• The Kisslist:

    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adams
    3. Cadi
    4. Char
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo
    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain

    Het is maandag, de eerste dag van de week. Maandag, dat wil zeggen bijna dinsdag. Dinsdag, de dag waarbij alle jongens voor de lijst bij elkaar gaan zitten om de lijst te updaten. De meiden grijpen dan ook de laatste kansen aan om hoger op de lijst te klimmen of er überhaupt op te komen. De mensen die tegen de lijst zijn zullen dan ook weer alles op alles zetten om het deze keer weer te stoppen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lilly_Potter schreef:
    (...)

    Nu wel eerst stond hij bij rollentopics


    Oops, dat komt ervan als je Quizlet en een film kijken met je vriendin tegelijker tijd doet😅


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Melaina Middlemans



    'Roses are red, violets are blue, I have five fingers and the third one is for you'

    Het is maandag en inmiddels kom ik aan op school. Morgen wordt het sowieso een chaos als ik aankom. Dan hebben de jongens de volgende editie van de lijst en vele meiden willen daar persé opstaan. Ik snap niet heel erg goed waarom hun er zo graag op willen staan, maar ik laat ze met plezier hun gang gaan. Idem dito voor de jongens die daaraan meewerken. Ik geef het toe, ik heb soms met jongens geslapen die de lijst maken, maar ik doe het enkel voor de plezier en niet voor een plek op een lijst. Ik loop direct richting mijn kluisje, die redelijk in de buurt van de aula staat. Ik gooi daar meteen alle spullen in die ik nog niet nodig heb. Daarna bekijk ik mezelf in het zeer kleine spiegeltje die ik aan de binnenkant van mijn kluisje zit. Ik zie al meteen dat mijn lippenstift bijgewerkt moet worden, wat ik dus meteen doe. Daarna spuit ik nog mijn standaard luchtje op. Wanneer ik vind dat ik er goed genoeg uitzie om überhaupt serieus genomen te worden, doe ik het kluisje dicht. Ik pak mijn telefoon, die overigens geen nieuwe berichten heeft ontvangen en ik besluit om Chantal een bericht te sturen.

    Hi Chantal,
    Ook zo zin in morgen? Wordt vast lekker chaotisch met de lijst,


    Daarna doe ik mijn telefoon in mijn zwarte, leren rugzak en kijk ik een beetje in de menigte.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    CHARDONNAY LOUISE ST. CLARE

    Ik glimlach kort naar een paar mensen die ik tegen kom in de gangen en praat even met een paar vage vrienden van me. Het is maandag, één van de meest zenuwslopende dagen van de week om eerlijk te zijn. Morgen is het dinsdag en dan wordt de lijst gerangeerd, maar ik weet überhaupt niet wat ik nog kan doen. Voor mijn gevoel ben ik al met genoeg jongens naar bed geweest deze week. Maar misschien kan ik mijn kans nog grijpen vandaag, misschien.
          Ik zucht en ga naar mijn eigen kamer. Gelukkig was het - soort van - opgeruimd en kon ik normaal op mijn eigen bank zitten. Met wat moeite strek ik me uit en pak mijn boek The Great Gatsby erbij en mijn telefoon. Ik open mijn chat met Noah en typ een berichtje naar hem.

    >> Mijn kamer? Je jas ligt hier nog geloof ik


    Ik lach zachtjes en doe mijn telefoon weg. We weten beiden dat het gewoon een smoes is om hem hier naartoe te laten gaan.


    'Love is the biggest scam of them all.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    CHANTAL      SOPHIE      DAWSON

    20 jaar | studente geneeskunde



    Het is maandag. Morgen komt de nieuwe lijst weer eens. Het is dan echt een chaos, veel meiden willen op die lijst komen. Ik niet, ja misschien wel maar hoe je op de lijst kunt komen vind ik echt gewoon onzin. Je gaat toch niet met iemand naar bed om op de lijst te komen staan? Wie is er nou zo gek om dat te doen? Ik niet in elk geval.
    Ik loop snel naar mijn kluisje toe. Nu nog even naar de sleutel zoeken. Waar is die ******* sleutel nou weer gebleven? Ik zal hem toch niet weer kwijt zijn toch? Zuchtend loop ik terug en gris snel mijn sleutels van de grond. Als ik mijn kluisje open heb dump ik alle boeken die ik niet nodig heb er in. Ik heb even geen zin om het op te ruimen. Als ik mijn telefoon zie trillen pak ik hem. Het is van Melaina.

