• The Kisslist:

    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adams
    3. Cadi
    4. Char
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo
    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain

    Het is maandag, de eerste dag van de week. Maandag, dat wil zeggen bijna dinsdag. Dinsdag, de dag waarbij alle jongens voor de lijst bij elkaar gaan zitten om de lijst te updaten. De meiden grijpen dan ook de laatste kansen aan om hoger op de lijst te klimmen of er überhaupt op te komen. De mensen die tegen de lijst zijn zullen dan ook weer alles op alles zetten om het deze keer weer te stoppen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Flyn Lucas Miller

    • Voor de lijst •

    The secrets were slowly killing him



    Ik zuchtte en sloot mijn ogen terwijl ik een diepe haal nam van mijn sigaret. Op de één of andere manier bracht die hele lijst enorm veel stress voor me mee ook al was ik een jongen en moest ik me dus eigeblijk geen zorgen maken over wat er met wie zou gebeuren etc. Toch was die lijst ook belangrijk voor mijn reputatie, ik wilde immers niet het buitenbeentje zijn en moest daarom ook wel mee doen. Op zich was ik niet echt tegen die hele lijst, maar mij zou je ook niet horen klagen moest die er niet meet zijn. Ik blies de rook uit mijn mond en besefte steeds meer hoe moe ik me eigenlijk voelde.
    Elizabeth had me een berichtje teruggestuurd.
    Alles is beter dan verveling.
    Heb je op dit moment tijd?

    Wel ze had duidelijk niet veel aan de hand. Ik vroeg me af of ze zich ergens in de buurt bevond op dit moment of niet. Ik had haar nog niet gezien maar dat kon natuurlijk ook liggen aan het feit dat ik verdomd moe was en m'n hoofdpijn nog steeds niet helemaal weg was.
    Ik heb op zich niets te doen, maar dacht eerder aan vanavond samen iets doen (;
    , stuurde ik haar terug.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 19:48 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Damon Tyler Johnson


    Trust me, you look perfect.



    Ergens had Damon het gevoel dat Remi zijn opmerking wel kon waarderen. Zijn peukje had ze afgewezen waarop de jongen enkel zijn schouders ophaalde en zijn pakje weer wegstopte in zijn jaszak. Het gesprek tussen de twee werd plots onderbroken door door de twee jaar oudere Chris, die zich bij hen voegde. 'Hey hey.' was zijn begroeting waarop Remi, 'Hiya,' antwoordde. 'Joh,' groette Damon hem met een kleine knikje. Ze stelde aan vraag aan de andere jongen, die Damon even niet meekreeg, maar al snel keek ze weer naar Damon. 'Hmm, hangt er vanaf,' lachte ze zachtjes. 'Ik zoek eigenlijk iemand die mij kan entertainen vanavond, op een niet-seksuele manier, obviously. Maar gezien het de dag voor de vergadering van de lijst is, heb je het vast druk genoeg vanavond.' Damon trok een bedenkelijk gezicht, maar voor hij kon antwoorden was Chris hem al voor. 'Ik kan altijd helpen... I'm very entertaining.' Damon moest een grijns onderdrukken bij het zien van de knipoog van Chris. Op dat moment voelde Damon zijn mobiel even trillen.
    Hey lieverd! Al druk bezig met brainstormen voor de lijst? Ik ken nog wel iemand die een plekje verdient... x

    Bij het lezen van de sms verscheen een kleine glimlach op zijn gezicht, waarna hij een berichtje begon terug te tikken.
    Hey Babe <3, druk is een groot woord, maar het blijft wel in mijn achterhoofd. Iemand die een plekje verdient? Wie dan? :p

    Na het berichtje verstuurd te hebben keek de jongen weer naar zijn twee gesprekspartners. 'Druk is een groot woord en het is maar een lijst...' Het laatste meende Damon niks van, maar een avond bij Remi zag hij wel zitten.


    Do I look like Mother Teresa?

    CHARDONNAY LOUISE ST. CLARE
    • Global Law Student •

    "Mijn nachtleven is helemaal prima, dankjewel," hoorde ik hem zeggen en een korte grinnik rolt over mijn lippen. "I'm adorable,"
          ''Maar natuurlijk schat, zeer adorable.'' Ik kijk hem kort aan en glimlach. Hij is nou eenmaal een aangename jongen om naar te kijken en ik ben niet de enige die er zo over nadenkt. Ik bedoel maar, hij is en blijft een lekker stuk om het plat te zeggen. Ik lach even om mijn eigen gedachte terwijl ik onwetend nog naar hem kijk.
          "Wel, mevrouw St. Clare, ik wist niet dat je zo'n boontje had voor Flyn," kaatst hij terug en opnieuw rolt er een amusante lach over mijn lippen. Flyn? Nah, niet echt. Daarbij waren de meeste 'relaties' die ik met jongens had, nogal platonisch. Flirten, drinken, seks. Simpel als dat. Tenzij het een interessante jongen is, maar dat zie je ook nauwelijks meer op de universiteit. Aan de ene kant nogal een shame, maar het is niet alsof ik bereid ben om een relatie aan te gaan met iemand. Over mijn lijk, althans op dit moment.
          ''Hij is schattig, cute, maar niet echt mijn type.'' zeg ik en kijk hem recht in zijn ogen aan wanneer hij mijn gezicht vastpakt. Langzaam verscheen er een grijns rond mijn lippen en voel hoe er kippenvel ontstaat als hij spreekt.
          "Gaan we deze heerlijke lichamen gebruiken," Als hij overeind gaat zitten, trek ik mezelf op met wat moeite en plaats mezelf op zijn schoot. "Of doen we iets anders? Voor ik in slaap val." Ik prik hem in zijn wang als hij gaapt en kantel mijn hoofd.
          ''Schattig, maar ik wil wel de sexy kant weer van je zien.'' zeg ik droogjes en speel wat met zijn shirt. ''Just saying.. De bijna dagelijks work out..'' mompel ik zacht en druk mijn lippen in zijn nek, waarna ik mijn mond weer bij zijn oor breng. ''Of had je iets anders in gedachten?'' fluister ik, zo verleidelijk mogelijk als ik kon. Wat waarschijnlijk hard mislukte.


    'Love is the biggest scam of them all.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Annelise Lilly Darnaut

    19 jaar | student Engelse taal


    Ik zat al aan het kleine tafeltje, mijn jas netjes over de stoel gedrapeerd en mijn tas naast mijn voeten. Ik hoefde niet eens lang te wachten, of ik zag Rozelyn het koffiehuis binnengaan. Ik zwaaide voorzichtig en glimlachte toen ze me zag.
          "Hee lieverd," groette ik haar. Ik was opgestaan en kuste haar wang. Vervolgens vroeg ik wat ze wilde hebben.
          "Zullen we ook een taartje delen?" vroeg ik, me al verheugend op het chocoladegebakje dat ik in de vitrine had zien staan.
          Ik wachtte haar antwoord af, voor ik naar de kassa liep om onze bestelling door te geven. Het meisje achter de toonbank vertelde mij dat ze het zou brengen en met een glimlach keerde ik terug naar ons tafeltje.
          "Hoe was je weekend?"



    "For the kingdom, the power, and the glory are yours
    now and for ever. Amen."


    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 19:35 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik pas dit nog aan haha maar zit even te knoeien met m'n opmaak dus don't mind me, ik kom er wel uit

    Matthew Austin Parker

    • Tegen de lijst •

    I didn't believe in magic until I met you


    Ik vloekte terwijl ik zo snel mogelijk mijn rugzak zocht om mijn boeken er in te steken. Eén van die boeken gooide ik er ook meteen terug uit. Die les had ik ondertussen toch al gemist, dus het was ook niet meer echt de moeite om die mee te sleuren. Waarom had ik ook door mijn wekker heen geslapen? Eén ding stond vast, ik ging mijn wekker vanaf nu op het maximum volume instellen en meerdere wekkers zetten zodat er zeker niet nog eens door zou slapen. Ik hoopte maar dat er iemand in de aula zo vriendelijk geweest was om die les op te nemen en vooral om die opname met me te delen.
    Zo snel ik kon greep ik mijn schoenen om deze aan mijn voeten te doen passen maar dat ging zo snel dat mijn rechtervoet al gauw terechtkwam in mijn linkerschoen. Daar ging mijn effectieve manier om schoenen aan te doen, nu was ik nog meer tijd kwijt. Langs de andere kant, mooie mensen kwamen altijd te laat toch. Ik lachte eens met m'n eigen grap en zorgde er voor dat ik zo snel mogelijk kon vertrekken naar school.
    Daar aangekomen, besefte ik dat ik nog niets gegeten had en geloof me het voelde echt niet fijn om zowel ontbijt als middageten te moeten missen, hoewel ik in dat tweede nog wat verandering kon brengen. Mmh een heerlijk broodje smos dat zou me zo smaken. Met mijn hoofd half in de wolken wandelde ik de universiteit terug buiten om op zoek te gaan naar een broodjeszaak. Ik botste tegen wat mensen, aan wie ik me ook meteen verontschuldigde, al zei ik er bij dat ze het moesten begrijpen dat mensen met een hongerige ziel niet meer goed konden opletten.
    'Hé weet er trouwens iemand iemand een broodjeszaak zijn?', riep ik misschien wat luid, maar het was hopelijk wel efficiënt.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 20:06 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    lilangel schreef:
    Rozelyn Fay Johnson



