• ... je 'The silence of the Pens' ziet staan? Wat is het eerste dat in je opkomt?

    (Dit is voor een toekomstig "project" en ik wil weten of het het gewenste effect heeft ^^)
    Bedankt!

    ps. excuses als dit verkeerd staat, ik wist niet goed waar het moest (x

    Oh, zouden jullie alles in een spoiler kunnen zetten? Dan zijn de antwoorden niet beïnvloed.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 1:27 ]


    Mhm?

    Eerst aan een writersblock dan aan Silence of the lambs.
    Nu ben ik wel nieuwsgierig naar je project :Y)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 1:27 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Een moordlustige pen.
    Want The Silence of the Lambs... :'D

    Tolstoy schreef:
    Eerst aan een writersblock dan aan Silence of the lambs.
    Nu ben ik wel nieuwsgierig naar je project :Y)

    Oh jij dacht hetzelfde haha

    @Tolstoy: bedankt om het in een spoiler te zetten ^^ Ik had er te laat aan gedacht, waardoor je al gepost had, dus ik apprecieer het echt!
    En je zal het wel voorbij zien komen :Y)


    Mhm?

    De stilte van de pennen? Dus iets op schrijven gericht.

    Ik las het even als pens van buik maar dat is Nederlands en de rest Engels dus dat leek me niet realistisch

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 9:29 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Een writersblock? Of een tijd waar men niet mag schrijven oid? :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik dacht aan de eerste voormaag bij koeien etc., de pens. Daarnaast dacht ik aan silence of the lambs en vervolgens beredeneerde ik dat het waarschijnlijk moet gaan over "niet meer schrijven" ipv over de eerste voormaag van een koe.


    Happy Birthday my Potter!

    Mensen die stoppen met schrijven. Idk misschien hebben ze ruzie ofzo?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Pennen met van dat zwarte tape erop die je ook over je mond kan plakken :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dat in stilte alles wordt opgeschreven en dat pennen altijd hun 'mond' zouden houden, gezien ze weten wat hun eigenaar met ze schrijft.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    The Silence of the Lambs


    Caution first, always.

    Iemand die niet meer mag/kan/wil schrijven.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Het doet me een beetje denken aan Silence of the Lambs, maar ik zou het zelf interpreteren als een beperking van de meningsuiting en dan op vlak van journalistiek of zo. Ik zou denken aan iets waarbij journalisten (of schrijvers in het algemeen) niet meer kunnen schrijven wat ze zouden willen schrijven.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Een pen waarvan de inkt op is


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Dat mensen niet meer mogen schrijven wat ze willen? Maar mijn tweede gedachte gaat toch naar Silence of the Lambs, maar dit is wss omdat dit mijn all-time favoriete boek is cc:


    — Inner peace, it's hard to find. —