• The Kisslist:

    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adams
    3. Cadi
    4. Char
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo
    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain

    Het is maandag, de eerste dag van de week. Maandag, dat wil zeggen bijna dinsdag. Dinsdag, de dag waarbij alle jongens voor de lijst bij elkaar gaan zitten om de lijst te updaten. De meiden grijpen dan ook de laatste kansen aan om hoger op de lijst te klimmen of er überhaupt op te komen. De mensen die tegen de lijst zijn zullen dan ook weer alles op alles zetten om het deze keer weer te stoppen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    MT


    Do I look like Mother Teresa?

    Mt


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mijn topics


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    MT


    El Diablo.

    MT

    MT (ik post pas vanavond want ik moet studeren dus doei :P)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    MT


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Annelise Lilly Darnaut

    19 jaar | student Engelse taal


    Daar hing het. Een gekleurd A4'tje met het slordige handschrift van één jongen, dat eigenlijk al gedateerd was. Morgen zou de nieuwe versie opgehangen worden, alle meiden zouden eromheen drommen en de jongens zouden van een afstandje fluiten, roepen en vooral, heel veel lachen.
          Een rilling trok door mijn lichaam bij het idee. Zondaars waren het, net als mijn ouders. Ze waren ongezond en onbehouwen bezig, lieten zich leiden door lust, welbehagen en vooral begeerte. Ze konden niet leven in een status van behoudendheid, met respect naar jezelf en naar God. Voor het lichaam dat je had gekregen en de ziel die jou was geschonken.
          Ik wreef mijn handen over mijn gezicht, om het koude verafschuwde gevoel eraf te vegen. Met mijn vingers aan het collier van mijn grootmoeder, liep ik door de ruimte heen, op zoek naar vrienden die het met mij eens waren.


    "For the kingdom, the power, and the glory are yours
    now and for ever. Amen."

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 12:53 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mt


    Mhm?

    Naam: Timothy Louis Queen.


    "I like how History is made of fact and fiction at the same time"
    |Student History|

    Ik struinde door de hallen, terwijl ik net uit mijn college kwam lopen. Hoorcolleges waren niet helemaal mijn ding, maar ik kon het op zich wel waarderen dat mensen de gekste dingen meenemen. Popcorn maakte zelfs een hoorcollege beter. Natuurlijk was ik diegene die popcorn mee had genomen. Natuurlijk was het misschien een beetje vroeg geweest toen het hoorcollege begon, maar als je eenmaal op de universiteit zat, was tijd een beetje wazig. Er waren momenten waarop ik zeven uur ''s avond zin had in cornflakes en zes uur' 's ochtends in pizza. Misschien kon ik deze middag gebruiken om een film te gaan zien?


    We've lived in the shadows for far too long.

    .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 17:40 ]

    Mt

    Dit topic staat trouwens verkeerd. Het hoort bij speeltopics te staan. ^^

    >Topic verplaatst naar subforum 'Speeltopics.'


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lilly_Potter schreef:
    Mt

    Dit topic staat trouwens verkeerd. Het hoort bij speeltopics te staan. ^^



    Staat hij daar niet dan?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lunea schreef:
    (...)

    Staat hij daar niet dan?


    Nu wel eerst stond hij bij rollentopics