• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Saté


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Uhu.


    We've lived in the shadows for far too long.

    ben ik de enige die nog steeds de kind of niet zo illegale photoshop cs2 heeft


    Heaven is a place that we all have

    Echt fuck this shit. Wat heb ik vandaag?


    ik voel me echt zo diep en intens ongelukkig maar ik kan dat nergens uiten want niemand is oprecht geïnteresseerd (wat deels de oorzaak is lolololol)

    edit: zelfs mijn 'eigen' vader is van hahahaha ga gewoon weg met je problemen want ik heb er zelf ook en ik hoef de jouwe er niet bij tralalalaaa

    ik had vannacht een droomachtige nachtmerrie ik bedoel het ergste deel was gewoon het wakker worden en het besef dat het maar een droom was

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 17:59 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    ik voel me echt zo diep en intens ongelukkig maar ik kan dat nergens uiten want niemand is oprecht geïnteresseerd (wat deels de oorzaak is lolololol)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hoe kan je zo slim zijn en toch zo dom ?


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik haat dat ik niet gewoon heb kunnen doen wat ik wilde doen vandaag.


    Happy Birthday my Potter!

    I repeat. Echt? Je speelt een gevaarlijk spelletje jongen. En een vrij pijnlijk ook, maar ik ben niet diegene die zal huilen als het misgaat


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wat is dat toch vandaag met al die random users


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ohmigaddoeee.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    ohmigaddoeee.

    lol same dude


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    omg ik heb een crystreak

    al zeven dagen na elkaar elke dag zitten huilen hahahhaaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dying


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Glass half empty, glass half full.. Well either way you won't be going thirsty


    — Inner peace, it's hard to find. —

    'och alle vanwaar haal je het dat ik niet om je geef'

    well als je bepaalde dingen naar me roept en een hele week niets tegen me zegt of uit jezelf niet eens interesse toont of eens vraagt 'he hoe gaat het nu met mijn dochter'

    welja dan kan je al eens beginnen twijfelen

    'belachelijk dat je dat denkt'

    als je mij kent zou je moeten weten dat ik zo kan denken
    oh wacht je kent me helemaal niet want om te beginnen moet je daarvoor met elkaar praten en dat doen we niet eens lol :)))))))

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 18:46 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys