• ... maar ik heb nog hoop :Y)

    Gisteren is de stemronde voor de catagorie 'Beste boek' binnen de Bastard Fantasy Awards 2016 van start gegaan en Luotisade is ook genomineerd. Nu zou het natuurlijk fantastische reclame zijn als ik in de shortlist eindig, al heb ik nog wel een flinke weg te gaan. (Ik sta nu op plaats 9 6 maar hé, de verkiezing is net begonnen).

    Dus zijn er hier lieve mensen die een stem willen uitbrengen? Je hoeft je niet te registeren of iets, alleen een boek aanklikken.

    Klik!

    Er staan trouwens zat andere boeken tussen (ik heb zelf ook op een ander boek gestemd) dus als je er daar een van gelezen hebt en daar liever op stemt dan snap ik dat best. :Y)



    Hoi lieve mensen!

    Mede dankzij jullie heb ik de shortlist van de Bastaard Fantasy Awards gehaald. Super leuk! *O*
    Voor de finale is er weer een stemronde en ik hoop dat ik weer een beroep op jullie kan doen. Ik stond op de vierde plaats, dus ik heb nog best een weg te gaan om de eerste plaats te behalen. Stemmen kunnen jullie hier doen. Het vraagt helaas iets meer tijd dan één simpele klik, maar ik hoop dat jullie het willen doen. Het lijkt me onwijs om deze award binnen te slepen. En mochten jullie in de buurt van Leiden wonen, kom gerust langs op de uitreiking! Die gaat hoe dan ook een feestje worden. ^^

    [ bericht aangepast op 7 feb 2017 - 20:23 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb gestemd!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Volgens mij heb je niet meer zo een achterstand Natas :p

    Eerder een voorstand (?) haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Feliscatus schreef:
    Gestemd!


    16 - 09 - '17

    Pickett schreef:
    Eerder een voorstand (?) haha.

    Voorsprong, denk ik, haha. Maar jaaa. *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    (...)
    Voorsprong, denk ik, haha. Maar jaaa. *O*

    Dat woord zocht ik haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ik heb gestemd!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik kan de titel wel aanpassen :Y)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik zit dus ook echt in dubio, natuurlijk wil ik heel graag op jouw stemmen, maar ik zie Hex er ook tussen staan en ik hou ook echt van dat boek. XD


    Credendo Vides

    Gestemd! + je staat ver voor op de eerste plek, go you!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ bericht aangepast op 19 jan 2017 - 16:08 ]


    Don't let anyone tell you what to do.

    Josiah schreef:
    Ik kan de titel wel aanpassen :Y)


    Haha maak er dan maar voorsprong van :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gestemd! ;D


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Holy, er zijn gewoon 200 stemmen nu.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    Holy, er zijn gewoon 200 stemmen nu.


    mijn pa was de 200ste! :Y)


    Heaven is a place that we all have