• The Kisslist:

    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adams
    3. Cadi
    4. Char
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo
    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain

    Het is maandag, de eerste dag van de week. Maandag, dat wil zeggen bijna dinsdag. Dinsdag, de dag waarbij alle jongens voor de lijst bij elkaar gaan zitten om de lijst te updaten. De meiden grijpen dan ook de laatste kansen aan om hoger op de lijst te klimmen of er überhaupt op te komen. De mensen die tegen de lijst zijn zullen dan ook weer alles op alles zetten om het deze keer weer te stoppen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Flyn Lucas Miller

    • Voor de lijst •

    The secrets were slowly killing him



    Ik wandelde, of beter gezegd ik slenterde door de gang heen. Eerlijk gezegd was ik liever in bed blijven leggen en dat zou ook beter geweest zijn voor de zeurende hoofdpijn die me al de hele tijd irriteert. Ook al had ik dit dan misschien wel aan m'n eigen te danken. Ik wreef nog eens met m'n handen door m'n ogen en geeuwde toen ik zag dat ik een berichtje had gekregen van Elizabeth.
    Ik glimlachte even. Ik wist niet goed wat er met haar was, maar ze trok m'n aandacht doordat ze nogal mysterieus overkwam. Eigenlijk wist ik weinig over haar maar langs de andere kant leek dat ook weer niet het geval te zijn.
    Hi Flynn!
    Ik verveel me een beetje dus ik dacht, ik stuur een appje.
    x Elizabeth

    Ik dacht even na over wat ik moest terugsturen, bovendien was ik me er maar al te goed van bewust dat de nieuwe kiss-list morgen aangekondigd zou worden en dan werden de meeste meiden ineens aanhankelijker.
    hoi,
    Verveling? Daar zou ik anders wel verandering in kunnen brengen (;

    Even twijfelde ik of dit wel een goed idee was. Langs de andere kant was het aan Elizabeth om te interpreteren wat ik er mee zou bedoelen dus eigenlijk kon het niet veel schelen. Zonder er nog verder over na te denken, drukte ik op verzenden.
    Ik keek verder rond, maar zag zo meteen niemand staan waar ik echt een praatje mee wou slaan. Ik zocht even naar Jake omdat ik echt even behoefte had aan een sigaret, maar jammer genoeg was hij zo direct nergens te bespeuren. Waar was Jake als je hem nodig had? Ik slenterde naar buiten en zette me neer op de grond terwijl ik een sigaret in m'n mond stak.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 19:41 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Noah Arthur Graves
    MR. KISS MY PRETTY ASS




    Chars lach zorgde voor een aangename, lome glimlach bij Noah. Hij geeuwde zelfs even en besefte dat hij zo meteen terug zou moeten opstaan, of hij zou zo in slaap vallen.
          ''Wat heerlijk. Ben ik even blij dat ik haar niet ben, om eerlijk te zijn,'' lachte ze en hij lachte mee. Hoewel zijn invloed groot was, had de nummer 1 nog genoeg 'werk' met de andere jongens, dus veel kon het hem niet echt schelen. Eigenlijk kon die hele lijst hem niet veel schelen, hij vond het gewoon leuk om te doen. Het gaf hem een machtig gevoel en het gaf zijn zo al niet erg kleine ego een aangename boost.
          ''Wat een wild nachtleven heb jij toch, Mr. Graves.'' mompelde Char sarcastisch. Noah gaf haar een zachte tik tegen het hoofd en klakte met zijn tong, maar ondertussen vielen zijn ogen dicht.
          "Mijn nachtleven is helemaal prima, dankjewel," antwoordde hij quasi-gekwetst. Er ging één oog weer zwak open toen ze hem cute noemde en hij snoof verontwaardigd.
          "I'm adorable," mompelde hij net op het moment dat ze: ''Die gast met die krullen, weet je, bruine ogen en een hemels lichaam is ook niet slecht. Wel oké, denk ik.," zei. Hij grijnsde.
          "Wel, mevrouw St. Clare, ik wist niet dat je zo'n boontje had voor Flyn," plaagde hij haar, hoewel hij tegelijkertijd besefte dat zijn iets jongere halfbroer best wel op hem leek. De gedachte vond hij nog steeds vreemd. Niet onaangenaam, maar wel vreemd. Voor even twijfelde hij of hij het tegen Char zou zeggen. Het was nu niet echt een geheim, maar het was gewoon zo awkward om te zeggen; "hé, hij is ook mijn halfbroer waarvan ik niet wist dat die bestond.' Hij besloot het maar zo te laten.
          Langzaam kwam hij weer overeind, zodat ze weer zaten zoals het moment waarop Char haar hoofd op zijn schoot legde. Hij boog zich over haar heen, terwijl hij haar gezicht met beide handen omhulde. Hij bracht zijn eigen gezicht heel dichtbij en fluisterde verleidelijk in haar oor.
          "Gaan we deze heerlijke lichamen gebruiken," Hij kwam weer overeind en sprak weer normaal. "Of doen we iets anders? Voor ik in slaap val." Om zijn woorden kracht bij te zetten, geeuwde hij nog eens.



