Ze is veel leuker dan vorige seizoenen vind ik - ze draagt alleen wel heel veel drama met zich mee.


    Ik mag haar dus zo niet. Al vanaf het begin af aan niet tbh x'D niemand komt aan TRILES that HO D:D: Ik vind Miles x Lola wel leuk als friendship, maar tja, we hadden het kunnen weten. Miles en trouw. Poor Tristan. Hij had het al zo zwaar toen zijn ouders gingen scheiden D:


    YESH YOLANDA :'D kan ik je al ergens bij neerzetten? ^^ k ga als ik thuis ben ff mijn ideetje om het iets makkelijker te maken uitwerken in dit topic.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 14:38 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Seizoen 3, episode 8: (begin episode)

    WAT WAT WAT ZE IS SERIEUS PREGNANT? that can't be serious... RIGHT!?!?!??!?!?

    + what the f- is wrong with Maya? Ze is echt raar geworden dit seizoen. I kinda get it maar die foto's gaan te ver

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 14:49 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    Seizoen 3, episode 8: (begin episode)
    WAT WAT WAT ZE IS SERIEUS PREGNANT? that can't be serious... RIGHT!?!?!??!?!?

    + what the f- is wrong with Maya? Ze is echt raar geworden dit seizoen. I kinda get it maar die foto's gaan te ver


    Idk of je next gen kende, maar toen was ze nog normaal. Echter heeft daarin haar vriendje (omdat het niet goed met hem ging) zelfmoord gepleegd. Dat heeft heel veel impact en Maya nooit rust gegeven. Ik vind juist deze toevoeging echt gedaagd en goed gedaan tbh c; Idk somehow I get her in this season. Finally.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Laatste aflevering van seizoen 3 spoiler:

    ik vond de cliffhanger van vorig seizoen beter, met de buscrash. Maya is nooit één van mijn favo personages geweest dus met heel die overdosis.. mneh. En de Rasha x Zoe moet zoo hard in de beginpost 8D ik ship heeen. Stiekem Grace en Jonah ook


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Leora schreef:
    (...)

    Idk of je next gen kende, maar toen was ze nog normaal. Echter heeft daarin haar vriendje (omdat het niet goed met hem ging) zelfmoord gepleegd. Dat heeft heel veel impact en Maya nooit rust gegeven. Ik vind juist deze toevoeging echt gedaagd en goed gedaan tbh c; Idk somehow I get her in this season. Finally.

    I know, I saw it all. Maar die foto's waren daarnaast wel heel naar om te zien. Ik snap haar ook wel, maar ik vind de foto's heel naar om te zien, vooral toen ze Tristan's situatie nadeed in dat bed..


    Thoughts about the season:
    I really really liked it. Ik moest serieus huilen toen Tristan 'Okay' zei. Klinkt heel stom maar het was zo'n goed ding in al het verdrietige in de laatste episode, en het hele seizoen overall. Even though I didn't mind Lola & Miles, ben ik wel blij dat hij toch Tristan koos. I mean, OTP, am I right?!
    Ik ben wel blij dat Maya het gaat halen, ik schrok wel echt heel erg toen ze zo naar boven ging en al die dingen deed. Thank God dat Zig en Esme naar boven gingen! Also: Rasha & Zoë zijn zo leuk samen!


    — Inner peace, it's hard to find. —