• ... maar ik heb nog hoop :Y)

    Gisteren is de stemronde voor de catagorie 'Beste boek' binnen de Bastard Fantasy Awards 2016 van start gegaan en Luotisade is ook genomineerd. Nu zou het natuurlijk fantastische reclame zijn als ik in de shortlist eindig, al heb ik nog wel een flinke weg te gaan. (Ik sta nu op plaats 9 6 maar hé, de verkiezing is net begonnen).

    Dus zijn er hier lieve mensen die een stem willen uitbrengen? Je hoeft je niet te registeren of iets, alleen een boek aanklikken.

    Klik!

    Er staan trouwens zat andere boeken tussen (ik heb zelf ook op een ander boek gestemd) dus als je er daar een van gelezen hebt en daar liever op stemt dan snap ik dat best. :Y)



    Hoi lieve mensen!

    Mede dankzij jullie heb ik de shortlist van de Bastaard Fantasy Awards gehaald. Super leuk! *O*
    Voor de finale is er weer een stemronde en ik hoop dat ik weer een beroep op jullie kan doen. Ik stond op de vierde plaats, dus ik heb nog best een weg te gaan om de eerste plaats te behalen. Stemmen kunnen jullie hier doen. Het vraagt helaas iets meer tijd dan één simpele klik, maar ik hoop dat jullie het willen doen. Het lijkt me onwijs om deze award binnen te slepen. En mochten jullie in de buurt van Leiden wonen, kom gerust langs op de uitreiking! Die gaat hoe dan ook een feestje worden. ^^

    [ bericht aangepast op 7 feb 2017 - 20:23 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Meixue schreef:
    (...)

    mijn pa was de 200ste! :Y)

    Wauw zo lief :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    stem 202 ;)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Helaas kan ik wel weer wat stemhulp gebruiken, haha. :Y)
    Het spant erom!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heb weer post op facebook geplaatst ;)

    Je bent een held <3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Voor wie nog zou willen stemmen, vandaag is de laatste dag! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    De link stuurt me alleen naar het evenement, klopt dat? Ik zie ook niet waar ik kan stemmen (huil)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Zit je op je mobiel? Dan werkt dat inderdaad niet volgens mij, en moet je (uit mijn hoofd) het derde vastgezette bericht hebben.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    Zit je op je mobiel? Dan werkt dat inderdaad niet volgens mij, en moet je (uit mijn hoofd) het derde vastgezette bericht hebben.


    Ow haha. Dan doe ik het straks even op de computer! Net zo makkelijk.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 14:25 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb nog gestemd. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Whahah, ik wilde stemmen maar zag dat ik al gestemd had op Luotisade :') Funny


    ~My Mind Is Free~

    Ik heb ook nog even gestemd ;3


    26 - 02 - '16

    Titel aangepast op aanvraag :3


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik heb ook gestemd.

    Moet je niet een kaartje kopen als je bij de uitreiking wil zijn?


    Physics is awesome

    Ik heb gestemd , voor de andere categoriën heb ik gekozen wat leuk klonk.


    Firm believer of all that is magic