    Mhm?

    J O      W I L S O N

    "Kiss Me Darling..."


    "Ja veel feestjes" grijnsde Jake, hij dus ook al. "Jij?" Jake ging ondertussen al rijden, "Ik heb ook een feestje gehad, gister heb ik gewoon helemaal niets gedaan!"
    Jake stopt bij het park
    "Dus het park, dat betekent dat jij ook een paar uurtjes skipt of heb je geen les?" Ik grijns even, "Ik skip, duh!"
    Jake stapt uit de auto en doet de deur voor me open, ik glimlach en stap uit de auto, "Dankje" glimlach ik en kijk om me heen, mooi weer en het parkje is zo goed als verlaten!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    CHANTAL      SOPHIE      DAWSON

    20 jaar | studente geneeskunde



    Melaina lacht als ik net zo sarcastisch als zij haar vragen beantwoord. "Ja, iedereen wilt natuurlijk zo'n reputatie!" zegt ze lachend "Ik neem straks gewoon de eerste jongen en doe hem voor de eerste college begint,". Zegt ze weer sarcastisch. Ik grijns, het is toch soms best leuk om er over te praten, maar alleen op deze mannier. Wanneer ik de koekjes afwijs grijnst Melaina."Je weet niet wat je mist," zegt ze terwijl ze nog een koekje in haar mond stopt ze maakt een overdreven kreun geluid. "Overdrijfster." Grinnik ik. "Chocolade en koekjes blijven een hemelse combinatie net zoals aardbeien met Nutella." Zegt ze. "Niet dus." Mompel ik. Ik heb nooit van koek en Nutella gehouden dus ja. Chantal vraagt waar we naar toe kunnen gaan waarop ik doe alsof ik erg nadenk.
    "We kunnen ergens wat drinken halen," zegt Melaina "Ik ben mijn drinken thuis vergeten en ik wil niet dat mijn mond een woestijn word,". Ik wil net instemmen als ik mijn telefoon voel trillen. "Wil je even wachten Melaina?" Vraag ik. Zonder op haar antwoord te wachten pak ik mijn telefoon uit mijn zak. Ik zie dat het een berichtje van Lucy is. En kijk meteen wat er staat.

    Hey Chantal,
    Kan ik naar je toe komen? Ik heb zin om te kletsen.


    Ik stuur meteen een bericht terug.

    Hey Lucy,
    Tuurlijk kan je naar me toe komen.
    Ik ben ook met Melaina. Ik hoop niet dat je dat er vind? Anyway, wij wilden even wat drinken halen, maar ik zeg wel even tegen Melaina dat we even op jou wachten. We staan bij het kluisje van Melaina ik hoop dat je weet waar dat is.

    Tot zo,
    Chantal


    Ik wend me weer tot Melaina. "Vind je het goed dat we even wachten op Lucy." Vraag ik.



    Elizabeth Watson
    "Sick of all these People Talking..."


    Mijn blik blijft rusten op een vogeltje dat op een takje is gaan zitten. Een heel klein, schattig vogeltje. Alsof het diertje opmerkt dat ik zit te kijken vliegt het weg en op dat moment hoor ik dat ik een appje krijg.
    Meteen pak ik mijn mobiel en glimlach als het van Flyn komt, hij stuurde een appje terug!
    hoi,
    Verveling? Daar zou ik anders wel verandering in kunnen brengen (;

    Ik grinnik een beetje in mezelf, wauw...
    Alles is beter dan verveling.
    Heb je op dit moment tijd?

    Mijn vinger trilt, oké, ik verstuur het maar. Snel tik ik op versturen en stop mijn mobiel weer in mijn zak waarna mijn blik weer naar een bloem gaat.


    When you see me, I'm not here

    Cristiano Elijah Santiago
    Law student || 22

    Ze was al snel weer vertrokken en ik zucht even. Boring... Aan de andere kant bleek ik niks verplicht te zijn, maar ik zie wel wat ik vanavond doe. Ik kijk wederom om me heen, maar kan helaas niet eens een dame vinden momenteel die wel een plekje op de lijst wil houden. Langzaam begin ik dus ook maar weer te lezen en even denk ik eraan om even buiten te gaan roken,, maar dan valt mijn blik op Remi en Damon. Ik grijns lichtjes en loop naar hen toe, waar ik mijn hand op Remi's onderrug leg. 'Hey hey' grijns ik.


    El Diablo.

    Naam:Rhainnon Winter Solece.


    Live as if you will die tomorrow, learn as if you will live forever"
    |Student Law and Criminology|

    Ik fronste terwijl ik recht in de ogen van Melvin Ryans keek, mijn docent Criminal law. Lul dat het was. Ik schreef op wat ik voor het volledige college moest doen en sloot mijn schriften. Niet dat ik bijzonder veel jokes had gemaakt, vooral foto's van de dia presentatie. Ik zuchtte tevreden terwijl ik de college zaal uitliep. Ik speelde met mijn nieuwe Star wars ketting terwijl ik door de gang liep, met een lichte bounce in de manier waarop ik liep. Toen ik Sean eenmaal zag zitten verscheen er een glimlach op mijn gezicht. Met enthousiasme liet ik mezelf op de bank naast hem vallen.
    "Heey," riep ik vrolijk, terwijl ik hem een knuffel gaf. "Ga je mee lunch halen?" vroeg ik enthousiast


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damon Tyler Johnson


    Trust me, you look perfect.



    Een zucht rolde over Damon zijn lippen toen hij tegen de muur begon aan te leunen, terwijl hij opzoek was naar zijn pak sigaretten, in zijn ongeordende schoudertas. Na een worsteling met zijn boeken wist hij eindelijk zijn pakje tevoorschijn te halen. Hij nam dan ook direct een sigaret eruit en stopte deze achter zijn oor, terwijl hij het pakje veilig in zijn jaszak stopte. Het was nu nog een kwestie van een aansteker vinden en hij kon eindelijk even tot rust komen. Het was de dag voor de nieuwe lijst en Damon had zijn keuze nog niet gemaakt. Natuurlijk zou hij Cadi erop willen hebben, want daar kon hij mee pronken bij de boys. 'Dat je tijd hebt om naar school te gaan, de dag voor de "belangrijkste dag" in de week,' klonk een vrouwelijke stem die grinnikte. Damon was nog altijd opzoek naar zijn aansteker, maar gaf de zoektocht op bij het horen van de stem. Met een verbaasde blik draaide hij zich om en een grijns betrad zijn gezicht toen hij recht in de groene ogen van een vrouw keek van zijn leeftijd. 'Remi toch," bracht Damon lachend uit, terwijl hij iets dichter bij haar ging staan. 'Tuurlijk kom ik gewoon naar school. Al is het enkel om jou weer te zien.' Een kleine grijns betrad het gezicht van de jongen waarna hij een vlugge knipoog gaf. 'Puikje?' vroeg hij vervolgens nonchalant met zijn pakje open naar haar gericht. 'Maar zo te horen ben je weer blij om mij te zien,' gaf Damon nog als late antwoord op Remi.


    Do I look like Mother Teresa?

