• A Cursed school...

    Heatherwood Boarding School lijkt een gewone kostschool, maar het is allesbehalve gewoon. De kostschool is vervloekt. Er zitten demonen in de school, die zich voordoen als leerlingen. Maar, niet alle hoop is vervlogen, want er zijn de zogenaamde 'redders'. Dat zijn vijf meisjes en vijf jongens met magie. Zij kunnen de demonen bestrijden, maar dat is wel erg lastig.
    De demonen zijn namelijk sterker en duisterder dan men denkt...
    Zal er de redders lukken om de vloek te verbreken?


    'She is a demon!'


    Wat kan je spelen?
    Leraren: Je kunt een docent spelen. Die docent kan ook een demon zijn.
    Demon: Je zal het zo goed mogelijk proberen te verborgen te houden. Dat betekend niet dat je niet soms even een duister moment hebt...
    Redder: Jij bent één van de toen uitverkorenen om de vloek te verbreken. Maar haast je, want de demonen zijn bezig...
    Normale leerling: Jij bent een normale leerling. Misschien help je de redders, misschien heb jij wel magische objecten in jouw bezit, die de sleutel tot de redding zijn...

    Regels:

    Schoolregels:
    X. Het uniform dient elke dag gedragen te worden, maar niet in het weekend.
    X. Je mag niet het schoolterrein af zonder toestemming.
    X. Je moet kiezen tussen de activiteiten Paardrijden, lacrosse, hockey, turnen, voetbal en basketbal.
    X. Heb je een eigen paard? Die mag staan in de manege en het weiland
    X. Je mag na school elke dag in het zwembad
    X. Je respecteert je kamergenoot/kamergenote als je die hebt.
    De kamers voor de jongens en de kamers voor de meisjes.

    RPG regels:
    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Minstens honderd woorden per post.
    X. Bespreek relaties.


    Topics:



    Rollen:

    Leraren:
    Demonen
    Meisjes:
    Jo Wierda/ JoSnape
    Lila Wynter/Westwick
    Avis Cuckoo/ Holly

    Jongens:
    Redders
    Meisjes:
    Raven Black/ _Lost_
    Callista Middlemans/ Trishanakru
    "Iratus" Eaves/ Unbredictable

    Jongens:
    Puck Robin Hale/ Holly
    Normale leerlingen
    Meisjes:

    Jongens:
    Jason Dean/ Szczvr


    FC:

    Phoebe Tonkin
    Robbie Kay
    Emilia Clarke
    Kristine Froseth
    Julien Sabaud
    Alycia Debnam-Carey
    [/b]


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Normale leerling/ Redder/ Demon/ Docent:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:


    'We need to stop them before they destroy everything!'



    'This is going to be war.'

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 18:40 ]


    Never grow up, it's a trap.

    HoIIy schreef:
    (...)

    Sshhh je hebt me exposed! En uh ik gebruik bijna altijd Georgie Henley alleen heeft die blauwe ogen :'D Je kan op angeldust.faceclaimdirectory.com of zo kijken?

    :Y)


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    HoIIy schreef:
    (...)

    Yush

    Als jij weer een Iratus maakt, wil ik jou als vriend hoor ;-; Anders maak ik mijn zoveelste loner (En Avis nummer 3) en dat is niet de bedoeling
    Jo wil ik ook als vriend claimen maar dat kan ook weer iemand met bindingsangst dingetje worden als ik jou zo ken dus tja
    Hoeft niet ik ben melig dus ik roep random dingen hehe

    JAJAJA *ziet veel te laat deze reactie, of dan tenminste de inhoud* Maar hoe, Iratus is een Redder, hmm... Whaha ze gaat zich heel sneaky als demon voordoen.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    P U C K      R O B I N      H A L E
    ,,Life is a game, you can be a player or a toy.''
    R      e      d      d      e      r



    ,,I hate time, when you want it to fly you can't give it wings, and you can't take that wings away when you need to.''

          N A A M     
    Naam Puck Robin Hale, meestal gewoon Puck genoemd.
    Betekenis Puck betekent letterlijk "kleine boef", en dat past zeker bij hem. Robin betekent "briljant", waar vooral hijzelf wel van overtuigd lijkt te zijn dat dat zo is. De betekenis van Hale boeit hem niks, dus dat laat hij op betekenisloos, zelfs al bestaat er wel eentje.
    Afkomst Puck is Schots, dat kan je ook wel aan zijn accent horen.


