• The Kisslist:

    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adams
    3. Cadi
    4. Char
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo
    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain

    Het is maandag, de eerste dag van de week. Maandag, dat wil zeggen bijna dinsdag. Dinsdag, de dag waarbij alle jongens voor de lijst bij elkaar gaan zitten om de lijst te updaten. De meiden grijpen dan ook de laatste kansen aan om hoger op de lijst te klimmen of er überhaupt op te komen. De mensen die tegen de lijst zijn zullen dan ook weer alles op alles zetten om het deze keer weer te stoppen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    CHANTAL      SOPHIE      DAWSON

    20 jaar | studente geneeskunde



    "Ik had niets anders van je verwacht hoor," zegt ze plagend. "Al iemand op het oog om naar bed te nemen voor vanavond of vanmiddag al? Want ik heb er al een paar voor het oog," Er verschijnt een grijns op mijn gezicht. Melaina is een van de weinige mensen die zoiets kunnen zeggen zonder dat ik boos word. "Ik denk dat je het antwoord zelf wel kan bedenken." Zeg ik grijnzend. "Natuurlijk ga ik vanmiddag al met iemand naar bed. Ik wil wel mijn reputatie als hoer kunnen behouden hoor." Voeg ik er lachend aan toe. Ze haalt een pakje met chocoladekoekjes uit haar tas. "Want some?" Vraagt ze terwijl ze het pakje naar mij reikt. "Nee dank je ik hoef het niet." Zeg ik. "Dus wat zullen we doen." Vraag ik, na even rond gekeken te hebben.



    Remi Nevada Niven

    there is peaceful
    there is wild
    i am both at the same time

    Remi had zin om 's avonds iets te gaan doen met iemand, maar ze wist dat er niet veel van zou komen, gezien het maandag was, en dat betekende dat de volgende dag de nieuwe Kisslist bekend werd. Of zoals ze hetzelf liever noemde de "no brains"-list. Waarschijnlijk zou het merendeel van de jongens zich die avond laten entertainen door meisjes die hoger op de lijst wilden staan. Ze kon er nog steeds niet met haar hoofd bijkomen waarom iemand in godsnaam op die lijst zou willen staan. Ze was all for female empowerment, maar als iemand door zulk gedrag een hoer genoemd werd dan tsja, dan was het in haar ogen gewoon verdiend. Al betekende dat niet dat ze de jongens die er aan mee werkten niet een stel hoeren vond. Die waren net zo erg, alleen slimmer omdat het voor hen niet voor de hele wereld bekend werd gemaakt wie die week met de meeste meisjes het bed had gedeeld. Al betwijfelde ze of sommige dat erg zouden vinden. Sommigen schepten maar al te graag op met wie ze hadden gerollebold. Zelf had ze geen interesse in weten wie waar op de lijst stond, maar op een één of andere manier kwam ze er toch altijd wel achter.
          Haar groene kijkers vielen op een blond stel lokken en ze stapte op Damon af. 'Dat je tijd hebt om naar school te gaan, de dag voor de "belangrijkste dag" in de week,' grinnikte ze.




    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CHARDONNAY LOUISE ST. CLARE
    • Global Law •

    Met mijn mok thee in mijn ene hand en het boek in mijn andere hand zit ik op de bank. Het is dat ik een hoorcollege had 's ochtends, dus was het nogal onmogelijk voor me om even uit te slapen maar daarvoor is het nu al te laat. Dus een boek lezen is zeer ontspannend, zeker als het niet een boek is die je verplicht voor school moet lezen. Ik duw mijn schoenen uit en ben helemaal in het boek opgeslokt. Dat is het heerlijke van lezen; in een andere wereld terecht komen.
          Ik kijk echter op wanneer er wordt geklopt op mijn deur en al snel komt Noah mijn kamer binnen. Een brede glimlach siert mijn lippen en plaats mijn hoofd op zijn schoot als hij eenmaal naast me zit. Echter doe ik even een buikspieroefening en doe een halve sit up zodat ik korte kus op zijn lippen kan drukken. Het is wel altijd gezellig met hem, niet alleen de casual hook ups, maar ook gewoon de tijd die we zo samen spenderen.
          ''En, hoe gaat het met mijn favoriete irritante man?'' plaag ik en flash hem een grijns. ''Over die lijst trouwens.. Enige kans dat je me gewoon op de vierde plaats kan houden? Vind het wel prima zo, je zou maar nummer één zijn.'' Lach ik en doe mijn ogen dicht. ''Hoe is nummer één? Goed? Of gewoon een slet?''


