• A Cursed school...

    Heatherwood Boarding School lijkt een gewone kostschool, maar het is allesbehalve gewoon. De kostschool is vervloekt. Er zitten demonen in de school, die zich voordoen als leerlingen. Maar, niet alle hoop is vervlogen, want er zijn de zogenaamde 'redders'. Dat zijn vijf meisjes en vijf jongens met magie. Zij kunnen de demonen bestrijden, maar dat is wel erg lastig.
    De demonen zijn namelijk sterker en duisterder dan men denkt...
    Zal er de redders lukken om de vloek te verbreken?


    'She is a demon!'


    Wat kan je spelen?
    Leraren: Je kunt een docent spelen. Die docent kan ook een demon zijn.
    Demon: Je zal het zo goed mogelijk proberen te verborgen te houden. Dat betekend niet dat je niet soms even een duister moment hebt...
    Redder: Jij bent één van de toen uitverkorenen om de vloek te verbreken. Maar haast je, want de demonen zijn bezig...
    Normale leerling: Jij bent een normale leerling. Misschien help je de redders, misschien heb jij wel magische objecten in jouw bezit, die de sleutel tot de redding zijn...

    Regels:

    Schoolregels:
    X. Het uniform dient elke dag gedragen te worden, maar niet in het weekend.
    X. Je mag niet het schoolterrein af zonder toestemming.
    X. Je moet kiezen tussen de activiteiten Paardrijden, lacrosse, hockey, turnen, voetbal en basketbal.
    X. Heb je een eigen paard? Die mag staan in de manege en het weiland
    X. Je mag na school elke dag in het zwembad
    X. Je respecteert je kamergenoot/kamergenote als je die hebt.
    De kamers voor de jongens en de kamers voor de meisjes.

    RPG regels:
    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Minstens honderd woorden per post.
    X. Bespreek relaties.


    Topics:



    Rollen:

    Leraren:
    Demonen
    Meisjes:
    Jo Wierda/ JoSnape
    Lila Wynter/Westwick
    Avis Cuckoo/ Holly

    Jongens:
    Redders
    Meisjes:
    Raven Black/ _Lost_
    Callista Middlemans/ Trishanakru
    "Iratus" Eaves/ Unbredictable

    Jongens:
    Puck Robin Hale/ Holly
    Normale leerlingen
    Meisjes:

    Jongens:
    Jason Dean/ Szczvr


    FC:

    Phoebe Tonkin
    Robbie Kay
    Emilia Clarke
    Kristine Froseth
    Julien Sabaud
    Alycia Debnam-Carey
    [/b]


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Normale leerling/ Redder/ Demon/ Docent:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:


    'We need to stop them before they destroy everything!'



    'This is going to be war.'

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 18:40 ]


    Never grow up, it's a trap.

    L I L A       W Y N T E R .



    • • N A A M
    — Gehele naam. Lila Wynter.
    — Uitleg naam. Lila (lai-lah) heeft haar eigen naam bedacht. Ze vond dit mooi klinken en bij zichzelf passen. Ze is zonder ouders of familie opgegroeid en weet dus in feite niet of ze ooit wel een andere naam gehad heeft.




    • • L E E F T I J D
    — Leeftijd. 30 jaar oud, ziet er uit als begin 20. Ze verjaart trager dan een mens en haar uiterlijk verandert niet mee naar mate ze ouder wordt.




    • • R O L
    — DEMON





    • • U I T E R L I J K

    Faceclaim: Emilia Clarke
    — Lengte • 1 meter 70
    — Figuur • Slank, ronde vormen.
    — Gezichtsvorm • Hartvormig
    — Wenkbrauwen. • verzorgd, vol en donkerkleurig
    — Oogkleur • Groen
    — Neus • Gemiddelde grootte
    — Lippen • Smalle lippen, zachtroze van kleur
    — Huidskleur • Lelieblank, sproetjes in haar gezicht
    — Kenmerken • Sprekende ogen, hoge jukbeenderen
    — Haarkleur • Donkerbruin
    — Haartype • Dun, golvend
    — Haarstijl • Bij voorkeur draagt ze haar haar los
    — Stem • Honey-like
    — Kledingstijl • Vrouwelijk, voornamelijk jurkjes, rokjes en hoge hakken
    — Favoriet kledingstuk • Jurkjes



    • • I N N E R L I J K
    Positieve eigenschappen.
    Charming
    Lila is charmant en maakt op deze manier makkelijk contact. Ze weet hoe ze mensen kan bedriegen en zal hiervoor haar charmes in de strijd gooien.

