• A Cursed school...

    Heatherwood Boarding School lijkt een gewone kostschool, maar het is allesbehalve gewoon. De kostschool is vervloekt. Er zitten demonen in de school, die zich voordoen als leerlingen. Maar, niet alle hoop is vervlogen, want er zijn de zogenaamde 'redders'. Dat zijn vijf meisjes en vijf jongens met magie. Zij kunnen de demonen bestrijden, maar dat is wel erg lastig.
    De demonen zijn namelijk sterker en duisterder dan men denkt...
    Zal er de redders lukken om de vloek te verbreken?


    'She is a demon!'


    Wat kan je spelen?
    Leraren: Je kunt een docent spelen. Die docent kan ook een demon zijn.
    Demon: Je zal het zo goed mogelijk proberen te verborgen te houden. Dat betekend niet dat je niet soms even een duister moment hebt...
    Redder: Jij bent één van de toen uitverkorenen om de vloek te verbreken. Maar haast je, want de demonen zijn bezig...
    Normale leerling: Jij bent een normale leerling. Misschien help je de redders, misschien heb jij wel magische objecten in jouw bezit, die de sleutel tot de redding zijn...

    Regels:

    Schoolregels:
    X. Het uniform dient elke dag gedragen te worden, maar niet in het weekend.
    X. Je mag niet het schoolterrein af zonder toestemming.
    X. Je moet kiezen tussen de activiteiten Paardrijden, lacrosse, hockey, turnen, voetbal en basketbal.
    X. Heb je een eigen paard? Die mag staan in de manege en het weiland
    X. Je mag na school elke dag in het zwembad
    X. Je respecteert je kamergenoot/kamergenote als je die hebt.
    De kamers voor de jongens en de kamers voor de meisjes.

    RPG regels:
    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Minstens honderd woorden per post.
    X. Bespreek relaties.


    Topics:



    Rollen:

    Leraren:
    Demonen
    Meisjes:
    Jo Wierda/ JoSnape
    Lila Wynter/Westwick
    Avis Cuckoo/ Holly

    Jongens:
    Redders
    Meisjes:
    Raven Black/ _Lost_
    Callista Middlemans/ Trishanakru
    "Iratus" Eaves/ Unbredictable

    Jongens:
    Puck Robin Hale/ Holly
    Normale leerlingen
    Meisjes:

    Jongens:
    Jason Dean/ Szczvr


    FC:

    Phoebe Tonkin
    Robbie Kay
    Emilia Clarke
    Kristine Froseth
    Julien Sabaud
    Alycia Debnam-Carey
    [/b]


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Normale leerling/ Redder/ Demon/ Docent:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:


    'We need to stop them before they destroy everything!'



    'This is going to be war.'

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 18:40 ]


    Never grow up, it's a trap.

    HoIIy schreef:
    (...)

    Yush

    Als jij weer een Iratus maakt, wil ik jou als vriend hoor ;-; Anders maak ik mijn zoveelste loner (En Avis nummer 3) en dat is niet de bedoeling
    Jo wil ik ook als vriend claimen maar dat kan ook weer iemand met bindingsangst dingetje worden als ik jou zo ken dus tja
    Hoeft niet ik ben melig dus ik roep random dingen hehe


    Yass IK DOE HET GEWOON! Maar dan ga ik haat wel beter uitwerken. Ik creëerde de originele Iratus in april 2016 en dat was falend + lay-outs in elkaar flansen is leuk ^-^

    Maakt me niet uit dat ik haar in een typoscript gebruik.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    UnpredictabIe schreef:
    (...)

    Yass! Wordt het Jo nummer Zoveel? Want, zo ja, dan neem ik Iratus nummer... 4, geloof ik.


    Volgens mij word ik nog bekend door mijn Jo xD
    Ja het word een Jo nummer 15


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)

    Volgens mij word ik nog bekend door mijn Jo xD
    Ja het word een Jo nummer 15


    Als je ooit een jongen maakt

    Dan uhh weet je voor welke naam en fc ik voorkeur ik heb x'D
    Nog steeds ik ben melig dus let niet op mij


    obsessive rage

    Mag ik een vrouwelijke redder met als FC Alycia Debnam-Carey?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Avis is af! (Aanpassingen kunnen nog wel komen)


    obsessive rage

    Oh ja Ava, mijn persoon heeft GEEN bindingsangst deze keer xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Oh ja Ava, mijn persoon heeft GEEN bindingsangst deze keer xD


    YES YES YES
    Nu wil ik jou dus ook als friend want jij bent ook demon en dan wij happy (cat) Hoop ik dan x'D


    obsessive rage

    HoIIy schreef:
    (...)

    YES YES YES
    Nu wil ik jou dus ook als friend want jij bent ook demon en dan wij happy (cat) Hoop ik dan x'D


    Moehaha, we zullen zien

    [TumTumTum]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)

    Volgens mij word ik nog bekend door mijn Jo xD
    Ja het word een Jo nummer 15


    Wauw 😂
    Waarschijnlijk gaat Iratus haar niet mogen want demon

    En dan Avis ook niet


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    UnpredictabIe schreef:
    (...)

