• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Perffect schreef:
    Ik ken heel veel mensen die serieuze en leuke voortvloeisels hebben opgedaan uit tinder en dat soort apps. Dus je kunt het altijd proberen (: Ik heb ook wel gehoord dat ze het echt leuk en vermakelijk vinden, dus waarom dan niet?


    Bij mij begon het ook puur uit verveling; het aanmaken van hot or not en praten met mensen. Dat is uiteindelijk dus ook geresulteerd in een relatie die al langer dan een jaar goed gaat (:


    26 - 02 - '16

    Ik zit eigenlijk meer op Tinder voor het plezier. Er is één keertje eens iets wat 'serieuzer' uit gekomen, heb ook echt een halfjaar met die jongen gepraat, hem ook ontmoet, maar (om een érg lang verhaal kort te maken) het is niets geworden en nu voel ik me erg leeg hahaha.

    Komt dit topic toch wel eens als geroepen :')


    soul made of stardust and chaos.

    McCrory schreef:
    (...)

    Oehhhh wanna share :Y)

    Well atm zal ik zelf eerder in relatie vallen met mijn theezakjes in mijn kast, dan met een menselijk wezen :'D

    Ik werd door Elise/Wheatley uitgenodigd in een wharsappgroep met haar vriend en een vriend van hun en al heel snel begonnen die vriend van hun en ik prive te praten en het klikt erg goed (: als alles goed gaat hebben we komende vrijdag een date ^^ ennn als het nog door gaat blijf ik in mei een hele week bij hem slapen. Elise en haar vriend zijn er dan ook.

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 19:27 ]

    Ik ken vrij veel succesverhalen. Ik ken 1 van mijn exen ook van Tinder en wij waren bijna een jaar samen. :'D


    The truth is out there.

    het kan zeker zorgen voor succesverhalen, ik ken ook mensen die een lange relatie hebben gehad en elkaar hebben ontmoet op tinder, alleen heb ik het er zelf niet zo mee na meerdere keren verwijderen van die app en herinstaleren haha


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    het kan zeker zorgen voor succesverhalen, ik ken ook mensen die een lange relatie hebben gehad en elkaar hebben ontmoet op tinder, alleen heb ik het er zelf niet zo mee na meerdere keren verwijderen van die app en herinstaleren haha


    Hahaha, denk ook net dat het mazzel of pech hebben is. c:


    The truth is out there.

    Yrden schreef:
    (...)
    Ik werd door Elise/Wheatley uitgenodigd in een wharsappgroep met haar vriend en een vriend van hun en al heel snel begonnen die vriend van hun en ik prive te praten en het klikt erg goed (: als alles goed gaat hebben we komende vrijdag een date ^^ ennn als het nog door gaat blijf ik in mei een hele week bij hem slapen. Elise en haar vriend zijn er dan ook.


    OOOHH. Zozo mss moet ik ook maar meer met mensen gaan interacten van Q op app. hahaha nee grapje :'D maar leuk dat het zo gegaan is! Alvast veel plezier voor @mei

    @guswaters waarom zou je ook andere daten als je mij hebt? Tja..... Did I really had to bring it up again, that one time. wbw. ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    gonna have to leave this place


    i put the fun in funeral

    @Overkill

    Gefeliciteerd! Jullie zien er zo schattig uit met de bloemenkransen op jullie hoofden.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    @Overkill

    Gefeliciteerd! Jullie zien er zo schattig uit met de bloemenkransen op jullie hoofden.


    Thanks! hahaha ja daar was hij ook echt heel blij mee


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    gonna have to leave this place

    ^Gefeliciteerd!


    Ikzelf ben nog steeds single, gelukkig. Er zit helaas wel een aantal maanden een geflipte vis achter me aan, die maar niet wil begrijpen dat ik geen zin en tijd heb (omdat ik het te druk heb met 'geen relatie hebben') en bovenal: dat ik geen interesse heb.
    Het is nu al twee keer zo geweest dat die geflipte vis tegen anderen heeft gezegd dat wij een relatie zouden hebben. Lekker hoor...
    Gelukkig gelooft niemand het, omdat iedereen het een geflipte vis vindt. :')

    Ik ben wel mee op date gevraagd tho.. geloof ik.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Monochopsis schreef:
    (...)

    Bij mij begon het ook puur uit verveling; het aanmaken van hot or not en praten met mensen. Dat is uiteindelijk dus ook geresulteerd in een relatie die al langer dan een jaar goed gaat (:


    Zelf heb ik nog nooit gehoord van Hot or not, maar het klinkt wel leuk. Lijkt het op Tinder?


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Zelf heb ik nog nooit gehoord van Hot or not, maar het klinkt wel leuk. Lijkt het op Tinder?


    Het is eigenlijk bijna hetzelfde; een soort vleeskeuring waarbij je op het hartje kan klikken of door kan swipen :')


    26 - 02 - '16

    @Monochopsis

    Ik heb even via google gezocht. Klopt het dat je het ook kunt gebruiken om vrienden te maken?

    Dat wordt foto's maken dan! :)


    Physics is awesome