    'Love is the biggest scam of them all.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lucy Julia Williams
    19 jaar//Dierengeneeskunde




    Het is morgen weer zo ver, de dag dat de nieuwe lijst word bekendgemaakt. Ik snap nog steeds niet waarom sommig mensen dit willen doen. Ik zou dit zelf nooit doen, waarom ga je met andere jongens naar bed? Zodat je boven aan een dom lijstje kan staan en wat als je boven aan staat, dan gebeurd er niks, je staat gewoon bovenaan. Ik loop naar mijn kluisje en stop de boeken die ik nu niet nodig heb erin. Ik pak mijn telefoon en stuur een berichtje naar Chantal.

    Hey Chantal,
    Kan ik naar je toe komen? Ik heb zin om te kletsen.


    Ik stop mijn telefoon in mijn broekzak en kijk dan in de spiegel die in mijn kluisje zit. Alles zit nog goed, niet dat ik me daar zo druk over maak, maar als alles door de war zit ziet het er ook niet uit. Ik doe mijn kluisje weer dicht en stop de sleutel terug in mijn tas.

    Aidan “Sean” Adams

    Student Physiology



    ”I want to be a butterfly, than I can fly and I will fly, away from your bullshit”
    Het schoolgebouw dat hoog boven me uitstak was maar al te vertrouwd, het was het Adams college. De school waar ik en vele andere leerlingen op zaten. Ik opende de deuren en stopte even in de aula, de lijst stond daar als altijd te pronken en er stonden enkele leerlingen omheen. Ik snapte werkelijk waar niet wat er zo bijzonder aan die lijst was. Ik bedoel behalve dat er namen op stonden van meiden die naar mijn idee nogal de slet uit hingen, overigens de jongens die er aan meededen ook waren hoor. Ik snapte het nut gewoon niet van de lijst, niet dat ik dit ooit zou zeggen. Ik was een allemansvriend en probeerde dit zo te houden.
    Zodra ik de lijst had gezien draaide ik me om en ging op zoek naar Rhain, ik zou op een bankje tegenover de ingang op haar wachten en dat was dus wat ik deed. Ik plofte neer op de bank en zocht vast op waar ik dadelijk les had, ik was zeer slecht met roosters, iedere dag stond ik wel weer ergens voor een verkeerd lokaal. Ik glimlachte bij de gedachten, het was echt iets wat alleen een sukkel als ik kon overkomen. Nu vond ik op tijd komen best belangrijk en wierp ik dus een snelle blik op mijn horloge, waar bleef Rhain toch?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 19:17 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Elizabeth Watson
    "Sick of all these People Talking..."


    Ik gooi mijn tas op de grond en leun tegen een van de vele schoolmuren aan. Wat een dag, maandag! Het moet maandag gebeuren, dinsdag is de uitslag en dan woensdag tot vrijdag wat flirten en dingen, weekend feesten en maandag de spetter. Tenminste, soms, ik zie meestal wel hoe het gaat. Hoeveel zin ik heb in mensen. Natuurlijk zou ik wel graag op de lijst blijven staan!
    Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en kijk of ik nog wat appjes heb gekregen, niets, ook niet raar want ik heb een half uur geleden nog gekeken. Ik scrol langzaam door mijn contacten heen, wie zou ik appen? Mijn blik blijft rusten op een naam, Flynn. Zou ik hem gewoon een appje sturen? Wat kan er mis gaan?
    Hi Flynn!
    Ik verveel me een beetje dus ik dacht, ik stuur een appje.
    x Elizabeth

    Ik klik op verzenden en kijk ondertussen rustig om me heen.


    When you see me, I'm not here

    Blaze Milller
    Bad boys do it better


    Nadat Blaze zijn auto op slot had gezet stak hij een sigaret aan. Een lichte grijns speelde om zijn lippen terwijl hij het plein over keek. Langzaam liep hij naar de ingang van de school. Terwijl hij zijn sigaret rookte bekeek hij de dames die langs hem heen liepen het school gebouw in of uit. Zodra zijn sigaret op was gooide hij hem op de grond en met zijn voet trapte hij hem uit. Met een grijns liep hij de school in, richting de aula. Hij was wel benieuwd hoeveel meiden er om de lijst heen zouden rondhanden, hopend dat ze morgen hoger zouden staan, of er überhaupt op zouden staan. En hoeveel meiden opzoek waren naar een laatste kans hoger op de lijst te komen. Hij liet zijn handen in de zakken van zijn broek glijden terwijl hij de aula in slenterde naar zijn vaste tafel.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 14:37 ]


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Noah Arthur Graves
    MR. KISS MY PRETTY ASS




    Noah glimlachte. Char had hem nauwelijks de kans gegeven om zich goed te zetten, maar erg vond hij het niet. Nadat ze hem een kus had gegeven, zakte ze weer en hij wat meer opzij. Hij lag op zijn zij, met zijn hoofd op haar dij, terwijl dat van haar tegen zijn benen leunde en zijn hand met haar haren speelde.
          ''En, hoe gaat het met mijn favoriete irritante man?'' grijnsde ze vrolijk naar hem. Hij gaf haar een plagende tik op de neus terug en haalde zijn vrije schouder op.
          "Gaat wel. Nog niet veel gedaan vandaag," antwoordde hij. In het weekend was hij naar enkele feestjes gegaan, maar niet heel erg lang omdat hij zich door een moeilijker hoofdstuk wilde worstelen. Zijn reputatie was stevig genoeg om niet altijd overal tot de vroege ochtenduurtjes te blijven, en dat vond hij prima zo.
          ''Over die lijst trouwens.. Enige kans dat je me gewoon op de vierde plaats kan houden? Vind het wel prima zo, je zou maar nummer één zijn," lachte ze voor hij kon vragen hoe het met haar ging. Hij glimlachte en mompelde dat hij het ging proberen. Waarschijnlijk zou het hem wel lukken, want hij had best een degelijke invloed op de rangorde.
          ''Hoe is nummer één? Goed? Of gewoon een slet?"
          "Mhm," antwoordde Noah bedenkend. Hij dacht even na, voor hij antwoordt gaf. "Ik heb eigenlijk geen idee. Ze is mijn type niet en er is enkele maanden geleden een epidemie van schaamluis geweest waarbij haar naam me net iets te vaak werd genoemd. Ik geloof niet dat ik haar ooit echt beter heb leren kennen, of toch niet nuchter." Noah grijnsde, ook al had ze haar ogen gesloten. Zijn hand ging nog steeds zachtjes door haar haren, terwijl hij zijn hoofd wat verplaatste.
          "Ik vind nummer vier wel leuk, though."


    Mhm?

    Annelise Lilly Darnaut

    19 jaar | student Engelse taal


    Ik zag de jongeman even twijfelen, dus vleidde ik mijn hoofd tegen zijn schouder aan en sloeg mijn armen om zijn middel.
          "Als het niet uitkomt, moet je dat gewoon zeggen, gekkie."
          Ik glimlachte en keek hem aan.
          "Je weet wel, vader-en-moederissues."
          Ik keek op mijn horloge. Stress daalde op mij neer.
          "Ow nee! Ik had afgesproken met Rozelyn, ik moet gauw gaan." Ik drukte een kus op zijn wang, pakte mijn tas steviger vast en snelde de aula uit.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Rozelyn Fay Johnson



    Met lichtelijke moeite had ik me vanochtend uit bed weten te slepen. Het was een druk weekend geweest en het liefst was ik nog wat langer blijven liggen, maar helaas was het alweer maandag. Na mijn dagelijkse rondje hardlopen had ik een douche genomen, me aangekleed en was ik richting school gegaan. Mijn fiets zet ik in de fietsenstalling en de sleutel laat ik in mijn tas glijden. Mijn staart schudt ik naar achter terwijl ik de school in loop. Een blik op mijn mobiel vertelt me dat ik iets aan de late kant was voor mijn koffie date met Annelise, maar dat zou ze me wel vergeven besloot ik. Mijn tas hang ik goed over mijn schouder terwijl ik mijn weg baan door de school naar de koffiebar.






    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Melaina Middlemans



    I'm not here for your entertainment"

    Ik moet lachen als Chantal net zo Sacarstisch reageert als wat ik deed.
    "Ja, iedereen wilt natuurlijk zo'n reputatie!" zeg ik lachend "ik neem straks gewoon de eerste jongen en doe hem voor de eerste college begint,". Wanneer Chantal de koekjes afwijst grijns ik.
    "Je weet niet wat je mist," zeg ik terwijl ik nog een koekje in mijn mond stop ik maak een overdreven kreun geluid "chocolade en koekjes blijven een hemelse combinatie net zoals aardbeien met Nutella." Chantal vraagt waar we naar toe kunnen gaan waarop ik doe alsof ik erg nadenk.
    "We kunnen ergens wat drinken halen," zeg ik "ik ben mijn drinken thuis vergeten en ik wil niet dat mijn mond een woestijn word,".


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    CHARDONNAY LOUISE ST. CLARE
    • Global Law Student •

    Ik voel een tik op mijn neus en lach zachtjes. "Gaat wel. Nog niet veel gedaan vandaag," antwoordt hij en ik knik kort, genietend van zijn vingers door mijn haar. Dat heb ik altijd wel een fijn gevoel gevonden als iemand dat deed. Mijn haar is trouwens gegroeid, nu ik het zo inspecteerde. Het kwam nu tot ongeveer mijn borsten, een jaartje nadat ik het tot mijn schouders had afgeknipt.
          "Mhm," Ik keek hem kort aan, maar sloot daarna mijn ogen weer. "Ik heb eigenlijk geen idee. Ze is mijn type niet en er is enkele maanden geleden een epidemie van schaamluis geweest waarbij haar naam me net iets te vaak werd genoemd. Ik geloof niet dat ik haar ooit echt beter heb leren kennen, of toch niet nuchter." Ik kan het niet helpen om even hardop te lachen. De Kisslist is voornamelijk om gewoon mijn reputatie hoger te houden, dan alleen maar als een slet gezien te worden. Daarbij begonnen de mannen je te zien als vlees, een uitdaging om je in hun bed te krijgen en dat had ik liever niet. Gewoon voor de lol. Om mijn reputatie hoog te houden.
          ''Wat heerlijk,'' lach ik. ''Ben ik even blij dat ik haar niet ben, om eerlijk te zijn.'' Ik lig wat dichter tegen hem aan en zucht even gelukzalig, dit lag perfect voor mijn gevoel. ''Wat een wild nachtleven heb jij toch, Mr. Graves.'' mompel ik sarcastisch.
          ''Ik vind nummer vier wel leuk, though.'' Ik open mijn ogen en kijk hem grijnzend aan. Ik prik hem in zijn buik en plof daarna weer neer.
    tab] ''Cute, hoor.'' zeg ik, met de nadruk op 'cute'. ''Die gast met die krullen, weet je, bruine ogen en een hemels lichaam is ook niet slecht. Wel oké, denk ik.''


    'Love is the biggest scam of them all.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam: Timothy Louis Queen.


    "I like how History is made of fact and fiction at the same time"
    |Student History|

    Cadi liep vol tegen me aan en begon zo karakteristiek als ze kon naar me te snauwen totdat ze me zag. Haar vriend Damon zag ik zo snel niet, of nja vriend. Ik wist niet of ik een open relatie een open relatie kon noemen, maar ik lag er niet wakker over.
    "Hi Cay, rustig aan hoor, " lachte ik. "hoe kan ik nou ooit boos of geïrriteerd van jou raken?"
    Cadi was een geval apart, maar wel een aantrekkelijk geval apart en haar temperament maakte het voor mij persoonlijk alleen maar beter.
    "Eindigde jouw college niet een half uur geleden? Of heb je nog meer te doen vandaag?" vroeg ik terwijl ik een scheve glimlach op mijn gezicht toverde en casual tegen een muurtje aanleunde. Ik stak mijn handen in mijn zakken en liet mijn blik over Cadi heen glijden. Ja, zij zou morgen ook nog wel op de lijst staan - zou ik daar niet voor zorgen zou Damon dat wel doen voor zover ik wist.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 20:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jake Cooper

    Student in commercial management


    "Well gurls where are you?"
    Hey Jay,
    In het park misschien? Het is daar nooit zo druk.
    Ik hoop natuurlijk wel dat ik op het lijstje blijf maar je hebt gelijk, het is maar een lijstje.
    Love you!

    Ik grijnsde toen ik haar berichtje las, echter pas nadat ze bij me in de auto was gestapt en een kus op mijn wang had geduwd.
    "Hey" zei ze "leuk weekend gehad?"
    "Ja veel feestjes" grijnsde ik. "Jij?"
    Jake reed verder naar het park om daar vervolgens te stoppen, hij had besloten gewoon de eerste paar uurtjes gewoon te skippen. Dan kon hij zijn tijd beter doorbrengen met een mooie en lieve dame, een dame met de naam Jo.
    "Dus het park, dat betekent dat jij ook een paar uurtjes skipt of heb je geen les?"
    Ik stapte uit de auto en liep naar de kant van Jo toe, als een echte gentlemen hield ik voor haar de autodeur open en wachtte tot ze uitstapte.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 17:40 ]