    Wauw 😂
    Waarschijnlijk gaat Iratus haar niet mogen want demon

    En dan Avis ook niet


    Ja maar Avis demon, maar Avis wel bijna nooit aardige demon! Oké laat maar ze is een gemene sadist, bijna net zo erg als Val van TQG soms


    obsessive rage

    Jo       Wierda

    "Go Away! I Don't like You at all!"



    "Can you See the 'Fuck You' in my Smile?"

    INNERLIJK


    - Nieuwsgierig
    - Vrijheidsgezind
    - Fantasierijk
    - Moedig
    - Flirtig
    - Sarcastisch
    - Brutaal
    - Rebels
    - Wraakzuchtig
    - Kort lontje

    Jo is wil vaak alles weten en doet ook moeite om erachter te komen. Als ze er dan nog niet achter kan komen kan ze raar uitvallen naar iedereen die ze ziet. Zelfs al is ze niet gefrustreerd of geïrriteerd, dan doet ze ook niet erg aardig. Ze haat mensen en dan vooral kinderen, lopen ze langs mompelt Jo in zichzelf: 'Ugh, Ugh, stomme kinderen! I hate you! I hate you all!'
    Jo is erg fantasierijk en om tot rust te komen vind ze verhalen schrijven een goede manier. Al doet ze dat niet vaak meer omdat boos zijn soms best lekker voelt. Je moet Jo niet iets aandoen want dan kan je iets veel ergers terugverwachten. Laten we zeggen, 3 keer zo erg, net zoals de wet van drie.


    UITERLIJK


    Jo heeft donker bruin / zwart haar. Het gaat ver over haar schouders. De donker bruine ogen van Jo passen goed bij het haar.
    Jo is niet erg groot maar laat zichzelf wel zien waardoor niet veel mensen doorhebben dat ze wat minder lang is. Jo is niet te dik, niet te dun maar is wel erg sterk.


    GESCHIEDENIS


    Jo was altijd een zwerversmeisje geweest. Haar ouders overleden [toen ze 4 was] in een geheimzinnige brand waarvan niemand wist hoe hij aan werd gestoken. Al snel kwam Jo in een weeshuis en werd na een jaar geadopteerd. Een maand bleef ze bij deze mensen wonen toen die ook overleden in een brand. Weer kwam Jo in het weeshuis. Jo was ondertussen 6 geworden voordat ze weer werd geadopteerd. Na 2 maanden bij die mensen gewoond te hebben kregen Jo en hun ruzie waardoor er een brand ontstond. Op dat moment begreep Jo dat deze branden niet toevallig hier kwamen maar dat zij ze zelf aanstichtte. Ze vluchtte weg en kwam bij meerdere zwervers terecht. Daar heeft ze 10 jaar tussen geleefd totdat ze een oude vrouw ontmoette die meer wist over haar gave. Jo was ondertussen nogal berucht geworden door haar gave die ze steeds meer begon te gebruiken. De vrouw vertelde haar dat ze haar gave geheim moest houden en op het juiste moment moest toeslaan. Een jaar later maakte de vrouw Jo onsterfelijk, niet letterlijk, maar Jo zou niet meer ouder worden. Jo ging van school naar school om het niet op te laten vallen dat ze niet ouder zou worden. Op elke school waar ze zat gebruikte ze een anderen achternaam en liet sowieso 3 doden achter.

    "2 Words, 1 Finger..."


    RELATIES


    Vrienden | Avis
    Haat | Puck
    Haat | Iratus?


    EXTRA


    Likes | Regen | Onweer | Pijn | Moeilijkheden | Stelen | Panic! At the Disco | Supernatural | Sherlock | Doctor Who | Messen | Pistolen | Dolk | De Dood
    Dislikes | Mensen | 'Goede' mensen | Te veel gelach | Opscheppen | Zon | Licht | Blauwe ogen | Echte Liefde | Trouwen
    Activiteit | Paardrijden



    "Nobody Cares. I don't Either. No one Gives a Crap to What you Say or Do. No one Bothers about your Drama..."

    ROL




    NAAM


    Jo
    Wierda


    LEEFTIJD


    Jo is 17 jaar oud. De tijd staat stil bij haar.
    Jo word niet meer ouder en zou nu ongeveer 28 zijn.









    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 0:51 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Is ze goedgekeurd?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Wie wil?


    IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK
    Okay je snapt het wel ;D Net als Avis een gemeen persoontjes and I like it haha, maar zeg zeg houdt ze niet van blauwe ogen?! *Avis verandert spontaan van oogkleur*


    obsessive rage

    HoIIy schreef:
    (...)

    IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK
    Okay je snapt het wel ;D Net als Avis een gemeen persoontjes and I like it haha, maar zeg zeg houdt ze niet van blauwe ogen?! *Avis verandert spontaan van oogkleur*


    Haha is goed, vrienden?

    En haha, ja blauwe ogen, straalt te veel liefde uit volgens haar


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)

    Haha is goed, vrienden?

    En haha, ja blauwe ogen, straalt te veel liefde uit volgens haar


    Dan heeft ze nog geen evil Avis gezien. Phoebe zou misschien wel wat te lief zijn voor een demon, maar sshh

    EN YUSH AVIS JE HEBT VRIENDEN


    obsessive rage