          R E L A T I E S     
    Familie Hiermee heeft Puck niet zo'n hele goede band. Hij heeft een klein broertje, Kay van 13, waar hij eigenlijk heel veel van houdt, maar het nooit echt zegt of laat weten. Zijn moeder, Margaret, is eigenlijk altijd in de stress en wil dat nog wel eens op haar gezin uiten. Puck verwijt haar er dan ook van dat zijn vader waar hij wel een goede band mee had, Ethan, weg is gelopen. Daarom is Puck ook nooit thuis, en zo wel heeft hij zichzelf in zijn kamer opgesloten, te vinden.
    Vrienden Puck kan het best vinden met Iratus.
    Liefde Puck wil hier niets van weten. Hij heeft wel eens een vriendin gehad, maar lang hield hij dat niet vol. Hij is er gewoon niet zo mee bezig, zelfs al wordt hij binnenkort volwassen, is het voor hem gewoon te serieus of zo.


          V E R L E D E N     
    Verleden Puck heeft eigenlijk een redelijk normaal leven geleid tot nu toe, alleen verliep zijn thuissituatie niet zo lekker. Zijn moeder was erg vaak gestresst en kreeg door haar nukkige gedrag vaak ruzie met Puck's vader. Eigenlijk was Ethan, Puck's vader, de enige waar Puck erg goed mee op kon schieten. Ethan vertelde vaak verhalen en leek er zelf ook van overtuigd te zijn dat we in een soort verhalenwereld zitten, met demonen en demonenjagers. Puck geloofde dat later niet echt meer zo, maar toch was hij er kapot van toen zijn vader wegliep van huis door de ruzies, hierdoor is het ook niet echt meer goed gekomen tussen Puck en zijn moeder. Verder was Pucks leven vrij normaal.




    ,,It doesn't really matter,
    Good, evil. Right or wrong, sane or insane.
    It is all, and it doesn't matter or you like it or not,
    a      r o l e p l a y .
    ''
          I N N E R L I J K     
    Positieve eigenschappen
          Grappig
          Moedig
          Empathisch
          Filosofisch
          Slim
          Charmant
    Negatieve eigenschappen
          Brutaal
          Eigenwijs/Koppig
          Sadistisch
          Onhandig
          Denkt teveel na
          Irritant
          Arrogant

    Puck is als je hem ontmoet een vrolijke, sociale jongen met een goed gevoel voor humor. Brutaal en soms een beetje irritant is hij dan weer wel, voornamelijk tegen volwassenen. Als je jonger of even oud bent is hij meestal wel oké. Als je hem beter leert kennen, zal je ook ontdekken dat hij extreem sadistisch kan zijn en het leuk vindt onrust te veroorzaken, wat soms wel een griezelige omslag kan zijn, gezien de meestal wel aardige jongen soms echt in een pestkop met misschien wel psychopaatachtige trekjes kan veranderen. Ook is Puck heel slecht in mensen vergeven, ook als hij echt om je geeft kan hij lang een wrok blijven koesteren. Daarbij denkt hij veel teveel na over dingen, wat hem spontaan van mening kan laten veranderen, en dan zal zijn antwoord op de vraag waarom, "Ik heb nagedacht" zijn, wat echt frustrerend kan zijn.

          U I T E R L I J K     
    FC: Robbie Kay
    Gezicht Puck heeft echt het typische gezicht van een faerie. Een beetje schele groene ogen die soms vriendelijk met zijn mond mee grijnzen, maar je even goed kunnen uitlachen of soms ook kunnen verrot schelden zonder dat hij dan ook maar een woord gezegd heeft. Hij heeft een klein beetje een wipneus en altijd grijnzende lippen. Soms slaat die grijns om in een gepijnigde grimas of een wat mildere glimlach, maar meestal kan je zijn redelijk witte tanden wel zien. Of omdat hij lacht, of omdat hij bezig is met zijn grootste hobby: Praten. Pucks gezicht is nogal sprekend, hij doet vaak redelijk charmante dingen met zijn wenkbrauwen zonder het zelf echt door te hebben, of doet iets anders raars met zijn gezicht zonder het te beseffen. Puck is vrij bleek en heeft flaporen.
    Haren Puck heeft vrij simpel bruin haar, meestal met wat gel erin om het op zijn plek te houden. Het is redelijk kort, al zit er aan de onderkant een soort "krul" wat iets wegheeft van een eendenstaartje, om het zo maar even te zeggen, hoe raar het ook klinkt. Hij doet er eigenlijk niks mee.
    Lichaam Als je je even een dun maar lang boompje voorstelt, heb je Puck. Oké, ik heb rare vergelijkingen weer, maar zo is het wel. Hij is lang en slank, loopt zeer rechtop en oogt nogal arrogant, wat ook waar is. Het schooluniform lijkt eigenlijk iets te groot voor hem in de breedte, gezien hij aan de magere kant is. Hij draagt dan ook liever zijn eigen kleren en laat het jasje van het uniform dan ook vaak in zijn kast hangen. Dan ziet hij er iets minder uit als een grasspriet die zwangerschapskleding draagt. Oké, mijn vergelijkingen kloppen echt niet vandaag.