    Remi Nevada Niven

    there is peaceful
    there is wild
    i am both at the same time

    De blonde jongen kreeg een grijns op zijn gezicht toen hij haar zag, wat haar ergens lichtelijk goed deed voelen. 'Remi toch.' Hij lachte zacht en kwam dichterbij haar staan. 'Tuurlijk kom ik gewoon naar school. Al is het enkel om jou weer te zien.'
          Remi rolde met haar ogen toen hij grijnsde en knipoogde. Het was maar goed dat hij een open relatie had met Cadi, want anders was die waarschijnlijk niet erg blij met zijn gedrag. 'Puikje?'
          Ze trok haar neus op en schudde haar hoofd. Ze rook niet graag als een schoorsteen. Het enige wat ze af en toe nam was wiet, maar dat ook niet al te vaak.
          'Maar zo te horen ben je weer blij om mij te zien.'
          Hun gesprek werd onderbroken door Cris, die zijn hand op haar onderrug legde, en zich bij hen voegde. De jongens op school hadden echt iets met in mensen (of meisjes) hun personal space komen. Gelukkig voor hen vond ze dat niet heel erg, al hing het wel van de jongen af. 'Hey hey.'
          'Hiya,' glimlachte ze. 'Hoe was je weekend?' vroeg ze hem, waarna ze haar groene kijkers weer op Damon richtte. 'Hmm, hangt er vanaf,' lachte ze zacht. 'Ik zoek eigenlijk iemand die mij kan entertainen vanavond, op een niet-seksuele manier, obviously. Maar gezien het de dag voor de vergadering van de lijst is, heb je het vast druk genoeg vanavond.' Misschien zou ze wel gewoon alleen Netflix gaan binge-watchen, hoe zielig dat ook mocht zijn.


    crap post, sorry D;




    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aidan “Sean” Adams

    Student Physiology



    ”I want to be a butterfly, than I can fly and I will fly, away from your bullshit”
    Ik grijnsde toen ik Rhain aan zag komen.
    "Heey" zei ze terwijl ze me omhelsde, ik keek grijnzend terug "ga je mee lunch halen?"
    Enthousiast stond ik op, ik wou niets liever dan lunch halen. "Graag, ik barst van de honger" ik stak mijn hand naar haar uit zoadt ze zichzelf daaraan kon optrekken. Meteen barstte de roddelkont in mij los.
    "Weet je wat ik heb gehoord? Ik hoop zo dat het niet de waarheid is, ze zeggen dat Liv een soa heeft gekregen. Als Liv dat echt heeft gedaan wat moet ik dan met haar aan? Ze blijft toch mijn zusje."
    Een beetje bedroefd keek haar aan, ik wist oprecht niet waar Liv mee bezig was, ze was mijn zusje en alles wat ze deed greep mij aan, maar als dit waar was wist ik niet meer wat ik nog voor haar kon doen.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Jake Cooper

    Student in commercial management


    "Well gurls where are you?"
    Ik grijns als Jo dankje zegt, iets wat helemaal niet nodig was. Ik pakte haar hand vast en trok haar mee het parkje in.
    "En waarom wil een jongedame als jij graag naar het park toe?" Ik streek een blonde pluk haar terug achter haar oor en keek haar toen recht in haar ogen aan. Jo had donkere bruine ogen, ik zei vroeger altijd dat ze net op een hertje leek met die ogen, ze heeft er haar koosnaampje Bambi aan over gehouden.
    Jo en ik, ik weet niet precies hoelang we elkaar al kennen, maar best lang volgens mij. Al is voor mij een jaar ook lang.
    Jojo, Bambi of Grumpy, Grumpy zo noemde ik haar als ze boos was, ik vond haar altijd schattig als ze boos of chagerijnig was, het was geweldig om Jo boos te zien.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Cristiano Elijah Santiago
    Law student || 22

    'Hiya,' glimlachte ze en ik grijns lichtjes naar haar. 'Hoe was je weekend?' vroeg ze me en ik knik eerst lichtjes. 'Was wel chill.. Feestje, en vervolgens hangover en lekker niks doen.' lach ik. 'Jouwe?' vroeg ik haar vervolgens en haal mijn hand niet weg.
    'Hmm, hangt er vanaf,' lachte ze vervolgens zacht, als een antwoord op Damon gok ik. 'Ik zoek eigenlijk iemand die mij kan entertainen vanavond, op een niet-seksuele manier, obviously. Maar gezien het de dag voor de vergadering van de lijst is, heb je het vast druk genoeg vanavond.' Ik kijk even naar haar. 'Ik kan altijd helpen... I'm very entertaining.' zeg ik en ik knipoog even snel naar haar.


    El Diablo.