    Hi Chantal,
    Ook zo zin in morgen? Wordt vast lekker chaotisch met de lijst.


    Ik zucht en typ een berichtje terug.

    Hey Melaina,
    Ja ik heb heel erg zin in morgen! De lijst komt weer en ik sta vast heel hoog! Ik vind het echt zo spannend.
    Waar ben je nu? Dan kom ik naar je toe.



    Cristiano Elijah Santiago
    Law student || 22

    Met een brede grijns liep ik binnen. Kin lichtjes geheven en een langzame maar sterke pas. Het was weer een geweldige week geweest en er is dan ook veel om morgen te bespreken. Even werp ik een blik op de lijst en grinnik zachtjes, voor ik weer verder loop. Op zoek naar een bekend gezicht. Ik zou pas over een uur college hebben, als het niet langer is. Verderop zie ik een bekende bos blonde lokken en mijn grijns veranderd langzaam in een glimlach. Ik loop naar Annalise toe en sla mijn armen om haar middel van achter. 'Well well... Goedemorgen prinses.' glimlach ik en druk een kus op haar hoofd. 'Hoe is het love?'


    El Diablo.

    Annelise Lilly Darnaut

    19 jaar | student Engelse taal


    Bij het voelen van de warme armen van Chris, sluit ik genietend mijn ogen. Zijn zelfverzekerde koosnamen laten mij licht voelen, alsof ik zweef tussen bloemen en roze linten. Deze man had mijn hart gestolen en ik was blij dat hij het was.
          Ik giechelde, drukte een kusje op zijn hand en keek naar hem op.
          "Goed, jij bent er nu." Ik sloeg mijn oogleden neer.
          "Mag ik vanavond bij jou eten?"
          Ik had geen zin om alleen op mijn kamer te zitten, en om zomaar bij mijn ouders langs te gaan, was de situatie niet naar. Ze zouden waarschijnlijk al gegeten hebben en zeggen dat ik het zelf mocht gaan regelen. Om dan aan de drank te gaan en daarna nog de stad in te gaan.
          "Ik wil niet alleen zijn vanavond," legde ik uit met een pruillipje.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Cristiano Elijah Santiago
    Law student || 22

    "Goed, jij bent er nu." Ik lach zachtjes en trek een beetje terug, waarna ik kort over haar wang streel. "Mag ik vanavond bij jou eten?" vroeg ze me vervolgens. "Ik wil niet alleen zijn vanavond," legde ze niet lang erna uit. Even twijfel ik, al laat ik dit niet zien. Het was de laatste dag voor de lijst weer vernieuwd wordt, waardoor de dames extra veel doen. Ergens wil ik dit niet missen. Ik kijk weer naar Annalise en knik. 'Tuurlijk, geen probleem..' zeg ik en glimlach even. Ik druk een zachte kus op haar lippen en sla dan mijn arm om haar heen, voor ik weer langzaam verder lees. 'Wat is er dan vanavond?' vraag ik haar maar ik hou mijn blik vooruit gericht.


    El Diablo.

    Noah Arthur Graves
    MR. KISS MY PRETTY ASS




    Hij sloeg net een pagina om, toen zijn gsm ergens in de kamer begon te trillen. Noah's concentratie verdween meteen en hij schrok recht. Zijn notities gleden van zijn opgetrokken knieën op de grond en hij vloekte. Hij had die voormiddag geen les en nam van de gelegenheid gebruik om wat te herhalen. Hij mocht dan wel niets hebben met de honderden nerds die hier rondliepen, dat betekende niet dat hij zelf niets voor school ging doen. Hoe sneller hij zijn diploma had, hoe sneller hij op zichzelf kon gaan wonen.
          Lichtelijk geïrriteerd stond hij op en zocht naar het ding dat hij ergens onder een stapel sportspullen had horen trillen. Toen hij het eindelijk gevonden had en het berichtje opende, verdween zijn irritatie.
         