          L E E F T I J D     
    Leeftijd Op het moment is Puck zeventien herfsten jong, hij wordt binnenkort achttien.
    Sterrenbeeld Puck is een weegschaal, hij is dan ook altijd aan het wikken en wegen en dat soort dingen. Ook moet alles eerlijk verlopen, anders wordt hij boos.
    Geboortedatum 20 oktober 1999


          E X T R A     
    Lievelingskleur Groen en blauw, groen omdat het de kleur van het bos is, en van blauw heeft hij geen idee, zoals met wel meer dingen. Hij háát paars. Ook hier heeft hij geen idee van waarom, misschien omdat het de lievelingskleur van zijn moeder is en hij daar niet op wil lijken.
    Muziek Fall Out Boy, Nightwish, Panic! At the Disco.
    Angsten Eigenlijk geeft Puck toch wel heel veel om zijn broertje Kay, en zou het vreselijk vinden als hem iets gebeurde. Ook de dood en wespen (waar hij allergisch voor is) staan hem niet erg aan.
    Activiteit Voetbal, de rest staat hem gewoon totaal niet aan. Hij houdt van spelletjes, maar deze zijn iets te abstract voor hem.
    Krachten Puck kan van gedaante veranderen, met een beetje fantasie kan hij een ander worden. Zijn innerlijk blijft echter gewoon hetzelfde, waardoor het echt erin slagen op die ander te lijken niet altijd slaagt.




    Weer m'n lay out dumpen en zo goed invullen, en ja dit is echt mijn meest verrassende faceclaim ooit hehe

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 18:50 ]


    obsessive rage

    Wow, een redder, laat ik Iratus sociaal maken door hem aan te spreken.
    Mirthe.
    Shut.
    Up.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    UnpredictabIe schreef:
    Wow, een redder, laat ik Iratus sociaal maken door hem aan te spreken.
    Mirthe.
    Shut.
    Up.


    Haha nou het is bijna een Kay hoor (alleen minder gemeen want tja hij moet dan toch nog demonen verslaan en mensen redden)
    Als Iratus dat aankan, let's be friendsss!


    obsessive rage

    HoIIy schreef:
    (...)

    Haha nou het is bijna een Kay hoor (alleen minder gemeen want tja hij moet dan toch nog demonen verslaan en mensen redden)
    Als Iratus dat aankan, let's be friendsss!

    Iratus kon in de Kwaadaardige Club héél goed met Kay opschieten :Y) Let's try ^^


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Wacht, de redders hebben magie? Dan boek ik Iratus voor illusies :Y)


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    UnpredictabIe schreef:
    Wacht, de redders hebben magie? Dan boek ik Iratus voor illusies :Y)


    Oeh yesh! Dan moet ik wel nodig iets voor Puckje bedenken haha


    obsessive rage

    HoIIy schreef:
    (...)

    Oeh yesh! Dan moet ik wel nodig iets voor Puckje bedenken haha

    Yep

    Ik ben *kuch* ook zo unpredictable dat ik illusies neem. Leden van de Kwaadaardige Club snappen wat ik bedoel :Y)


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Beetje een slechterik goed maken, pff! ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Mag Jo trouwens Iratus en Puck pesten?
    Want Iratus is toch ook een redder?
    En dat Jo dan bitchy tegen hun gaat doen, niet letterlijk pesten maar gewoon gemeen


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Mag Jo trouwens Iratus en Puck pesten?
    Want Iratus is toch ook een redder?
    En dat Jo dan bitchy tegen hun gaat doen, niet letterlijk pesten maar gewoon gemeen


    Hahaha is goed hoor, van Puck krijgt ze dan wel alles twintig keer zo hard terug, de macht van 3 vergroot hij een beetje veel zeg maar. (En hij is een sadistisch kindje dus tja)


    obsessive rage

    HoIIy schreef:
    (...)

    Hahaha is goed hoor, van Puck krijgt ze dan wel alles twintig keer zo hard terug, de macht van 3 vergroot hij een beetje veel zeg maar. (En hij is een sadistisch kindje dus tja)


    Ja is goed, maar je kent Jo, die daagt dat ook uit he ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Mag Jo trouwens Iratus en Puck pesten?
    Want Iratus is toch ook een redder?
    En dat Jo dan bitchy tegen hun gaat doen, niet letterlijk pesten maar gewoon gemeen

    Ik kijk er naar uit :Y) Iratus kan ook best haar weerwoord geven, maar ik denk dat Jo daar beter in is, oeps...


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    UnpredictabIe schreef:
    (...)
    Ik kijk er naar uit :Y) Iratus kan ook best haar weerwoord geven, maar ik denk dat Jo daar beter in is, oeps...


    Wees niet bang, Puck is here to help you! :Y) Of hij lacht keihard met Jo mee


    obsessive rage