    J O      W I L S O N

    "Kiss Me Darling..."


    Jake pakt mijn hand vast en trekt me mee het parkje in. "En waarom wil een jongedame als jij graag naar het park toe?" Jake stopt een pluk haar achter mijn oor en kijkt me aan, een beetje verlegen wend ik mijn blik af. "Omdat hier haast nooit iemand is" beantwoord ik zijn vraag en zucht even, "En het is best lekker weer" glimlach ik en kijk hem weer aan.
    De eerste lessen vandaag zijn niet zo belangrijk, in ieder geval niet belangrijker dan Jake. Jake is een van de belangrijkste mensen uit mijn leven. Op dit moment staat hij bovenaan mijn lijstje van belangrijkste mensen.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Blaze Milller
    Bad boys do it better


    Blaze liet zijn ogen scannend door de aula gaan, hij zag niet echt iemand van zijn vrienden dus besloot hij maar eens een rondje te doen door de school, op zoek naar vermaak ergens. Met zijn handen in zijn broekzakken slenterde hij nonchalant de aula weer uit. Rustig liep hij door de gangen tot hij Cadi verderop zag staan. Met een grijns op zijn gezicht liep hij op haar af "Schoonheid" knipoogde hij naar haar. Goedkeurend nam hij haar in zich op "Al nerveus voor morgen?" zijn stem had een plagende ondertoon terwijl hij deze woorden uitsprak.
          Pas toen viel het Blaze op dat ze niet alleen was, ze was met Timothy, een jongen waarvan hij wist dat hij ook voor de lijst was. "Hee Timothy" knikte Blaze naar hem ter begroeting.




    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Poppy Dalia Rhymes
    Psychology student
    I'm a nightmare dressed like a daydream.

    Op het moment dat het hoorcollege tot een eind was gekomen en studenten opstonden, merkte ik pas dat ik in gedachten verzonken was geweest. De pagina in het notitieblok dat ik voor me had liggen, was onbeschreven. Het was wel duidelijk dat ik het afgelopen uur maar weinig had opgestoken. Vluchtig pakte ik mijn spullen en propte die in mijn rugzak.
    Terwijl ik door de gang liep, kwam het onderwerp dat me tijdens het hoorcollege had afgeleid, weer naar boven. Maandag. Nog maar een dag en er zou een nieuwe lijst komen. De kisslist had me altijd bezig gehouden, maar de laatste tijd nog meer. Ik had een doel voor mezelf gesteld en dat was op de kisslist terecht komen. Op de een of andere manier werd ik enthousiast van het idee alleen al. Wanneer ik op de kisslist terecht zou komen, zou er van alles voor me veranderen. Ik zou gewaardeerd worden, ik zou de interesse van jongens wekken, meiden zouden tegen me opkijken.
    Natuurlijk wist ik dat ik redelijk populair was en ik zou mijn vrienden niet kwijt willen, maar de laatste tijd had ik het gevoel dat ik iets anders nodig had. Geprikkeld moest worden. Ik hoopte dat het de jongens die de lijst verzorgden niet ontgaan was dat ik de afgelopen tijd met meer jongens gezoend had dan ik op één hand kon tellen. Hopelijk was dat genoeg voor een plekje op de lijst.
    Ik pakte mijn telefoon uit de zak van mijn blazer en stuurde snel een appje naar een van mijn beste vrienden en een van de verantwoordelijken voor de kisslist, Damon.

    Hey lieverd! Al druk bezig met brainstormen voor de lijst? Ik ken nog wel iemand die een plekje verdient... x


    Met mijn telefoon nog in mijn hand, liep ik verder door de school. Toen ik een bekende stem hoorde, zag ik een groepje mensen staan die ik maar al te goed herkende. Cadi, een van de weinig meiden die ik een vriendin kan noemen, Timothy mijn beste vriend en Blaze, een jongen die ik graag mocht.
    'Hey guys!' zei ik enthousiast waarna ik Cadi omhelsde en Timothy en Blaze een kus op hun wang gaf. Ik liet mijn blik even op Blaze hangen en beet op mijn onderlip. Als ik het me goed herinnerde, hield hij net zo van flirten als ikzelf en ik kon niet ontkennen dat hij er goed uitzag.


    I was an angel living in the garden of evil