    >> Mijn kamer? Je jas ligt hier nog geloof ik

    Noah ging onbewust eens met zijn hand door zijn haar en blikte op de notities die nu verspreid onder zijn bed lagen. Hij twijfelde, maar niet voor lang. Tenslotte lag hij al voor op schema en morgen zou de lijst vernieuwd worden. Niet dat het hem echt zo veel kon schelen wie er op stond, zolang ze zijn type maar waren, maar hij wist zo ook dat zijn jas hoogstwaarschijnlijk niet bij Char lag. Of misschien wel, maar dat zouden ze allebei al snel vergeten.
          Hij greep snel naar een - andere? - jas, trok die aan en ging zijn kamer uit. Vijf minuten later stond hij voor die van Chardonnay en klopte hij op de deur, voor hij binnenkwam.
          "Hé, darling!" groette hij haar, zodra hij haar op de bank had gespot. Hij zwierde zijn jas uit en plofte naast haar neer.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 15:36 ]


    Mhm?

    Melaina Middlemans



    I'm not here for your entertainment"

    Ik staar voor een moment in het rond. Sommige mensen begroeten me voor een tel en vertrekken daarna, anderen negeren mij compleet. Na een minuut of vijf hoor ik mijn telefoon. Ik haal mijn telefoon haastig uit mijn tas en ik zie al gauw dat ik een nieuw bericht van Chantal heb ontvangen.

    Hey Melaina,
    Ja ik heb heel erg zin in morgen! De lijst komt weer en ik sta vast heel hoog! Ik vind het echt zo spannend.
    Waar ben je nu? Dan kom ik naar je toe.


    Glimlachend log ik om daarna gauw een antwoord te versturen want ja, continu mensen raar aankijken heeft ook weinig nut en plezier.

    Ik had al verwacht dat jij staat te popelen om nummer één te worden. Wie wilt dat nou niet? Dat soort roem wilt iedereen. Om jouw vraag te beantwoorden, ik sta bij mijn kluisje een beetje rond te hangen. Ik neem wel aan dat je weet waar mijn kluisje is. At least, ik hoop het.

    See you soon



    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CHANTAL      SOPHIE      DAWSON

    20 jaar | studente geneeskunde



    Ik doe mijn telefoon in mijn zak en kijk of ik nog ergens een bekend gezicht zie. Dan voel ik mijn telefoon weer. Ik heb weer een nieuw bericht van Melaina ontvangen.

    Ik had al verwacht dat jij staat te popelen om nummer één te worden. Wie wilt dat nou niet? Dat soort roem wilt iedereen. Om jouw vraag te beantwoorden, ik sta bij mijn kluisje een beetje rond te hangen. Ik neem wel aan dat je weet waar mijn kluisje is. At least, ik hoop het.

    See you soon


    Ik glimlach en loop naar haar kluisje. Tot ik vlak achter haar sta. Ze staat met haar rug naar me toe.
    "Hey Melaina." Zeg ik. "Ik weet heus wel waar je kluisje is hoor." Vervolg ik. En kijk even om me heen of er geen andere mensen zijn.
    "En natuurlijk sta ik morgen op de lijst en wel op nummer 1. Want natuurlijk wil ik populair zijn en met iedereen naar bed gaan om hoog op de lijst te komen." Zeg ik met een stem waar het sarcasme vanaf druipt. "Ik neem aan dat jij ook staat te popelen om de lijst te zien?" Zeg ik met die zelfde stem.



    Melaina Middlemans



    " I bet you think that I am soft and sweet"

