• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hoe is het met al mijn single bijtjes? C:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nog steeds single. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nog steeds koningsingle.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Aan het genieten van het leven hehe


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Hoe het is? Ik denk dat ik binnenkort niets meer in dit topic te zoeken heb :P
    Als alles goed gaat natuurlijk (:

    Yrden schreef:
    Hoe het is? Ik denk dat ik binnenkort niets meer in dit topic te zoeken heb :P
    Als alles goed gaat natuurlijk (:


    Oelalala ^^


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Single and ready to eat lots of pringles. D:


    The truth is out there.

    Met mij gaat alles goed, nog wel steeds single. Tinder begint steeds aanlokkelijker te klinken. Alleen geen flauw idee hoe ik mezelf het beste kan neer zetten op Tinder.

    Want sollicitaties klap ik altijd dicht als diegene zegt, vertel eens wat over jezelf. En misschien ben ik ook wel bang om een deuk(je) op te lopen in mijn ego.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Met mij gaat alles goed, nog wel steeds single. Tinder begint steeds aanlokkelijker te klinken. Alleen geen flauw idee hoe ik mezelf het beste kan neer zetten op Tinder.

    Want sollicitaties klap ik altijd dicht als diegene zegt, vertel eens wat over jezelf. En misschien ben ik ook wel bang om een deuk(je) op te lopen in mijn ego.

    Persoonlijk heb ik het niet zo met tinder, maar je kan het altijd proberen natuurlijk (:
    Bedoel je dan specifiek over wat je op je profiel zou zetten of wat je zou sturen naar je matches?
    Want wat je profiel betreft, zou ik gewoon 1 of meerdere foto's uitkiezen waar je vindt dat je opstaat hoe je bent vb.: je bent een vrolijk persoon die ook wel eens gek doet, zet dan een gekke foto er op zodat mensen zien hoe je bent of wat je ook kan doen is een leuk tekstje zetten waar iets in zit dat jezelf beschrijft.
    Stel je houdt van disneyfilms, er iets in zetten over disneyfilms (eventueel iets grappig of gewoon iets leuk). Tenminste dat zijn mijn tips (zo had ik het aangepakt)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Yrden schreef:
    Hoe het is? Ik denk dat ik binnenkort niets meer in dit topic te zoeken heb :P
    Als alles goed gaat natuurlijk (:


    Oehhhh wanna share :Y)

    Well atm zal ik zelf eerder in relatie vallen met mijn theezakjes in mijn kast, dan met een menselijk wezen :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Veel people be hating on Tinder maar het kan oprecht echt leuk zijn. Heb 1 van mijn beste vrienden ontmoet via Tinder. c:


    The truth is out there.

    Nog steeds single! (and ready to mingle volgens een vriend x'D)

    Maar verder alles prima haha


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Nerissa schreef:
    Veel people be hating on Tinder maar het kan oprecht echt leuk zijn. Heb 1 van mijn beste vrienden ontmoet via Tinder. c:


    Ik heb mijn vriend ontmoet via 'Hot or Not' :'D

    (ik ben niet single oid tho)

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 19:02 ]


    26 - 02 - '16

    Monochopsis schreef:
    (...)

    Ik heb mijn vriend ontmoet via 'Hot or Not' :'D

    (ik ben niet single oid tho)


    Precies, jij snept 't. c:


    The truth is out there.

    Ik ken heel veel mensen die serieuze en leuke voortvloeisels hebben opgedaan uit tinder en dat soort apps. Dus je kunt het altijd proberen (: Ik heb ook wel gehoord dat ze het echt leuk en vermakelijk vinden, dus waarom dan niet?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.