• Vandaag is een geweldige dag, want Anne-Mirthe, aka UnpredictabIe wordt vandaag wel 13 jaar! Dus, Mirthe meid, GEFELICITEERD.
    Geniet van de taart en de lieve berichtjes:
    (sorry voor het absurd lange topic maar ik moest alle berichten kwijt. ('; )


    ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆

    Hey Ananas!
    Het is niet zo heel lang geleden dat ik je heb leren kennen, maar ik moet zeggen dat ik daar heel blij mee ben. Je bent de meest awesome ananas die er bestaat met meer schrijfskills dan ik xD
    Maar ik wilde je een hele fijne verjaardag wensen en hopelijk blijven we nog heel lang vriendinnen (H)
    ~ Regenboog

    ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆

    Lieve Anne-Mirthe,
    JE BENT JARIG! Whoop whoop, hopelijk mag je veel taart eten vandaag en krijg je mooie cadeautjes, maar dat is natuurlijk bijzaak zolang er taart bestaat.
    Maar hey, ik wens je dus een ongelooflijk gelukkige verjaardag en een jaar vol heerlijk sarcasme, leuke gesprekken hier op Q en heel veel taart, duh. 13 jaar is dan wel officieel een ongeluksgetal maar daar trekken we ons niets van aan, want het komende jaar wordt ongetwijfeld fantastisch :Y) (Natuurlijk, je kent mij nu dus dat is sowieso fantastisch)

    Liefs, Delphine

    ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆

    Hallo, hier is mijn wens:
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik wens je een geweldige dertiende verjaardag,
    en ik hoop dat het de moeite waard wordt.
    Vandaag is jou dag, dus maak er iets geweldigs van!
    Veel plezier, cadeaus en felicitaties!
    XXXHollyleaf (H) (K) (H)

    ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆

    Lieve Anne-Mirthe,
    Je bent waarschijnlijk zonder dat je het weet de laatste paar maanden echt onmisbaar voor me geworden. Ik zal heel eerlijk zeggen dat onze gesprekken eigenlijk nergens op slaan maar weet dat ik echt niet meer zonder je kan!
    Je wordt nu ook al 13! Weliswaar het ongeluksgetal maar ik weet zeker dat je verjaardag en de rest van het jaar je wel geluk zullen brengen.
    Je bent echt een hele lieve meid en heel gezellig. Ik zou je echt niet meer kwijt willen (en je heel graag willen ontmoeten maar dat mag ik niet)

    Liefs,
    Lilly

    ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆

    Goedendag deze dag, beste Anne-Mirthe! Eindelijk behoor je tot de volwassen mensen. Nee, sorry:PGelukkige verjaardag, en geniet van deze dag! Hopelijk krijg je mooie cadeautjes en hier alvast eentje van mij!



    Groetjes van de leukste persoon op de aarde, Jens!!! (Jij de tweede leukste, oké?:P)

    ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆

    Heee! Anne-Mirthe!
    De maand dat wij allebei twaalfjes waren is jammergenoeg voorbij.. Want jij word een dertientje!
    Woooohooo! Tijd voor een feestje, niet? Eet lekker veel taart, zuip je onder met (kinder)champange en ga helemaal los!
    Ik wens je een hele fijne dag! <3
    Xoxo, Soof

    ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆

    Hey Anne!
    Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik hoop dat je een hele leuke dag krijgt met veel lekker eten! [Heel belangrijk!].
    Man je bent op zaterdag jarig! Jaloers! Ik was op een schooldag jarig! Bof jij even.
    Geen school en geen docenten, alleen je verjaardag! En misschien dan geen Quizlet D:
    Groetjes,
    Jo!

    ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆

    Een heeele gelukkige verjaardag!! Geniet ervan!

    groetjes Boerin

    ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆

    Lieve DÉGEWELDIGEAWESOMEANANAS BEHEADED GRIL/GIRL.
    MIJN GEWELDIGE IRATUS, QUINN, DE QUINN VOOR MIJN MARTYR.
    Ik weet niet wat ik moet zeggen, om eerlijk te zijn. Ten eerste, fijne, fijne verjaardag. Jammer dat we niet kunnen afspreken rond je verjaardag, maar dat komt nog wel ergens deze weken. (: Jij bent geweldig en je bent er altijd voor me. En ik wil er ook altijd voor jou zijn, je weet dat ik niet weg loop en er altijd ben als je me nodig hebt. Ik wil je boksbal zijn als je iets nodig hebt om tegen aan te trappen en een luisterend oor wanneer je dingen wil vertellen.
    Je bent dé geweldige Ananas, mijn beste vriendin en ik laat je niet meer gaan (ghehe, jij bent de enige die dat snapt, beste Quinn). Jij bent super awesome en geweldig. Ik ben écht super blij dat ik je ken.
    En nu ben je ouder en moet ik dat een maand lang aanhoren ><.

    Geweldige verjaardag,
    Je broodje.

    ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆

    MIRTHE, MIRTHE, MIRTHE!

    VERRASSING!!!
    Het is je verjaardag, dusss… VAN HEEL ERG HARTE GEFELICITEERD!!!
    Waag het niet om vandaag chagrijnig te zijn, want het gaat een leuke dag worden. Daar zullen we wel voor zorgen!

    Ik ben heel blij dat ik jou heb leren kennen, want ik kan me geen betere Gril wensen! Nee, maar even serieus, ik meen het wel, want je bent echt een fantastisch persoon en eh… nou ja, je komt nu nooit meer van me af :Y)
    En daarbij ben je ook nog eens de enige die soort van in de buurt woont, perfect dus!
    Ik kan trouwens niet wachten tot je eindelijk verder kijkt met IE - en inziet dat Hurley niet irritant is - en verder leest met DTFY hehehe

    Maar oké, dat voor later! Hoewel ik dat wel dit jaar verwacht! We maken er wat leuks van!
    Vol met game talenten, droge RPG’s, haat-liefde met Down en meer :Y)
    Geniet van vandaag en maak er een leuke dag van, want de rest van het jaar ben je niet meer jarig :’)
    Dus… HIEPERDEPIEP HOERA IN DE GLORIA EN DAT JE MAAR EEN BEJAARD OMAATJE MET EEN OBSESSIE VOOR IE EN DISNEY MAG WORDEN. In dat geval wil ik wel samen in het bejaardentehuis komen, gewoon om Disney liedjes te zingen!

    Beaucoup de liefde,
    Gelitter







    GEFELICITEERD!
    -SamanthaBlaze





























    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 9:36 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Happy birthday!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteerd!

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Thanks ^-^


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Gefeliciteerd!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Gefeliciteeeeeeeeeeeeerdddd! (banana)


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Happy Birthday!!!!!!!!!!!!