    Intelligent
    Lila is intelligent en weet haar kennis te gebruiken op manieren die haar van pas komen.

    Loyal
    Lila zal voor de weinigen die ze vertrouwt door het vuur gaan. Ze staan hen altijd bij en is iemand op wie altijd terug gevallen kan worden.

    Talented
    Lila is getalenteerd en heeft haar krachten, hoewel ze die op een slechte manier inzet, goed onder controle. Ze weet precies wat ze kan en wil en dit kost haar weinig moeite.

    Likeable
    Wanneer Lila ervoor opstaat en haar best doet, is ze iemand die je makkelijk aardig zal vinden. Ze kan oprecht geïnteresseerd zijn in anderen en zich vriendelijk opstellen.


    Negatieve eigenschappen.
    Manipulative
    Lila is een ster in het manipuleren van mensen en schrikt er niet voor terug om ervoor te zorgen dat iemand precies doet wat ze wil. Ze kan hierbij gemeen zijn en mensen onder druk zetten.

    Paranoid
    Lila is snel paranoïde en vertrouwt maar een enkeling. Ze denkt vaak dat iedereen haar ten onder wil brengen en ze gelooft heilig in complottheorieën.

    Sarcastic
    Lila's wapen om haar kwetsbaarheid te verbloemen is sarcasme. Wanneer mensen te dichtbij haar komen of haar ongemakkelijk laten voelen, zal ze sarcasme inzetten om zichzelf te verdedigen.

    Cruel
    Lila kan erg wreed zijn en trekt zich negatieve gevoelens van anderen nauwelijks aan. Ze beseft niet wat haar acties voor gevolgen hebben voor anderen.

    Loveless
    Lila kent geen liefde en weet niet wat het inhoudt om iemand lief te hebben. Ze geeft om haar vrienden, maar ze is nog nooit verliefd geweest.


    • • V E R L E D E N & H E D E N

    Lila weet weinig over haar verleden. Ze is door haar moeder ten vondeling gelegd en ze heeft geen idee van wie haar familie is. Als baby, peuter en kleuter is ze van het ene weeshuis naar het andere verhuisd. Ze was een moeilijk kind en om haar heen gebeurden altijd bizarre ongelukken. Zo is er zelfs een keer een kind overleden terwijl hij alleen was met Lila.
    Als elfjarige is Lila weggelopen van het laatste weeshuis waar ze gezeten heeft en heeft ze een tijd lang rondgezworven op aarde. Door de jaren heen heeft ze geleerd om met haar krachten om te gaan. Echter door het gebrek aan liefde en warmte in haar leven, heeft Lila alleen geleerd om slecht met haar krachten om te gaan en deze in te zetten om anderen pijn te doen en wanorde te zaaien.
    Nadat Lila het gerucht hoorde dat er op Heatherwood Boarding School meer demonen waren, besloot ze om naar deze school af te reizen. Ze hoopt demonen te vinden die gelijkgestemd zijn en er voor open staan om zoveel mogelijk verderf te zaaien.

    .



    • • E X T R A

    — Activiteit • Hockey
    — Angsten • Falen, verdriet voelen, mensen vertrouwen.
    — Likes • Coffee, cigarettes, sex, flirting, winter, blood.
    — Dislikes • People, know-it-alls, rain, school
    — Relaties •
    Wie wil?

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 20:15 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Lila (see above) is ook af!
    Iemand die al enthousiast is en wel een relatie ziet zitten?


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    Lila (see above) is ook af!
    Iemand die al enthousiast is en wel een relatie ziet zitten?


    Avis is vier jaar jonger (qua gedrag dan, in werkelijkheid is ze tien jaar ouder) dus dat wordt 'm ben ik bang niet :'D Tenzij Lila staat te springen met een kleine sadistische kabouter om te gaan of course

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 20:43 ]


    obsessive rage

    Mag ik een vrouwelijke demon? :)


    I bleed when I fall down, I’m only human, and I crash and I break down. [Christina Perri - Human]

    HoIIy schreef:
    (...)