    Toen ik het koffiehuis binnenliep keek ik rond of ik Annelise zag, al gauw had ik haar gespot en zwaaide ik naar haar terug. Snel liep ik naar haar toe en drukte ik ook een kus op haar wang.
          "Hee schat" groette ik haar terug terwijl ik mijn tas op de grond liet zakken.
          "Hmm, goede vraag, doe maar een moccachino" antwoord ik op haar vraag wat ik wilde hebben. De meeste mensen die ik kende vonden het maar niks, koffie met cacao erdoor, maar ik vond het echt het einde.
          Grijnzend keek ik haar aan toen ik haar vraag hoorde of ik een taartje wilde delen "Natuurlijk wil ik een taartje delen! Taart en Rozelyn is the perfect match!" Als Annelise wegloopt om onze bestelling door te geven laat ik me op een van de stoelen zakken. Niet veel later keerde Annelise weer terug.
          "Ik heb echt zo'n druk weekend gehad. Zaterdag ochtend/middag had ik danswedstrijd, dus eigenlijk de hele dag weggeweest. 's avonds had ik een house warming van een nicht en zondag kerk ofcourse en daarna huiswerk".
          Ik keek op toen een meisje onze bestelling op de tafel neer zette en glimlachte naar haar. Daarna richtte ik mijn aandacht weer op Annelise. "En hoe was jouw weekend?" vraag ik geïnteresseerd.





    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Remi Nevada Niven

    there is peaceful
    there is wild
    i am both at the same time

    Remi hoopte maar voor Cris dat Annelise er niet zo aan zou komen. Ze was er vrij zeker van dat zij er niet zo blij mee zijn wanneer ze haar vriendje zo dichtbij een ander meisje zag staan. Stiekem vroeg ze zich sowieso af hoe Cris met de situatie omging, gezien hij op de middelbare nogal een hoog libido had, en ze gokte eigenlijk dat Annelise niet voor het huwelijk met iemand in bed zou denken. Het waren haar zaken verder niet, maar ze was er wel gewoon nieuwsgierig naar.
          'Ik kan altijd helpen... I'm very entertaining,' antwoordde Cris vervolgens op haar vraag, wat gepaard ging met een knipoog.
          'Ik denk dat jij en ik een ander idee in ons hoofd hebben van entertaining,' lachte Remi zachtjes, waarna ze haar tong naar hem uitstak.
          'Druk is een groot woord en het is maar een lijst...'
          Een sarcastisch gegrinnik verliet haar lippen. 'Mag je liegen van je moeder, Damon? Zonder die lijst zouden jullie heren heel wat lastiger aan jullie trekken komen, dus het is vast niet een "maar" voor je. Maar goed, dat beschouw ik als een "ja", dus je kunt,' Remi tikte kort met haar vinger tegen zijn mobiel, 'degene die je aan het sms'en bent vertellen dat je vanavond niet kunt.' Ze glimlachte er wat onschuldig bij, waarna ze naar Cris keek. 'Same goes for you.'



    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 4:39 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cristiano Elijah Santiago
    Law student || 22

    'Ik denk dat jij en ik een ander idee in ons hoofd hebben van entertaining,' lachte Remi zachtjes en ik grijns even. 'Als jij daar zin in hebt love, mag je het altijd zeggen.' zeg ik met een zelfverzekerde grijns. 'Druk is een groot woord en het is maar een lijst...' antwoordde Damon even na mij. 'Mag je liegen van je moeder, Damon? Zonder die lijst zouden jullie heren heel wat lastiger aan jullie trekken komen, dus het is vast niet een "maar" voor je. Maar goed, dat beschouw ik als een "ja", dus je kunt,' zegt Remi. 'Pfff, zo moeilijk is het niet hoor.' zeg ik rustig maar kan het niet laten even te pruilen. Toen voelde ik haar blik op mij branden en ik kijk even naar haar. 'Same goes for you.' mijn pruillipje veranderd weer in een grijns. 'Kijk, dat maakt gelijk heel mijn dag weer goed.' grijns ik en plaats een kus op haar hoofd, waarna ik met mijn vrije hand even haar haar door de war haal.
    Even pak ik mijn telefoon en open het gesprek met Annelise.
    Vanavond gaat echt niet uitkomen baby, I'm sorry... Ik maak het goed met je, k? Diner ergens deze week? Love you x

    Ik stuur het korte berichtje naar haar en stop mijn telefoon al snel weer weg.


    El Diablo.

    Damon Tyler Johnson


    Trust me, you look perfect.



    'Ik denk dat jij en ik een ander idee in ons hoofd hebben van entertaining,' had Remi gezegd met een zacht lachje naar Chris. Damon vond het vreselijk dat deze meid niet voor the Kisslist was. Een sarcastisch gegrinnik verliet haar lippen, waarna ze zich weer focuste op Damon. 'Mag je liegen van je moeder, Damon Zonder die lijst zouden jullie heren heel wat lastiger aan jullie trekken komen, dus het is vast niet een "maar" voor je.' Damon probeerde een grijns te onderdrukken. Remi had hem door en dat wist hij maar al te goed, maar hij genoot er gewoon van. 'Maar goed, dat beschouw ik als een "ja", dus je kunt,' Damon keek naar zijn mobiel, die net door Remi kort werd aangetikt. 'degene die je aan het sms'en bent vertellen dat je vanavond niet kunt.' Een bredere grijns verscheen op zijn gezicht, waarna hij zijn mobiel wegstopte in zijn zak. Damon vond het wel jammer dat Chris ook was uitgenodigd, maar het was tenminste een begin bij Remi. 'Dan zie ik je vanavond,' met zijn hand onder haar kin draaide hij haar gezicht naar zich toe, waarna hij een kus op haar wang drukte. 'See ya,' Met een simpele schouderklopje nam hij afscheid van Chris en liep Damon de school uit om zijn peukje te kunnen roken, maar net toen hij zijn peuk wilde aansteken merkte hij dat hij zijn aansteker weer kwijt was, maar gelukkig zag hij Flyn verderop staan. Flyn was niet een persoon waar Damon goed bevriend was, maar ze konden wel overweg met elkaar en Flyn zou hoogstwaarschijnlijk wel een vuurtje hebben voor hem. 'Hey, heb jij soms een vuurtje?' vroeg Damon, terwijl hij zijn peuk vanachter zijn oor pakte. 'Al een idee voor de lijst, btw?'


    Do I look like Mother Teresa?

    Noah Arthur Graves
    MR. KISS MY PRETTY ASS

    Aanleiding tot smut, maar nog geen eigenlijke smut.





    "Schattig, maar ik wil wel de sexy kant weer van je zien," antwoordde Char op zijn vraag. Haar vinger prikte in zijn wang en hij glimlachte. Al snel veranderde de speelse sfeer naar een ander soort speels. "Just saying.. De bijna dagelijks work out." Ze mompelde, waardoor hij moeite had om haar te verstaan. Hij had echter geen moeite om te begrijpen waar ze op doelde, want het volgende moment voelde hij haar lippen tegen zijn hals. Noah's bloedtoevoer begon echter de andere kant op te stromen.
          "Of had je iets anders in gedachten?"[/b] fluisterde ze hem toe, op haar eigen, verleidelijke manier. Dat was één van de dingen waarom hij vaker naar haar terug kwam dan bij andere meisjes. De seks was niet alleen fantastisch, het was tegelijk ook nog eens hilarisch bij momenten.
          "Ik? Ik heb helemaal niets in gedachten," antwoordde hij, terwijl hij zijn gezicht naar haar toe draaide. Met een glimlach boog hij zich naar haar toe en zoende haar wang, nog geen millimeter naast haar mondhoek.
          "Leef je uit," mompelde hij.


    I know looks aren't everything, but I have them,
    just in case.

    Als dit te veel ORPG wordt naar iemand z'n goesting, feel free to interrupt.


    Mhm?

