• Aangezien er vast wel nog meer Q'ers zullen zijn die (stiekem) uitkijken naar 1 februari. :Y)

    De trailer zag er alvast veelbelovend uit. :')

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 17:11 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik zou echt wegrennen van dat eiland als ik met die mannen opgesloten zat.


    HAHAHAHAHA. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Die Kevin is wel hot stuff hoor 8D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Metamorphoses schreef:
    jongens je hebt flirten en je hebt flirten flirten (wbw)

    IK BEN WEER VAN DE PARTIJ! *O* stiekeme guilty pleasure (bloos)


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Ledecky schreef:
    (...)

    Vier koppels worden 10 dagen (?) lang gescheiden en er worden wat single mannen en vrouwen bij gezet. Die moeten dan proberen om de niet-vrijgezellen te verleiden. Je raadt het al, er wordt sowieso naast de pot gepist. :') Eigenlijk is het een programma met heel veel drama en ook mooie oneliners. :'D Een soort guilty pleasure. ^^


    Dat is dan niet iets voor mij denk ik ^^


    26 - 02 - '16

    Ik kijk wel uit naar 1 februari, maar niet om deze reden. Dan begint Idols weer :Y)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Frodo schreef:
    Die Kevin is wel hot stuff hoor 8D



    JAAA ik wilde dit echt net zeggen

    tbh vind ik wel dat de meesten echt té veel spieren hebben om maar niet van de tattoo's te zwijgen en daar ben ik niet zo voor
    (wat niet wilt zeggen dat ik een beetje spieren en stoerheid meteen slecht vind ghehe en met tattoo's in proportie heb ook geen probleem)

    ben ik de enige die Levi echt hard op Marvin van vorig jaar vindt lijken? :'D

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 17:21 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    JAAA ik wilde dit echt net zeggen

    tbh vind ik wel dat de meesten echt té veel spieren hebben om maar niet van de tattoo's te zwijgen en daar ben ik niet zo voor
    (wat niet wilt zeggen dat ik een beetje spieren en stoerheid meteen slecht vind ghehe en met tattoo's in proportie heb ook geen probleem)

    ben ik de enige die Levi echt hard op Marvin van vorig jaar vindt lijken? :'D



    LOLOLOL Marvin met abs :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    oke maar deze verleiders
    zijn amper knap
    met wat gaan ze verleiden
    dansmoves???
    monopoly kapitaal???


    Heaven is a place that we all have

    Meixue schreef:
    oke maar deze verleiders
    zijn amper knap
    met wat gaan ze verleiden
    dansmoves???
    monopoly kapitaal???


    Zie, dat is het punt. Met het niveau van de vrouwen die daar zitten, vinden ze die mannen juist wel knap. Heb je hun vrienden niet gezien?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Zie, dat is het punt. Met het niveau van de vrouwen die daar zitten, vinden ze die mannen juist wel knap. Heb je hun vrienden niet gezien?


    ik weet niet of het je intentie was maar ik lachte echt hardop


    Heaven is a place that we all have

    dit is zo de nederlandse versie van geordie shore, ex on the beach, etc. (marginaliteit inbegrepen)

    (16+ onder spoilers)
    het draait bij de meesten gewoon om

    spierballen
    borsten
    billen
    penis
    vagina
    seks


    de vrouwen zijn vrij simpel aka naïef ja en de mannen zijn vrij nu ja hitsig


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    dit is zo de nederlandse versie van geordie shore, ex on the beach, etc. (marginaliteit inbegrepen)

    (16+ onder spoilers)
    het draait bij de meesten gewoon om
    spierballen
    borsten
    billen
    penis
    vagina
    seks


    de vrouwen zijn vrij simpel aka naïef ja en de mannen zijn vrij nu ja hitsig


    dit is zo waar
    allemaal fuckboys die zeggen dat ze hun wijf niet gaaan verraden en dito bij de vrouwen


    Heaven is a place that we all have

    Meixue schreef:
    (...)

    dit is zo waar
    allemaal fuckboys die zeggen dat ze hun wijf niet gaaan verraden en dito bij de vrouwen


    adnane er stond 16+ en je opende de spoilers toch (no_chears)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    adnane er stond 16+ en je opende de spoilers toch (no_chears)


    dude die woorden zijn zesde leerjaar lol


    Heaven is a place that we all have

    Meixue schreef:
    (...)

    dit is zo waar
    allemaal fuckboys die zeggen dat ze hun wijf niet gaaan verraden en dito bij de vrouwen


    Inderdaad. En als ze dat toch doen, dat komt er dikke drama. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt