• The Kisslist:

    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adams
    3. Cadi
    4. Char
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo
    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain

    Het is maandag, de eerste dag van de week. Maandag, dat wil zeggen bijna dinsdag. Dinsdag, de dag waarbij alle jongens voor de lijst bij elkaar gaan zitten om de lijst te updaten. De meiden grijpen dan ook de laatste kansen aan om hoger op de lijst te klimmen of er überhaupt op te komen. De mensen die tegen de lijst zijn zullen dan ook weer alles op alles zetten om het deze keer weer te stoppen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Damon Tyler Johnson


    Trust me, you look perfect.



    'Rhain heeft inderdaad veel potentieel om hoger op de lijst te komen, alleen moet ze dat nog wel bewijzen natuurlijk'., zei Flyn. Damon knikte instemmend naar hem. Damon had van de andere jongens wel een paar verhalen over haar gehoord, maar geen van deze verhalen geloofde Damon. Rhain was zo terughoudend als hij bij haar in de buurt was. Wat best gek was, want Damons charmes waren meesterlijk, nouja meestal dan. Er volgde een korte stilt nadat Damon zijn gedachte over Remi had geuit. 'Remi is inderdaad niet mis', klonk Flyn's zijn stem, die de stilte verbrak. Hierdoor focuste Damon zich weer op de jongen in plaats van de lucht. Toch trok Damon kort een verbaasde blik. Was Flyn het niet met hem eens? Zo klonk het althans wel. 'Ik bedoel ze is een mooie verschijning en is ook wel vriendelijk en zo, maar hé het is niet omdat ze tegen de lijst is dat ze onbereikbaar is toch?', Na die uitspraak verscheen er toch een korte glimlach op het gezicht van Damon. 'Remi is zeker niet verkeerd, maar weet niet of Cadi het op prijs stelt als ik voor iemand ga die niet op de lijst staat,' Damon nam een flinke hijs van zijn peuk en zuchtte daarna diep. 'Cadi en ik zijn makkelijk qua onze relaties, maar er zijn toch wel grenzen, begrijp je?' Damons ogen werden groter, toen Flyn met het idee kwam om een feestje te geven. Het liefst zou hij vanavond het feestje willen geven om zijn keuze voor The Kisslist te kunnen maken, maar er waren struggels. Vanavond zou hij naar Remi gaan, maar Cris zou er ook zijn. 'Een feestje zou inderdaad niet verkeerd zijn Flyn,' Damon gaf hem een zachte stoot tegen zijn schouder. 'Ik mag jou manier van denken wel,'


    Do I look like Mother Teresa?

    CHANTAL      SOPHIE      DAWSON

    20 jaar | studente geneeskunde, 3e jaar



    Ik zit naast Lucy op mijn telefoon een spelletje te spelen als ik opeens merk dat het al best laat is. 'Ik ga Melaina even zoeken tot morgen,' zeg ik. Ik sta op en loop weg. 'Waar zou ze toch kunnen zijn,' mompel ik en loop met een aardig hard tempo door de gangen heen. Geen spoor van Melaina en ook niet van andere studenten. Ik loop zo nog even door tot ik iemand zie zitten op een best comfortabele stoel lijkt mij. Als hij zich toevallig omdraait zie ik wie het is. 'Hallo Christiano, wat leuk om je weer eens te zien,' zeg ik met we stem waar het sarcasme vanaf druipt.



    Damon Tyler Johnson


    Trust me, you look perfect.



    Het zweet droop van zijn voorhoofd af, terwijl hij met zijn vuisten tegen de boksbal aanbleef slaan. De woeden die in hem zat moest naar buiten en wel meteen. Damon gaf nog een flinke stoot tegen de boksbal aan, waarna hij zichzelf tegen de muur aan naar beneden liet glijden en zijn gezicht verborg in zijn handen. 'Joh Dam,' Damon negeerde het geroep, maar Fernado, de eigenaar van de sportschool kwam al dichter naar hem toegelopen. 'Damon, gaat het?' Ruw duwde Damon Fernado weg, toen deze een hand op zijn schouder legde. 'Kan niet beter, ben weer op de markt,' mompelde Damon enkel waarna hij richting de kleedkamer liep. Daar aangekomen sloeg hij met zijn vuist tegen de muur, waardoor zijn knokkels begonnen te bloeden. Echter negeerde hij dit, waarna hij zich vervolgens begon om te kleden.Terwijl de jongen, die vol woeden zat, de sportschool uitliep bedacht hij zich dat hij vanavond met Remi had afgesproken. Dit kwam eigenlijk wel goed uit waardoor hij even zijn gedachten kon verzetten. Remi was de juiste persoon om nu als gezelschap te hebben. Misschien had Damon nu eindelijk een kans bij Remi omdat hij weer single was. 'Stomme lijst, stelletje hoeren,' mompelde Damon terwijl hij richting huis liep. Damon twijfelde wat hij met zijn visie op de lijst zou moeten doen. Was hij nog steeds voor of tegen? Eén ding was zeker, Cadi moest van die lijst verdwijnen.

    Na zichzelf thuis te hebben opgefrist liep Damon direct door naar Remi. Uit de voorraadkast had hij snel wat popcorn en chips gepakt en klopte aan bij Remi . Even schudde hij zijn hoofd om zijn aandacht volledig op de chick te richten waarmee hij had afgesproken. Echter nam Damon zich voor om nog nikste vertellen over zijn status die veranderd was. Damon klopte nogmaals op de deur, terwijl hij een hand door zijn haar streek en een glimlach opzetten.


    Do I look like Mother Teresa?

    Cristiano Elijah Santiago
    Law student || 22

    Ik verveelde me dood en ik had geen idee wat ik moest doen. Ik kan nog ergens een meisje scoren, al is de kans dat iemand van de lijst nog over is erg klein. Alhoewel.. Ik had ook nog Remi. Waar Damon ook zou zijn... Lastig lastig... Ik zucht even en pak mijn telefoon, waarna ik mijn gesprek met Annalise open. Ondertussen neem ik ook nog een slok van de alcoholische drank in mijn handen. Whiskey.
    Babyyyyyy, ik mis je :c x

    Ik stuur het korte berichtje snel naar haar en wanneer ik opkijk zie ik Chantal, waarna een brede grijns op mijn lippen krult. 'Hallo Christiano, wat leuk om je weer eens te zien,' zegt ze sarcastisch en ik plaats mijn hand op mijn hart. 'Auch... Het klinkt anders niet zo hot stuff.' zeg ik en lach zachtjes. 'Kan ik je helpen? Of kan jij mij helpen?' grijns ik plagend en knipoog even.


    El Diablo.

    CHANTAL      SOPHIE      DAWSON

    20 jaar | studente geneeskunde, 3e jaar



    Hij grijnst als hij me ziet. 'Auch... Het klinkt anders niet zo hot stuff,' zegt hij en lacht zachtjes, onderwijl heeft hij zijn hand op zijn hart gelegd. 'Ach hou je mond man,' mompel ik, meer in mijzelf dan dat ik het echt zeg. 'Kan ik je helpen? Of kan jij mij helpen?' zegt hij plagend en knipoogt naar me. 'Waar zou iemand zoals jij nou hulp bij nodig hebben?' vraag ik sarcastisch.
    Dan valt mij oog op de drank die hij vast heeft, waarschijnlijk alcohol. Wat het precies is voor een drank weet ik niet. Ik ben niet zo'n drank liefhebber.



    Cristiano Elijah Santiago
    Law student || 22

    'Ach hou je mond man,' mompelt ze en mijn wenkbrauw schiet even uitdagend omhoog. Ik neem nog een slok van mijn drankje en merk dat dat meteen de laatste is. 'Waar zou iemand zoals jij nou hulp bij nodig hebben?' vraagt ze sarcastisch en ik haal mijn schouders op, terwijl ik mijn glas weer vol schenk. 'Hmh... We kunnen wat lol hebben no?' grijns ik en leun wat naar haar toe. Mijn wenkbrauw hou ik ietwat uitdagend omhoog terwijl een brede grijns mijn lippen siert. 'Of ben je nog onschuldig hot stuff..'


    El Diablo.

    CHANTAL      SOPHIE      DAWSON

    20 jaar | studente geneeskunde, 3e jaar



    Hij schent zijn glas weer vol en ik vraag me echt af hoe je dat vol kan houden. 'Hmh... We kunnen wat lol hebben no?' grijnst hij. Ik wil antwoorden, maar hij leunt wat meer naar me toe, wat er voor zorgt dat ik mijn mond hou. Hij grijnst nog breder. 'Of ben je nog onschuldig hot stuff..'
    Ik zucht diep. Ik kan wel raden waar dit naartoe gaat. 'Nou Chris ik zeg nooit nee tegen wat lol hebben,' grijns ik en wacht op zijn reactie en antwoord.



    JAKE       COOPER

    "Waarom weer tot zo laat? Dan ben je weer de hele avond weg.." ik kijk haar grijnzend aan, ze wist heel goed waarom maar ik vond het een leuk verhaal om te vertellen en ze vroeg er echt om.
    "Nou als je het verhaal dan weer wilt horen" grap ik. "Je weet wel de club waar ik altijd heen ging, nou ik vond dat de barman het drinken te sloom maakte en dus sprong ik achter de bar. Vrolijk was ik alle drankjes aan het maken toen de eigenaar naar me toe kwam en me een baan aanbood, eentje die ik met gretige armen aannam, gezien ik mijn studiekosten aan mijn ouders moet terug betalen." eindig ik mijn verhaal.
    Ik sta op van het bankje en gooi mijn sigaret op de grond waarna ik er met mijn voet op ga staan. Ik steek mijn arm naar Jo uit en wacht tot ze deze aanpakt.
    "Ik ga het mooiste meisje van de school niet te laat laten komen omdat ze zo graag met mijn omhangt" grijns ik naar Jo terwijl ik met de autosleutels zwaai. Het leek me een mooie tijd om ons weer onder de andere leerlingen te mengen, Jo had nu al enkele uren gemist en te veel naar mijn mening.




    A girl just wants to find that guy, who will prove to her, that they aren't all the same. But all of you are just stupid.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 15:38 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Jo      Wilson

    "Kiss Me Darling..."


    "Nou als je het verhaal dan weer wilt horen" ik kijk hem grijnzend aan, duh, geweldig verhaal! "Je weet wel de club waar ik altijd heen ging, nou ik vond dat de barman het drinken te sloom maakte en dus sprong ik achter de bar. Vrolijk was ik alle drankjes aan het maken toen de eigenaar naar me toe kwam en me een baan aanbood, eentje die ik met gretige armen aannam, gezien ik mijn studiekosten aan mijn ouders moet terug betalen." ik klap plagerig in mijn handen, "Wat goed van je"
    Jake staat op, gooit zijn sigaret op de grond en steekt zijn arm uit. "Ik ga het mooiste meisje van de school niet te laat laten komen omdat ze zo graag met mijn omhangt" ik grinnik en sta met een beetje tegenzin op om zijn arm vast te pakken, "Maar ik wil niet naar school" zeg ik zeurderig en kijk hem lichtelijk grijnzend aan.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 16:10 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JAKE       COOPER


    "Maar ik wil niet naar school" zei ze met een zeurderig stemmetje. Grijnzend draaide ik me naar haar om mijn autosleutels tussen twee vingers houdend. Vrolijk rammelde ik ermee, we zouden naar school gaan ik moest nog een enkeling spreken.
    "Jammer dan. We moet gaan kom!" Ik liep bij haar weg naar de auto toe, ze zou me waarschijnlijk wel volgen net zoals ze meestal deed. Begrijp me niet verkeerd Jo was een schatje maar wel aanhankelijk wat ik zelf wel prettig vond, gezien het feit in graag de leiding nam in alles.
    Ik stopte de autosleutels in mijn auto en wachtte nog enkele minuten op Jo.


    A girl just wants to find that guy, who will prove to her, that they aren't all the same. But all of you are just stupid.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."