    Ik doe mijn kluisje even open om te checken of mijn haar er een beetje normaal uitzie. Gelukkig zie ik er niet uit als een schaap dus daar kan ik zeker mee leven. Ik hoef namelijk geen plek te verdedigen op de onnozele lijst. Ik zie er voor iemand die zich goed verzorgd er niet al te slecht uit, maar ik besteed veel minder tijd aan mijn kleding dan de meiden die graag op de lijst willen.
    "Het Melaina," hoor ik Chantal zeggen waardoor ik een tel eventjes schrik vanwege het feit dat ik erg geconcentreerd was met naar de gang staren. "Ik weet heus wel waar je kluisje is hoor,". Ik glimlach.
    "Natuurlijk weet ik dat," zeg ik vervolgens "Het was gewoon voor de zekerheid,". Ik draai me om naar Chantal en weer glimlach ik. We zijn beiden goed bevriend. Zij is tegen de lijst. Doordat ik erg neutraal ben over de lijst kunnen we vaak licht grappen over hoe de rest zich uitslooft voor een hoger plekje.
    "En natuurlijk sta ik morgen op de lijst en wel op nummer één. Want natuurlijk wil ik populair zijn en met iedereen naar bed gaan om hoog op de lijst te komen," zegt Chantal vervolgens met haar toontje die ze enkel gebruikt als ze iets met heel veel sacarsme zegt.
    "Ik had niets anders van je verwacht hoor," zeg ik plagend "Al iemand op het oog om naar bed te nemen voor vanavond of vanmiddag al? Want ik heb er al een paar voor het oog,". Ik haal uit mijn tas een voorverpakte chocoladekoekje die ik in mijn mond stop.
    "Want some?" vraag ik terwijl ik het pakje naar haar reik.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    MT

    Jake Cooper

    Student in commercial management


    "Well gurls where are you?"
    Grijnzend stond ik op, maandag, ondanks het de eerste dag van de week is is het absoluut mijn favoriete dag. Het is de dag voor the Kisslist, de dag waarop vele meiden nog hun laatste zet speelde om hoger op de lijst te komen. Na maandag was dinsdag mijn favoriete dag, de dag waarop altijd iets van paniek was. Iedereen wil weten wie nog op de lijst staat, wie er hoger op is gekomen en wie er vanaf is. Ik grinnikte bij de gedachte en schoot in mijn kleding. Ik pakte mijn telefoon op en stuurde Jo snel een bericht.

    Hee Jojo,
    Waar zullen we straks afspreken wil je nog even zien en je hoeft je niet druk te maken over die lijst hoor, het blijft maar een lijstje.
    Xx


    Ik stopte mijn telefoon in mijn tas en sprong in mijn auto, een matzwarte lamborghini, alles waar ik als kind van droomde. Ik reed naar Jo's huis om haar daar op te pikken, iets wat vrijwel iedere dag deed. Ik toeterde twee keer en wachtte tot ze naar buiten kwam.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 17:30 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    J O      W I L S O N

    "Kiss Me Darling..."


    Ik open mijn ogen geïrriteerd als ik de wekker hoor, daar ging het weekend weer, zomaar voorbij. Ik voel me nog steeds moe van het feestje op zaterdag. Langzaam stap ik uit bed, mijn kamer is al voorverwarmd, ik heb altijd de verwarming aanstaan, niet te hoog natuurlijk, maar zo blijft het lekker warm. Langzaam loop ik naar de spiegel waar ik schrik, mijn wallen! Dat moet meteen weggewerkt worden! Het is maandag, de dag voor dinsdag, de dag voor de nieuwe Kisslist. Snel was ik mijn hoofd en gooi er een hoop make up overheen. Als ik vind dat het goed genoeg is kleed ik mezelf aan.
    Hee Jojo,
    Waar zullen we straks afspreken wil je nog even zien en je hoeft je niet druk te maken over die lijst hoor, het blijft maar een lijstje;).
    Xx

    Ik glimlach even, hij was zo anders dan de meeste jongens op school die voor de Kisslist waren, tenminste, dat denk ik, ik ken niet iedereen even goed.
    Hey Jay,
    In het park misschien? Het is daar nooit zo druk.
    Ik hoop natuurlijk wel dat ik op het lijstje blijf maar je hebt gelijk, het is maar een lijstje.
    Love you!

    Ik kijk voor de laatste keer in de spiegel, doe mijn jas en schoenen aan en pak snel een appel van het aanrecht en stop die in mijn tas, op dat moment hoor ik een auto die twee keer toetert. "Ik ga!" roep ik door het huis, geen idee of er iemand is, en loop naar buiten.
    Ik zie Jake zitten en zwaai even, "Hey!" zeg ik als ik naast hem zit in de auto en geef hem een kus op zijn wang, "Leuk weekend gehad?"

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 18:47 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]