• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Saté


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Lnao mag ik bij iemand anders komen wonen want ik ben hier helemaal klaar mee.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    Lnao mag ik bij iemand anders komen wonen want ik ben hier helemaal klaar mee.


    Sure hon. Would be fun.

    //

    Lmao als iemand ook maar een fuck zou geven om mijn kant van het verhaal hadden ze het wel begrepen. Maar natuurlijk geeft niemand een fuck over wat ik denk of doe.


    This ain't no place for no better man.

    Goldstein schreef:
    (...)

    Goed idee. Ik gb je wel als ik antwoord heb c:

    Is goed 😊


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Szczur schreef:
    (...)

    Sure hon. Would be fun.

    //

    Lmao als iemand ook maar een fuck zou geven om mijn kant van het verhaal hadden ze het wel begrepen. Maar natuurlijk geeft niemand een fuck over wat ik denk of doe.

    no but seriously: get ready for some major hug attacks when i see you again :c 1. Because you deserve some and 2. I need some :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Schijnheilige rotbitch. Wie schuift hier nou op wie af, huh? Je moet mij er niet op aankijken voor iets wat jij hebt gedaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm a failure and I'm bored. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Plisetsky schreef:
    (...)
    no but seriously: get ready for some major hug attacks when i see you again :c 1. Because you deserve some and 2. I need some :c


    Ah same. I'm excited af


    This ain't no place for no better man.

    Oké mijn papa heeft zijn medicijnen weer gehad en twee keer thee gehad, de hond is uitgeweest, we hebben gebald en straks mag hij lekker bij mij liggen.
    Alleen nog even die "yay je hebt een vast contract" cupcakes maken en dan is alles weer gedaan.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik hoop dat je nou blij bent met je verwijten, want ik voel me nu kut en het slaat nergens op dat ik dit naar me kop toegeslingerd krijg. Bravo. Je hebt zojuist iemand nog meer down gemaakt *applaudiseerd* Een simpele vraag en antwoord is er niks meer bij. Er zou ook eens gevraagd aan mij zijn of ik me goed voel. Nee. But who cares, right? Ik ben toch gemakkelijk te vervangen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 15:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gibbs schreef:
    I'm a failure and I'm bored. :/


    Nah you're not (of je verveeld ben kan ik niet oordelen, though, haha). :c


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nooo mijn schoenen zijn officieel overleden :c


    Happy Birthday my Potter!

    Jarig zijn is leuk hoor, maar niet als je familie simpel reusachtig is te noemen, en vergeet de kennissen niet. DRUKTE!


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Goldstein schreef:
    Nooo mijn schoenen zijn officieel overleden :c



    Heaven is a place that we all have

    Ik mag dat kut verslag natuurlijk in mijn eentje afmaken. Verdomme :/


    Seasons will change, but I shall remain

    Slijmbal


    To the stars who listen — and the dreams that are answered