• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Saté


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VA. TE. FAIRE. FOUTRE.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    srsly i'm done


    je kan oprotten


    ik dacht zo even van ik ga een eerste stap zetten en het proberen maar blijkbaar kan je niet als een volwassen persoon reageren maar enkel als een kleuter van vijf die zijn zin niet krijgt en als een peuter van drie begint te krijsen en als een puberende tiener van dertien wegloopt zonder ook maar een fuck toe te geven


    WANT JA JIJ ENkel jij hebt volkOMEN GELIJK :> EN JOUW WIL IS WET :')


    hahahaha sorry maar als vader kan je toch iets respectvoller en beleefder zijn ipv als een onopgevoede marginaal zijn zin door te draven

    als je zo verder doet dan hoeft het echt niet meer voor mij weet je dat :') dan ben je mij echt kwijt en dan blijf je alleen over en denk dan maar eens goed na waarom dat zo is want echt t'en va ermee
    je m'en fou


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 16:44 ]


    Heaven is a place that we all have


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik mag echt niet niet niet ziek worden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    je kan ook doen alsof je om me geeft of zo??


    oh hell ik kan niet wachten totdat ik op uitwisseling ben srsly en daarna ben ik toch bijna achttien dat ik hier eindelijk weg ben


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sp really? Really? Like Really? Dan niet.
    En dan nu reageer je wel? Terwijl ik je focking vanmorgen als vroeg of je nog wilde komen, je twintig duizend keer online bent geweest en makkelijk het even eerder had kunnen laten weten?

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 17:09 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ben echt helemaal klaar met jou.


    Als je niet meer mee doet met se RPG, laat dan op z'n minst weten. Ik heb het nota bene nog im GB gevraagd. Ugh, door dit soort mensen is RPGs openen kut af


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Neeeee is het alweer zo laat???????


    LaAt ZiEn WiE jE bENt


    She's imperfect but she tries

    Meixue schreef:


    Vind ik wel een goed huisdier voor voldemort tbh, was het eerste waar ik aan dacht hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    (@^@(@;÷£×^@(+($¥×;×¥#;#¥×&×

    Translation: ugh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zijn er hier mensen die psychologie studeren en mij iets willen uitleggen
    Waahhh


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Vind ik wel een goed huisdier voor voldemort tbh, was het eerste waar ik aan dacht hahaha


    Ja toch! Nagini is stupid en schubbig en ew.


    Heaven is a place that we all have