    Excuses voor layout en korte post, mobiel :')

    REMI NIVEN
    Het verbaasde haar dat de jongens er zo makkelijk mee akkoord gingen. Ze hadden net zo goed een avond met een meisje voor de lijst kunnen spenderen, wat sowieso seks zou bevatten. Ze hoopte dat het een goed tekeb was dat ze schijnbaar liever met haar iets gingen doen. Ze zag het ook wel als een goed teken dat ze nooit op de lijst kwam. Tenminste, ze had altijd duidelijk aangegeven dat ze er niet op wilde, wanneer ze met ern jongen voor de lijst sliep. Ze hoopte dat het was omdat ze respect voor haar hadden, en niet omdat ze slecht in bed was.
    Remi keek Damon even na en focuste toen haar aandacht op Cristian. 'En, hoe gaat het tussen jou en Annelise. Vindt ze hrt wel goed als je zomaar dingrn met willekeurige meisjes gaat doen?' Na deze woorden maakte ze zijn donkere haren in de war. 'Die kreeg je nog terug,' grijnste ze.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elizabeth Watson
    "Sick of all these People Talking..."


    Op dagen zoals deze moet je altijd oppassen wat je zegt. Een verkeerde opmerking en je reputatie is verpest. Erg vervelend. Veel meisjes, en jongens natuurlijk, veranderen hierdoor. Op de negatieve manier. Ik ben zelf ook wel veranderd. Niet zo veel, voor mijn gevoel, maar zeker niet niets. Was hetgene wat ik tegen Flyn zei wel goed? Straks was het een domme opmerking! Als mijn mobiel weer trilt pak ik hem meteen uit mijn zak en lees het bericht.
    Ik heb op zich niets te doen, maar dacht eerder aan vanavond samen iets doen (;

    Ik zucht even, gelukkig, hij wou nog wel wat doen, vanavond nog wel. Ik heb een domme opmerking gemaakt over nu, maar hij wil nog wel iets doen.
    Ik vind vanavond goed, waar spreken we af?

    Schrijf ik terug, even goed kijken of het geen domme opmerking was, nee, hoop ik.
    Ik klik op verzenden en wacht af.


    When you see me, I'm not here

    Jake Cooper

    Student in commercial management


    "Well gurls where are you?"
    "Omdat hier haast nooit iemand is en het is best lekker weer" antwoorde ze. Ik lachte naar haar en slaakte vanbinnen een zucht. Het was inderdaad een mooie dag, ochtend eigenlijk. Ik legde mijn arm om haar schouder heen en liep verder het parkje in.
    "Maak je je druk om die Kisslist? Het blijft maar een lijst, dat weet je toch? Maar als je er perse op wil blijven staan zal ik kijken wat ik voor je kan doen, al heb ik je liever helemaal voor mezelf" ik trok mijn lippen op in een scheve grijns. Ik nam plaats op een houten bankje en wachtte tot ze naast me kwam zitten.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    J O      W I L S O N

    "Kiss Me Darling..."


    Jake lachte even, legde een arm om mijn schouder heen en liep verder het parkje in. De geur van buitenlucht kon je ruiken, gek, maar het heeft een geur. Een soort geur van vrijheid.
    "Maak je je druk om die Kisslist? Het blijft maar een lijst, dat weet je toch? Maar als je er perse op wil blijven staan zal ik kijken wat ik voor je kan doen, al heb ik je liever helemaal voor mezelf" een glimlach komt op mijn gezicht en ik ga naast Jake zitten.
    "Ik maak me een klein beetje druk..." zucht ik, "Als je me kan helpen, graag." zeg ik wat zachter en kijk hem aan, "Dat zou lief van je zijn." ga ik verder, "Maar je bent ook lief..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Cristiano Elijah Santiago
    Law student || 22

    Ik keek Damon even na en keerde me toen wat meer naar Remi. 'En, hoe gaat het tussen jou en Annelise. Vindt ze het wel goed als je zomaar dingen met willekeurige meisjes gaat doen?' vroeg ze me. Ik wil net antwoorden als ze mijn haar door de war haalt. Een actie waardoor voor een kort moment mijn pruillipje weer terug komt. Het meteen weeg goed doen doe ik echter niet. 'Die kreeg je nog terug,' grijnsde ze. Ik lach zachtjes en knik. 'Goed punt...' gaf ik toe en rek me even uit.
    'En tussen ons zit het wel goed, I guess..' zeg ik op een nonchalante toon en ik grijnsals ik wat naar haar toe leun. 'Besides... Jij bent geen willekeurig meisje sweetheart..' zeg ik en ik geef haar een speelse knipoog. 'Dat weet je toch wel?' fluister ik en ik glimlach even, waarna ik een snelle kus op haar hoofd plaats en weer terug leun. Ik kijk even om me heen. 'Nou... Zeg alsjeblieft dat je met me mee gaat voor eten. I'm starving and lonely.' zeg ik en kijk haar even aan met puppy ogen, al kan ik het niet laten om al snel weer speels te grijnzen als normaal.


    El Diablo.