• Hoi hoi,

    Zoals jullie misschien wel in mijn banner-aanvraag-topic hebben gezien, wil ik de volgende maand voor mijzelf gaan beginnen als freelance redacteur. Omdat ik mij grotendeel wil richten op schrijvers die hun boek in eigen beheer willen uitgeven, wil ik ook een beetje aandacht besteden aan het ontwerpen van een cover. Ik wil met mijn prijzen laag blijven en betaalbare professionals zijn schaars, terwijl ik vind dat best een aantal covermakers hier niet voor die kwaliteit onderdoen.

    Dus ik dacht: waarom niet een samenwerking aangaan met een paar Q’ers die het leuk vinden om ietsje te verdienen met het maken van hun covers? Ik wil graag hooguit vijf mensen ‘aanbieden’ op mijn site, dus als hier meer mensen interesse in hebben dan zal ik hier een selectie in maken. Ik kan absoluut niet garanderen dat er iemand interesse heeft, maar niet geschoten is altijd mis, toch? Het zou dan de bedoeling zijn dat jullie een stukje over jezelf en je expertise schrijven, met vier covers die je al eens hebt gemaakt als voorbeeld. In eerste instantie nemen mensen met interesse contact met mij op en dan zal ik jullie met elkaar in contact brengen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou het wel heel leuk vinden, maar ik heb geen idee of ik daar goed genoeg voor zou zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Ik zou het wel heel leuk vinden, maar ik heb geen idee of ik daar goed genoeg voor zou zijn.

    Eeeh ja. Niet zo bescheiden doen haha. Ik hou van jouw covers.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    (...)
    Eeeh ja. Niet zo bescheiden doen haha. Ik hou van jouw covers.


    Haha thanks, oké, nou dan bied ik mijn diensten zeker aan ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Gosh dat lijkt me zo gaaf. Zou dat betekenen dat we ook stocks moeten kopen/copyrightvrije afbeeldingen moeten gebruiken?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ja, jullie moeten wel rechtenvrije afbeeldingen gebruiken. Als de auteur stockmateriaal wil kopen is dat natuurlijk ook prima, maar die kosten liggen natuurlijk bij hem of haar (tenzij je het zelf wilt betalen en daarmee een hoger tarief vraagt :'P).


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeh, even een MT. (:


    Credendo Vides

    Wow, het lijkt mij echt super leuk om dit te doen, maar ik ben te bang om te falen en dat het niet goed genoeg is haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Wow, het lijkt mij echt super leuk om dit te doen, maar ik ben te bang om te falen en dat het niet goed genoeg is haha.

    Nou, mooie covers maak je sowieso, dus daar hoef je niet over in te zitten. Bovendien zou een auteur uit vijf mensen kiezen en als hij dan voor jou kiest naar aanleiding van je voorbeeldcovers dan geeft het je vast al wat meer zelfvertrouwen. Dan spreekt jouw stijl hem/haar in elk geval aan.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit lijkt me echt supervet. Dus ik wil mezelf eigenlijk heel graag aanbieden.

    Navigator schreef:
    (...)
    Nou, mooie covers maak je sowieso, dus daar hoef je niet over in te zitten. Bovendien zou een auteur uit vijf mensen kiezen en als hij dan voor jou kiest naar aanleiding van je voorbeeldcovers dan geeft het je vast al wat meer zelfvertrouwen. Dan spreekt jouw stijl hem/haar in elk geval aan.^^

    Dat is waar (: het lijkt mij wel super gaaf om te doen, maar moet ik eerst iets opsturen of zo en ga je dan kiezen?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Waarschijnlijk wel. Er zijn er nu vijf, dus even afwachten of er nog meer bij komen. (:
    Maar je kunt sowieso alvast vier afbeeldingen uitkiezen als je wilt. (:

    Ik wilde overigens 10% commissie over het bedrag vragen, omdat ik de website moet betalen, de dingen op de website moet zetten (en bijhouden) en tussen beide groepen bemiddel. Dus als je dat niet fair vindt of dat om een andere reden niet wil, dan is dat handig om je dat van te voren te realiseren. ^^

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 11:37 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    Waarschijnlijk wel. Er zijn er nu vijf, dus even afwachten of er nog meer bij komen. (:
    Maar je kunt sowieso alvast vier afbeeldingen uitkiezen als je wilt. (:

    Ik wilde overigens 10% commissie over het bedrag vragen, omdat ik de website moet betalen, de dingen op de website moet zetten (en bijhouden) en tussen beide groepen bemiddel. Dus als je dat niet fair vindt of dat om een andere reden niet wil, dan is dat handig om je dat van te voren te realiseren. ^^

    Dat klinkt prima (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Goldstein schreef:
    Ik zou het wel heel leuk vinden, maar ik heb geen idee of ik daar goed genoeg voor zou zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Jouw covers ken ik niet dus daar kan ik niks over zeggen, maar een kansje is zo gewaagd, lijkt me. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben zelf niet goed in het maken van covers, maar ik wilde gewoon even zeggen dat ik dit echt een lief idee vind!


    The soul needs autumn.