    Avis is vier jaar jonger (qua gedrag dan, in werkelijkheid is ze tien jaar ouder) dus dat wordt 'm ben ik bang niet :'D Tenzij Lila staat te springen met een kleine sadistische kabouter om te gaan of course

    Eigenlijk zijn ze allebei rond de 30 toch? Haha.
    Of ze echt met elkaar klikken denk ik niet, maar ze kunnen natuurlijk wel een beetje een hekel aan elkaar hebben..


    I was an angel living in the garden of evil

    HoIIy schreef:
    (...)

    Ja maar Avis demon, maar Avis wel bijna nooit aardige demon! Oké laat maar ze is een gemene sadist, bijna net zo erg als Val van TQG soms

    Wow, bijzonder typ dan


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    HoIIy schreef:
    (...)

    Dan heeft ze nog geen evil Avis gezien. Phoebe zou misschien wel wat te lief zijn voor een demon, maar sshh

    EN YUSH AVIS JE HEBT VRIENDEN


    Argh IRATUS WIL OOK VRIENDEN

    Eigenlijk niet, maar ik wil wel vrienden voor haar.

    Ik zie nu voor me dat ze zich voordoet als demon zodat wow vrienden


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    AVA

    LITTLE SATAN
    ANDREA / IRENE AHH


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik ben bang dat mijn face claim veel te oud lijk :'D

    En het past totaal niet bij de Iratus van De Kwaadaardige Club maar die is veertien en deze Iratus is 17 ofzo. Argh moeilijk leven

    Of weet anders iemand een face claim van een ongeveer vijftienjarig meisje (15 ja) die niet zo heel erg lang is, met groene ogen en bruin haar?

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 23:00 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    UnpredictabIe schreef:
    Ik ben bang dat mijn face claim veel te oud lijk :'D

    En het past totaal niet bij de Iratus van De Kwaadaardige Club maar die is veertien en deze Iratus is 17 ofzo. Argh moeilijk leven


    Het leven is gewoon vermoeiend, dat zijn feiten
    En
    Jij spamdoos! Ik kan niet even offline zijn en ik heb weer twee forum berichten van een ene UnpredictabIe ;')


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)

    Het leven is gewoon vermoeiend, dat zijn feiten
    En
    Jij spamdoos! Ik kan niet even offline zijn en ik heb weer twee forum berichten van een ene UnpredictabIe ;')


    Zo erg is het ook weer niet.

    Help me alsjeblieft aan een faceclaim wow ik ben aan het smeken maar het is IRATUS en dat mag niet mislukken


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    UnpredictabIe schreef:
    (...)

    Zo erg is het ook weer niet.

    Help me alsjeblieft aan een faceclaim wow ik ben aan het smeken maar het is IRATUS en dat mag niet mislukken


    Haha nee hoor, was een grapje
    Georgie Henly? (Henly toch? Niet Henry)
    Rowan Blanchard
    Barbara Palvin


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    UnpredictabIe schreef:
    AVA

    LITTLE SATAN
    ANDREA / IRENE AHH


    Sshhh je hebt me exposed! En uh ik gebruik bijna altijd Georgie Henley alleen heeft die blauwe ogen :'D Je kan op angeldust.faceclaimdirectory.com of zo kijken?


    obsessive rage

    Westwick schreef:
    (...)
    Eigenlijk zijn ze allebei rond de 30 toch? Haha.
    Of ze echt met elkaar klikken denk ik niet, maar ze kunnen natuurlijk wel een beetje een hekel aan elkaar hebben..


    Ja, dat kan altijd ^^ (Avis zou 38 zijn geloof ik, dus ze is wel iets ouder dan Lila maar dat is verder niet heel belangrijk)


    obsessive rage

    JoSnape schreef:
    (...)

    Haha nee hoor, was een grapje
    Georgie Henly? (Henly toch? Niet Henry)
    Rowan Blanchard
    Barbara Palvin

    Wooww Barbara Palvin

    *claimt haar als faceclaim... dat klinkt vreemd, claimen als- oké, deze Barbara Palvin wordt dus mijn fc*

    THANKS JO

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 11:03 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner